To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
ithiki kai koinoniki filosofia tis epikoinonias photo

ithiki kai koinoniki filosofia tis epikoinonias photo


ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

BKS.1038292      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.26 €
μόνο20.03 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-656-007-1
Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 170
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2020

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η επικοινωνία θεμελιώνεται πάνω στην ηθική και κοινωνική σημασία της ρητορικής, η οποία θέτει τις αρχές που καθορίζουν τη φιλοσοφία της επικοινωνίας. Η ρητορική περιλαμβάνει στους κόλπους τη τη γνωστική και τη συναισθηματική αντιληπτική ικανότητα, απ’ όπου απορρέει ένας κώδικας ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς, μια ηθικά και κοινωνικά αξιακή ιεράρχηση. Αυτό το σκοπό υπηρετεί το σύγχρονο μοντέλο του συναισθηματικού και αντιληπτικού πλέγματος, που προτείνεται και αναλύεται σε αυτή τη μελέτη.

Στη βάση της αριστοτελικής θεώρησης του προτεινόμενου επικοινωνιακού μοντέλου επαναπροσδιορίζεται η διαδικασία της επικοινωνίας με τη μορφή μιας "φιλοσοφημένης επικοινωνίας". Η επικοινωνία είναι το μέσο και η μέθοδος καλλιέργειας στάσεων και συμπεριφορών του εαυτού προς τους άλλους, του πομπού προς το δέκτη και αντίστροφα. Σε αυτή τη βιωματική επικοινωνία δίνεται η δυνατότητα στους εργαζόμενους στους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, την ενσυναίσθηση και τις συναισθηματικές τους ικανότητες. Αυτή η βιωματική επικοινωνία επιδέχεται εκπαίδευση που διαμορφώνει την κουλτούρα των εργαζομένων και των ηγετικών στελεχών. Ο απόηχος της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και κυρίως στο πεδίο της ηθικής και κοινωνικής σκέψης στο επικοινωνιακό πράττειν καθιστά ένα Οργανισμό και μια Επιχείρηση συναισθηματικά νοήμων, διαπνέοντας αξίες και αρχές, που προσανατολίζουν τις εργασιακές σχέσεις και τις συναδελφικές πράξεις στις αρετές της συναισθηματικής αυτεπίγνωσης, του αυτοελέγχου, της αυτοκριτικής, της ακεραιότητας, της φρόνησης και της αξιοπιστίας.

Η σωστή και καλή επικοινωνία σημαίνει ταυτόχρονα απώλεια άγχους, απομάκρυνση από το στρες, απάλειψη έντονων συγκρούσεων με τη συμβολή της διαπραγμάτευσης και της διαμεσολάβησης. Η καλή επικοινωνία βασίζεται στην κατανόηση, στη γνώση, στην αντίληψη, στην ενσυναίσθηση και στην εμπειρία, καθώς επαναλαμβάνεται και είναι αναγκαία στην καθημερινότητα του του ανθρώπου. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή επικοινωνία είναι δημιουργός αρμονικών σχέσεων, συναισθηματικής απελευθέρωσης και αλλαγής σκέψης και κουλτούρας. Η καλή και αρμονική επικοινωνία είναι μια "φιλοσοφημένη επικοινωνία".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (BKS.1038292)
ithiki kai koinoniki filosofia tis epikoinonias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.26 € μόνο 20.03
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 978-960-656-007-1
Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 170
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2020

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η επικοινωνία θεμελιώνεται πάνω στην ηθική και κοινωνική σημασία της ρητορικής, η οποία θέτει τις αρχές που καθορίζουν τη φιλοσοφία της επικοινωνίας. Η ρητορική περιλαμβάνει στους κόλπους τη τη γνωστική και τη συναισθηματική αντιληπτική ικανότητα, απ’ όπου απορρέει ένας κώδικας ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς, μια ηθικά και κοινωνικά αξιακή ιεράρχηση. Αυτό το σκοπό υπηρετεί το σύγχρονο μοντέλο του συναισθηματικού και αντιληπτικού πλέγματος, που προτείνεται και αναλύεται σε αυτή τη μελέτη.

Στη βάση της αριστοτελικής θεώρησης του προτεινόμενου επικοινωνιακού μοντέλου επαναπροσδιορίζεται η διαδικασία της επικοινωνίας με τη μορφή μιας "φιλοσοφημένης επικοινωνίας". Η επικοινωνία είναι το μέσο και η μέθοδος καλλιέργειας στάσεων και συμπεριφορών του εαυτού προς τους άλλους, του πομπού προς το δέκτη και αντίστροφα. Σε αυτή τη βιωματική επικοινωνία δίνεται η δυνατότητα στους εργαζόμενους στους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, την ενσυναίσθηση και τις συναισθηματικές τους ικανότητες. Αυτή η βιωματική επικοινωνία επιδέχεται εκπαίδευση που διαμορφώνει την κουλτούρα των εργαζομένων και των ηγετικών στελεχών. Ο απόηχος της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και κυρίως στο πεδίο της ηθικής και κοινωνικής σκέψης στο επικοινωνιακό πράττειν καθιστά ένα Οργανισμό και μια Επιχείρηση συναισθηματικά νοήμων, διαπνέοντας αξίες και αρχές, που προσανατολίζουν τις εργασιακές σχέσεις και τις συναδελφικές πράξεις στις αρετές της συναισθηματικής αυτεπίγνωσης, του αυτοελέγχου, της αυτοκριτικής, της ακεραιότητας, της φρόνησης και της αξιοπιστίας.

Η σωστή και καλή επικοινωνία σημαίνει ταυτόχρονα απώλεια άγχους, απομάκρυνση από το στρες, απάλειψη έντονων συγκρούσεων με τη συμβολή της διαπραγμάτευσης και της διαμεσολάβησης. Η καλή επικοινωνία βασίζεται στην κατανόηση, στη γνώση, στην αντίληψη, στην ενσυναίσθηση και στην εμπειρία, καθώς επαναλαμβάνεται και είναι αναγκαία στην καθημερινότητα του του ανθρώπου. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή επικοινωνία είναι δημιουργός αρμονικών σχέσεων, συναισθηματικής απελευθέρωσης και αλλαγής σκέψης και κουλτούρας. Η καλή και αρμονική επικοινωνία είναι μια "φιλοσοφημένη επικοινωνία".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BKS.1038292 BKS.1038292 ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-656-007-1 Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 170 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2020 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η επικοινωνία θεμελιώνεται πάνω στην ηθική και κοινωνική σημασία της ρητορικής, η οποία θέτει τις αρχές που καθορίζουν τη φιλοσοφία της επικοινωνίας. Η ρητορική περιλαμβάνει στους κόλπους τη τη γνωστική και τη συναισθηματική αντιληπτική ικανότητα, απ’ όπου απορρέει ένας κώδικας ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς, μια ηθικά και κοινωνικά αξιακή ιεράρχηση. Αυτό το σκοπό υπηρετεί το σύγχρονο μοντέλο του συναισθηματικού και αντιληπτικού πλέγματος, που προτείνεται και αναλύεται σε αυτή τη μελέτη. Στη βάση της αριστοτελικής θεώρησης του προτεινόμενου επικοινωνιακού μοντέλου επαναπροσδιορίζεται η διαδικασία της επικοινωνίας με τη μορφή μιας "φιλοσοφημένης επικοινωνίας". Η επικοινωνία είναι το μέσο και η μέθοδος καλλιέργειας στάσεων και συμπεριφορών του εαυτού προς τους άλλους, του πομπού προς το δέκτη και αντίστροφα. Σε αυτή τη βιωματική επικοινωνία δίνεται η δυνατότητα στους εργαζόμενους στους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, την ενσυναίσθηση και τις συναισθηματικές τους ικανότητες. Αυτή η βιωματική επικοινωνία επιδέχεται εκπαίδευση που διαμορφώνει την κουλτούρα των εργαζομένων και των ηγετικών στελεχών. Ο απόηχος της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και κυρίως στο πεδίο της ηθικής και κοινωνικής σκέψης στο επικοινωνιακό πράττειν καθιστά ένα Οργανισμό και μια Επιχείρηση συναισθηματικά νοήμων, διαπνέοντας αξίες και αρχές, που προσανατολίζουν τις εργασιακές σχέσεις και τις συναδελφικές πράξεις στις αρετές της συναισθηματικής αυτεπίγνωσης, του αυτοελέγχου, της αυτοκριτικής, της ακεραιότητας, της φρόνησης και της αξιοπιστίας. Η σωστή και καλή επικοινωνία σημαίνει ταυτόχρονα απώλεια άγχους, απομάκρυνση από το στρες, απάλειψη έντονων συγκρούσεων με τη συμβολή της διαπραγμάτευσης και της διαμεσολάβησης. Η καλή επικοινωνία βασίζεται στην κατανόηση, στη γνώση, στην αντίληψη, στην ενσυναίσθηση και στην εμπειρία, καθώς επαναλαμβάνεται και είναι αναγκαία στην καθημερινότητα του του ανθρώπου. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή και μη βίαιη επικοινωνία είναι προτροπή για ειρήνη και αποτροπή από τον πόλεμο. Η καλή επικοινωνία είναι δημιουργός αρμονικών σχέσεων, συναισθηματικής απελευθέρωσης και αλλαγής σκέψης και κουλτούρας. Η καλή και αρμονική επικοινωνία είναι μια "φιλοσοφημένη επικοινωνία".
18.03
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή