Ένα προς ένα τα διηγήματα αυτού του τόμου -είκοσι τέσσερα στον αριθμό, όσα και τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου- ανιχνεύουν τις διαφορετικές εκφράσεις της συνύπαρξής μας με τα βιβλία, διερευνούν τις αλληλεπιδράσεις της χάρτινης και της σάρκινης ζωής, τα σημεία εκείνα όπου ενώνεται η ανθρώπινη πράξη με την αναγνωστική εμπειρία.
Ο Δάντης, ο Καβάφης, ο Έντγκαρ 'Αλαν Πόε, ο Προυστ, ο Μούζιλ, η Ζωρζ Σαρή, ο Κριστιάν Μπομπέν, ο Μπόρχες, ο Τσέχωφ, ο Σκόκος, ο Καχτίτσης, ο Τολστόι, ο Πούσκιν, ο Θεοτόκης, ο Σάλιντζερ κι ο Χάξλεϋ, ο Τόμας Χάρντυ κι ο Σινόπουλος, ο Όργουελ, ο Πεσσόα, αναδύονται από αυτές τις σελίδες. Kι ακόμα o Πινόκιο, ο Στοππάκιος, η Μανόν Λεσκό, ο Φάουστ κι οι Αδελφοί Καραμάζωφ, το Golem, ο Καρβάλιο, ο Ρασκόλνικοφ...
Είκοσι τέσσερις Έλληνες συγγραφείς μάς αποκαλύπτουν ένα απολαυστικό βιβλιοφιλικό πανόραμα, μας ξεναγούν σε ένα βιβλίο για τα βιβλία και μας μυούν στα μυστικά και στην τέρψη της ανάγνωσης.
Ένα προς ένα τα διηγήματα αυτού του τόμου -είκοσι τέσσερα στον αριθμό, όσα και τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου- ανιχνεύουν τις διαφορετικές εκφράσεις της συνύπαρξής μας με τα βιβλία, διερευνούν τις αλληλεπιδράσεις της χάρτινης και της σάρκινης ζωής, τα σημεία εκείνα όπου ενώνεται η ανθρώπινη πράξη με την αναγνωστική εμπειρία.
Ο Δάντης, ο Καβάφης, ο Έντγκαρ 'Αλαν Πόε, ο Προυστ, ο Μούζιλ, η Ζωρζ Σαρή, ο Κριστιάν Μπομπέν, ο Μπόρχες, ο Τσέχωφ, ο Σκόκος, ο Καχτίτσης, ο Τολστόι, ο Πούσκιν, ο Θεοτόκης, ο Σάλιντζερ κι ο Χάξλεϋ, ο Τόμας Χάρντυ κι ο Σινόπουλος, ο Όργουελ, ο Πεσσόα, αναδύονται από αυτές τις σελίδες. Kι ακόμα o Πινόκιο, ο Στοππάκιος, η Μανόν Λεσκό, ο Φάουστ κι οι Αδελφοί Καραμάζωφ, το Golem, ο Καρβάλιο, ο Ρασκόλνικοφ...
Είκοσι τέσσερις Έλληνες συγγραφείς μάς αποκαλύπτουν ένα απολαυστικό βιβλιοφιλικό πανόραμα, μας ξεναγούν σε ένα βιβλίο για τα βιβλία και μας μυούν στα μυστικά και στην τέρψη της ανάγνωσης.
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝBKS.0308709BKS.0308709ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-03-5705-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σελίδες: 240 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014 Ένα προς ένα τα διηγήματα αυτού του τόμου -είκοσι τέσσερα στον αριθμό, όσα και τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου- ανιχνεύουν τις διαφορετικές εκφράσεις της συνύπαρξής μας με τα βιβλία, διερευνούν τις αλληλεπιδράσεις της χάρτινης και της σάρκινης ζωής, τα σημεία εκείνα όπου ενώνεται η ανθρώπινη πράξη με την αναγνωστική εμπειρία. Ο Δάντης, ο Καβάφης, ο Έντγκαρ 'Αλαν Πόε, ο Προυστ, ο Μούζιλ, η Ζωρζ Σαρή, ο Κριστιάν Μπομπέν, ο Μπόρχες, ο Τσέχωφ, ο Σκόκος, ο Καχτίτσης, ο Τολστόι, ο Πούσκιν, ο Θεοτόκης, ο Σάλιντζερ κι ο Χάξλεϋ, ο Τόμας Χάρντυ κι ο Σινόπουλος, ο Όργουελ, ο Πεσσόα, αναδύονται από αυτές τις σελίδες. Kι ακόμα o Πινόκιο, ο Στοππάκιος, η Μανόν Λεσκό, ο Φάουστ κι οι Αδελφοί Καραμάζωφ, το Golem, ο Καρβάλιο, ο Ρασκόλνικοφ... Είκοσι τέσσερις Έλληνες συγγραφείς μάς αποκαλύπτουν ένα απολαυστικό βιβλιοφιλικό πανόραμα, μας ξεναγούν σε ένα βιβλίο για τα βιβλία και μας μυούν στα μυστικά και στην τέρψη της ανάγνωσης. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση