To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΗΘΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
ithiki igesia stin ekpaideysi photo

ithiki igesia stin ekpaideysi photo


ΗΘΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0089106      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο12.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5242-03-9
Συγγραφέας: ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Μετάφραση: ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008, που ακόμη μαίνεται σε πολλές περιοχές του πλανήτη και κυρίως τη χώρα μας, έφερε στο προσκήνιο την αναγκαιότητα της ηθικής ηγεσίας σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής. Ειδικότερα στον τομέα της εκπαίδευσης, είχε -ήδη από τη δεκαετία του 1980- αναπτυχθεί ένα έντονο ερευνητικό και βιβλιογραφικό ενδιαφέρον για ζητήματα ηθικής και φιλοσοφίας της εκπαίδευσης. Η κρίση έδωσε ώθηση στο ενδιαφέρον αυτό, καθώς οι πολιτικές πιέσεις για αλλαγή είναι επιτακτικές και τα ηθικά διλήμματα που απορρέουν από αυτές και ταλανίζουν καθημερινά τα διοικητικά στελέχη της εκπαίδευσης είναι συνεχή και απολύτως προκλητικά. Όμως, η βιβλιογραφία για την ηθική ηγεσία στην εκπαίδευση δεν έχει προχωρήσει αρκετά -πέραν των αφαιρετικών διατυπώσεων των ηθικών φιλοσόφων και των θεωρητικών των κοινωνικών επιστημών- ώστε να "μεταφραστεί" σε πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις καθημερινές ενέργειες κι αποφάσεις των εκπαιδευτικών στελεχών.

Η θεωρία είναι απαραίτητο να πλησιάσει την πράξη, έτσι ώστε να καταστεί θεωρία για την πράξη, κάτι δηλαδή πιο συγκεκριμένο πάνω το οποίο ο μάχιμος εκπαιδευτικός ή ο διευθυντής θα μπορεί να αναστοχαστεί και να αποφασίσει, οσάκις αντιμετωπίζει ένα ηθικό δίλημμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι η θεωρία θα γίνει μια συλλογή έτοιμων "συνταγών", λύσεων, για ηθικές επιλογές, αλλά ότι θα αποτελέσει ένα θεωρητικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι άνθρωποι της πράξης θα μπορούν να εντάσσουν, να οριοθετούν και να αναλύουν κάθε ηθικό δίλημμα που αντιμετωπίζουν, έτσι ώστε να οδηγούνται σε ηθικές αποφάσεις. Το ανά χείρας βιβλίο του Ρόμπερτ Στάρατ έρχεται να συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή. Αποτελεί τη πρώτη παρόμοια προσπάθεια στον ελληνικό χώρο κι έχει προσαρμοστεί κατάλληλα ώστε να εστιάζει στο ελληνικό συγκείμενο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΗΘΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0089106)
ithiki igesia stin ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.00 € μόνο 12.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5242-03-9
Συγγραφέας: ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Μετάφραση: ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008, που ακόμη μαίνεται σε πολλές περιοχές του πλανήτη και κυρίως τη χώρα μας, έφερε στο προσκήνιο την αναγκαιότητα της ηθικής ηγεσίας σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής. Ειδικότερα στον τομέα της εκπαίδευσης, είχε -ήδη από τη δεκαετία του 1980- αναπτυχθεί ένα έντονο ερευνητικό και βιβλιογραφικό ενδιαφέρον για ζητήματα ηθικής και φιλοσοφίας της εκπαίδευσης. Η κρίση έδωσε ώθηση στο ενδιαφέρον αυτό, καθώς οι πολιτικές πιέσεις για αλλαγή είναι επιτακτικές και τα ηθικά διλήμματα που απορρέουν από αυτές και ταλανίζουν καθημερινά τα διοικητικά στελέχη της εκπαίδευσης είναι συνεχή και απολύτως προκλητικά. Όμως, η βιβλιογραφία για την ηθική ηγεσία στην εκπαίδευση δεν έχει προχωρήσει αρκετά -πέραν των αφαιρετικών διατυπώσεων των ηθικών φιλοσόφων και των θεωρητικών των κοινωνικών επιστημών- ώστε να "μεταφραστεί" σε πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις καθημερινές ενέργειες κι αποφάσεις των εκπαιδευτικών στελεχών.

Η θεωρία είναι απαραίτητο να πλησιάσει την πράξη, έτσι ώστε να καταστεί θεωρία για την πράξη, κάτι δηλαδή πιο συγκεκριμένο πάνω το οποίο ο μάχιμος εκπαιδευτικός ή ο διευθυντής θα μπορεί να αναστοχαστεί και να αποφασίσει, οσάκις αντιμετωπίζει ένα ηθικό δίλημμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι η θεωρία θα γίνει μια συλλογή έτοιμων "συνταγών", λύσεων, για ηθικές επιλογές, αλλά ότι θα αποτελέσει ένα θεωρητικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι άνθρωποι της πράξης θα μπορούν να εντάσσουν, να οριοθετούν και να αναλύουν κάθε ηθικό δίλημμα που αντιμετωπίζουν, έτσι ώστε να οδηγούνται σε ηθικές αποφάσεις. Το ανά χείρας βιβλίο του Ρόμπερτ Στάρατ έρχεται να συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή. Αποτελεί τη πρώτη παρόμοια προσπάθεια στον ελληνικό χώρο κι έχει προσαρμοστεί κατάλληλα ώστε να εστιάζει στο ελληνικό συγκείμενο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΘΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0089106 BKS.0089106 ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5242-03-9 Συγγραφέας: ΣΤΑΡΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Μετάφραση: ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Σελίδες: 328 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017 Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008, που ακόμη μαίνεται σε πολλές περιοχές του πλανήτη και κυρίως τη χώρα μας, έφερε στο προσκήνιο την αναγκαιότητα της ηθικής ηγεσίας σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής. Ειδικότερα στον τομέα της εκπαίδευσης, είχε -ήδη από τη δεκαετία του 1980- αναπτυχθεί ένα έντονο ερευνητικό και βιβλιογραφικό ενδιαφέρον για ζητήματα ηθικής και φιλοσοφίας της εκπαίδευσης. Η κρίση έδωσε ώθηση στο ενδιαφέρον αυτό, καθώς οι πολιτικές πιέσεις για αλλαγή είναι επιτακτικές και τα ηθικά διλήμματα που απορρέουν από αυτές και ταλανίζουν καθημερινά τα διοικητικά στελέχη της εκπαίδευσης είναι συνεχή και απολύτως προκλητικά. Όμως, η βιβλιογραφία για την ηθική ηγεσία στην εκπαίδευση δεν έχει προχωρήσει αρκετά -πέραν των αφαιρετικών διατυπώσεων των ηθικών φιλοσόφων και των θεωρητικών των κοινωνικών επιστημών- ώστε να "μεταφραστεί" σε πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις καθημερινές ενέργειες κι αποφάσεις των εκπαιδευτικών στελεχών. Η θεωρία είναι απαραίτητο να πλησιάσει την πράξη, έτσι ώστε να καταστεί θεωρία για την πράξη, κάτι δηλαδή πιο συγκεκριμένο πάνω το οποίο ο μάχιμος εκπαιδευτικός ή ο διευθυντής θα μπορεί να αναστοχαστεί και να αποφασίσει, οσάκις αντιμετωπίζει ένα ηθικό δίλημμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι η θεωρία θα γίνει μια συλλογή έτοιμων "συνταγών", λύσεων, για ηθικές επιλογές, αλλά ότι θα αποτελέσει ένα θεωρητικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι άνθρωποι της πράξης θα μπορούν να εντάσσουν, να οριοθετούν και να αναλύουν κάθε ηθικό δίλημμα που αντιμετωπίζουν, έτσι ώστε να οδηγούνται σε ηθικές αποφάσεις. Το ανά χείρας βιβλίο του Ρόμπερτ Στάρατ έρχεται να συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή. Αποτελεί τη πρώτη παρόμοια προσπάθεια στον ελληνικό χώρο κι έχει προσαρμοστεί κατάλληλα ώστε να εστιάζει στο ελληνικό συγκείμενο.
9.6
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή