To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΡΓΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ
 
 
 
   
 
katagrafi ton antilipseon ton mathiton tis g lykeioy sxetika me tis ennoies ergo energeia photo

katagrafi ton antilipseon ton mathiton tis g lykeioy sxetika me tis ennoies ergo energeia photo


ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΡΓΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ

BKS.0315060      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

9.00 €
Προτεινόμενη λιανική 10.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-205-674-5
Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΕΛΟΤΟΣ
Σελίδες: 132
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2024

Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό - βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.

Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.

Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΡΓΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ (BKS.0315060)
katagrafi ton antilipseon ton mathiton tis g lykeioy sxetika me tis ennoies ergo energeia photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
9.00 €
Προτεινόμενη λιανική 10.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-205-674-5
Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΕΛΟΤΟΣ
Σελίδες: 132
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2024

Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό - βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.

Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.

Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΡΓΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ BKS.0315060 BKS.0315060 ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-205-674-5 Συγγραφέας: ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΟΣΕΛΟΤΟΣ Σελίδες: 132 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2024 Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό - βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο. Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία. Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.
8.1
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή