Το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι.
Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο.
Την πρώτη φορά που μου άνοιξε κάποιος με το βρακί, έπαθα σοκ! Δεν μπορούσα να αντιληφθώ την αγένεια, το πόσο μπορεί κάποιος να υποτιμά τον ντελιβερά. Έκτοτε βέβαια, προέκυψαν κι άλλα περιστατικά. Αγένειες, παραξενιές, θράσος, προσβλητική συμπεριφορά, αλλά και ευτράπελα περιστατικά. Ζούμε ανάμεσά τους, ή ζουν ανάμεσά μας; Το θέμα είναι ότι, όπως διαπίστωσα, πολύς κόσμος, όταν πάει σπίτι του, εκτός από τα ρούχα και τα παπούτσια του, βγάζει και το προσωπείο του. Και είναι ο πραγματικός του εαυτός. Τον οποίο, ο ντελιβεράς έχει το δυσάρεστο προνόμιο να αντικρύζει. Γι αυτό και θεωρώ ότι το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε, τι τρώμε, πώς τρώμε, πόσοι έχουν, πόσοι δεν έχουν, ποιοι μπορούν να κάνουν διακοπές το καλοκαίρι και ποιοι όχι. Όλες οι συνήθειες, παλιές ή νέες, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο.
Οπότε, "Καλησπέρα! Η παραγγελία σας. Και καλή σας όρεξη!"
Το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι.
Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο.
Την πρώτη φορά που μου άνοιξε κάποιος με το βρακί, έπαθα σοκ! Δεν μπορούσα να αντιληφθώ την αγένεια, το πόσο μπορεί κάποιος να υποτιμά τον ντελιβερά. Έκτοτε βέβαια, προέκυψαν κι άλλα περιστατικά. Αγένειες, παραξενιές, θράσος, προσβλητική συμπεριφορά, αλλά και ευτράπελα περιστατικά. Ζούμε ανάμεσά τους, ή ζουν ανάμεσά μας; Το θέμα είναι ότι, όπως διαπίστωσα, πολύς κόσμος, όταν πάει σπίτι του, εκτός από τα ρούχα και τα παπούτσια του, βγάζει και το προσωπείο του. Και είναι ο πραγματικός του εαυτός. Τον οποίο, ο ντελιβεράς έχει το δυσάρεστο προνόμιο να αντικρύζει. Γι αυτό και θεωρώ ότι το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε, τι τρώμε, πώς τρώμε, πόσοι έχουν, πόσοι δεν έχουν, ποιοι μπορούν να κάνουν διακοπές το καλοκαίρι και ποιοι όχι. Όλες οι συνήθειες, παλιές ή νέες, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο.
Οπότε, "Καλησπέρα! Η παραγγελία σας. Και καλή σας όρεξη!"
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙBKS.0702021BKS.0702021ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΣΑΚΗΣΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΣΑΚΗΣΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣΚατηγορία: ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ •ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΣΑΚΗΣ στην κατηγορία ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ISBN: 978-618-86400-7-8 Συγγραφέας: ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΣΑΚΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΕΙΔΩΝ ΚΥΚΛΟΣ Σελίδες: 144 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2023 Το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο. Την πρώτη φορά που μου άνοιξε κάποιος με το βρακί, έπαθα σοκ! Δεν μπορούσα να αντιληφθώ την αγένεια, το πόσο μπορεί κάποιος να υποτιμά τον ντελιβερά. Έκτοτε βέβαια, προέκυψαν κι άλλα περιστατικά. Αγένειες, παραξενιές, θράσος, προσβλητική συμπεριφορά, αλλά και ευτράπελα περιστατικά. Ζούμε ανάμεσά τους, ή ζουν ανάμεσά μας; Το θέμα είναι ότι, όπως διαπίστωσα, πολύς κόσμος, όταν πάει σπίτι του, εκτός από τα ρούχα και τα παπούτσια του, βγάζει και το προσωπείο του. Και είναι ο πραγματικός του εαυτός. Τον οποίο, ο ντελιβεράς έχει το δυσάρεστο προνόμιο να αντικρύζει. Γι αυτό και θεωρώ ότι το ντελίβερι είναι κοινωνιολογική έρευνα. Και όχι μόνο. Γιατί στο ντελίβερι αντανακλώνται πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Το ντελίβερι πέρασε και αποτύπωσε τις καλές εποχές της οικονομικής φούσκας, τα μνημόνια, την πανδημία και, τώρα, τη μεταμνημονιακή εποχή. Όποια κατάσταση κι αν περνάει η χώρα και οι κάτοικοί της, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε, τι τρώμε, πώς τρώμε, πόσοι έχουν, πόσοι δεν έχουν, ποιοι μπορούν να κάνουν διακοπές το καλοκαίρι και ποιοι όχι. Όλες οι συνήθειες, παλιές ή νέες, αποτυπώνονται στο ντελίβερι. Το αν αλλάζει η κοινωνία και πώς και με τι ρυθμό, αντανακλάται στο τι παραγγέλνουμε, πώς παραγγέλνουμε και πότε παραγγέλνουμε. Κι αυτό μπορεί να είναι είτε εξοργιστικό, είτε αστείο, είτε τραγελαφικό, είτε ξεκαρδιστικό. Και μπορεί καμιά φορά, να αποτελέσει υλικό για βιβλίο. Οπότε, "Καλησπέρα! Η παραγγελία σας. Και καλή σας όρεξη!" ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση