To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
 
 
 
   
 
ithiki ton epixeiriseon kai epixeirisiakes diapragmateyseis photo

ithiki ton epixeiriseon kai epixeirisiakes diapragmateyseis photo


ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

BKS.1038401      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.44 €
μόνο22.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-656-109-2
Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 386
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022

Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (BKS.1038401)
ithiki ton epixeiriseon kai epixeirisiakes diapragmateyseis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.44 € μόνο 22.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-656-109-2
Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 386
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022

Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ BKS.1038401 BKS.1038401 ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-656-109-2 Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 386 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2022 Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ' ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις.
20.61
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή