To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΔΙΖΗΣΑΜΗΝ ΕΜΕΩΥΤΟΝ
 
 
 
   
 
irakleitoy edizisamin emeoyton photo

irakleitoy edizisamin emeoyton photo


ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΔΙΖΗΣΑΜΗΝ ΕΜΕΩΥΤΟΝ

BKS.0462249      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.00 €
μόνο19.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-615-590-1
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 448
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ

Η επίγνωση ως επιστήμη κατάγεται από την σχέση τραγωδίας και δράματος, στον βαθμό που η σχέση αυτή δείχνει να δεξιώνεται το πάθημα μάθημα ως θεμελιώδη όρο της μόνης εν πράγμασι, εμπειρικά πιστοποιημένης, επίγνωσης. Δηλαδή, για ότι ως σύνθεμα ποιητικής μιμήσεως και πολιτικής μέριμνας παρεμβαίνει καθοριστικά στο διαλέγεσθαι και το συνειδέναι της πολιτειακής κοινότητας μέσω της εκδραμάτισης. Κατανοούμε ίσως εύλογα πως μία επιστήμη στραμμένη στο «ποσόν» και το «ρητόν» του όντος διαφέρει ριζικά από μίαν άλλη αφιερωμένη στο «ποιόν» και το «ιερόν» του όντος, όχι ως προς τις «μεθόδους» του γνωστικού «άγους» αλλά ως προς τις «μεθέξεις» του γνωστικού «ήθους».

Κατά πώς το ζήτημα τίθεται δεν αφορά μίαν οιανδήποτε ασήμαντη διαφορά αλλά την ριζικότητα μίας διάτασης μεταξύ της «οδού.ως.άγους» (μέθοδος και επαγωγή) και της «έξης.ως.ήθους» (μέθεξις και διαγωγή). Ως «άγος», ή «οδός» προσάγεται στον «πόρο» αλλά και στον «δόλο» εξ αντιθέτου, ως «έξις», το «ήθος» προσάγεται στον «θυμό» αλλά και την «ψυχή». Γνωρίζουμε βέβαια πως ο εμεωυτός διχάζεται ανάμεσα στις δύο αυτές αντίρροπες συνάφειες κατά τον τρόπο που οι ζωτικές και βιοτικές επιτάσεις τους διίστανται στην δύναμη του οδεύειν, από την μια, και στο σθένος του ίστασθαι, από την άλλη, βάσει των υποδείξεων της πρωταρχικής ομηρικής διαίρεσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει εν προκειμένω πως το «δίζημαι», όντας εγγενώς διχοστασιακά ενεργοποιημένο, αποποιείται ή παραβλέπει την εμφαντική εκδραμάτιση της διχοστασίας πάνω στο κύρος της οποίας επαληθώς εγείρεται.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΔΙΖΗΣΑΜΗΝ ΕΜΕΩΥΤΟΝ (BKS.0462249)
irakleitoy edizisamin emeoyton photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.00 € μόνο 19.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 978-960-615-590-1
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 448
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ

Η επίγνωση ως επιστήμη κατάγεται από την σχέση τραγωδίας και δράματος, στον βαθμό που η σχέση αυτή δείχνει να δεξιώνεται το πάθημα μάθημα ως θεμελιώδη όρο της μόνης εν πράγμασι, εμπειρικά πιστοποιημένης, επίγνωσης. Δηλαδή, για ότι ως σύνθεμα ποιητικής μιμήσεως και πολιτικής μέριμνας παρεμβαίνει καθοριστικά στο διαλέγεσθαι και το συνειδέναι της πολιτειακής κοινότητας μέσω της εκδραμάτισης. Κατανοούμε ίσως εύλογα πως μία επιστήμη στραμμένη στο «ποσόν» και το «ρητόν» του όντος διαφέρει ριζικά από μίαν άλλη αφιερωμένη στο «ποιόν» και το «ιερόν» του όντος, όχι ως προς τις «μεθόδους» του γνωστικού «άγους» αλλά ως προς τις «μεθέξεις» του γνωστικού «ήθους».

Κατά πώς το ζήτημα τίθεται δεν αφορά μίαν οιανδήποτε ασήμαντη διαφορά αλλά την ριζικότητα μίας διάτασης μεταξύ της «οδού.ως.άγους» (μέθοδος και επαγωγή) και της «έξης.ως.ήθους» (μέθεξις και διαγωγή). Ως «άγος», ή «οδός» προσάγεται στον «πόρο» αλλά και στον «δόλο» εξ αντιθέτου, ως «έξις», το «ήθος» προσάγεται στον «θυμό» αλλά και την «ψυχή». Γνωρίζουμε βέβαια πως ο εμεωυτός διχάζεται ανάμεσα στις δύο αυτές αντίρροπες συνάφειες κατά τον τρόπο που οι ζωτικές και βιοτικές επιτάσεις τους διίστανται στην δύναμη του οδεύειν, από την μια, και στο σθένος του ίστασθαι, από την άλλη, βάσει των υποδείξεων της πρωταρχικής ομηρικής διαίρεσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει εν προκειμένω πως το «δίζημαι», όντας εγγενώς διχοστασιακά ενεργοποιημένο, αποποιείται ή παραβλέπει την εμφαντική εκδραμάτιση της διχοστασίας πάνω στο κύρος της οποίας επαληθώς εγείρεται.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΔΙΖΗΣΑΜΗΝ ΕΜΕΩΥΤΟΝ BKS.0462249 BKS.0462249 ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-615-590-1 Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ Σελίδες: 448 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023 ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Η επίγνωση ως επιστήμη κατάγεται από την σχέση τραγωδίας και δράματος, στον βαθμό που η σχέση αυτή δείχνει να δεξιώνεται το πάθημα μάθημα ως θεμελιώδη όρο της μόνης εν πράγμασι, εμπειρικά πιστοποιημένης, επίγνωσης. Δηλαδή, για ότι ως σύνθεμα ποιητικής μιμήσεως και πολιτικής μέριμνας παρεμβαίνει καθοριστικά στο διαλέγεσθαι και το συνειδέναι της πολιτειακής κοινότητας μέσω της εκδραμάτισης. Κατανοούμε ίσως εύλογα πως μία επιστήμη στραμμένη στο «ποσόν» και το «ρητόν» του όντος διαφέρει ριζικά από μίαν άλλη αφιερωμένη στο «ποιόν» και το «ιερόν» του όντος, όχι ως προς τις «μεθόδους» του γνωστικού «άγους» αλλά ως προς τις «μεθέξεις» του γνωστικού «ήθους». Κατά πώς το ζήτημα τίθεται δεν αφορά μίαν οιανδήποτε ασήμαντη διαφορά αλλά την ριζικότητα μίας διάτασης μεταξύ της «οδού.ως.άγους» (μέθοδος και επαγωγή) και της «έξης.ως.ήθους» (μέθεξις και διαγωγή). Ως «άγος», ή «οδός» προσάγεται στον «πόρο» αλλά και στον «δόλο» εξ αντιθέτου, ως «έξις», το «ήθος» προσάγεται στον «θυμό» αλλά και την «ψυχή». Γνωρίζουμε βέβαια πως ο εμεωυτός διχάζεται ανάμεσα στις δύο αυτές αντίρροπες συνάφειες κατά τον τρόπο που οι ζωτικές και βιοτικές επιτάσεις τους διίστανται στην δύναμη του οδεύειν, από την μια, και στο σθένος του ίστασθαι, από την άλλη, βάσει των υποδείξεων της πρωταρχικής ομηρικής διαίρεσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει εν προκειμένω πως το «δίζημαι», όντας εγγενώς διχοστασιακά ενεργοποιημένο, αποποιείται ή παραβλέπει την εμφαντική εκδραμάτιση της διχοστασίας πάνω στο κύρος της οποίας επαληθώς εγείρεται.
17.82
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή