Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.
Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣBKS.1038401BKS.1038401ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-656-109-2 Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 386 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022 Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις. ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση