To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
ilektroniko emporio kai marketingk photo

ilektroniko emporio kai marketingk photo


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0673006      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-774-506-Χ
Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 477
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

"Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του "ηλεκτρονικού επιχειρείν". Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό αυτό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής. Ένα βιβλίο-οδηγός, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των "παραδοσιακών" επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες." (Ιωάννης Ντελόπουλος, Διευθυντής Information Systems Ελλάδος 3Ε)

"Σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το βιβλίο αυτό προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου." (Κώστας Ν. Μαρινάκης, Διευθυντής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.)

"Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους (Αθανάσιος Κουρεμένος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά)

Το βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0673006)
    ilektroniko emporio kai marketingk photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-774-506-Χ
    Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 477
    Διαστάσεις: 17x20
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

    "Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του "ηλεκτρονικού επιχειρείν". Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό αυτό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής. Ένα βιβλίο-οδηγός, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των "παραδοσιακών" επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες." (Ιωάννης Ντελόπουλος, Διευθυντής Information Systems Ελλάδος 3Ε)

    "Σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το βιβλίο αυτό προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου." (Κώστας Ν. Μαρινάκης, Διευθυντής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.)

    "Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους (Αθανάσιος Κουρεμένος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά)

    Το βιβλίο ενδείκνυνται για:
    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0673006 BKS.0673006 ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-774-506-Χ Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 477 Διαστάσεις: 17x20 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 "Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του "ηλεκτρονικού επιχειρείν". Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό αυτό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής. Ένα βιβλίο-οδηγός, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των "παραδοσιακών" επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες." (Ιωάννης Ντελόπουλος, Διευθυντής Information Systems Ελλάδος 3Ε) "Σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το βιβλίο αυτό προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου." (Κώστας Ν. Μαρινάκης, Διευθυντής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.) "Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους (Αθανάσιος Κουρεμένος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά) Το βιβλίο ενδείκνυνται για:• Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ• Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ• Στελέχη επιχειρήσεων
    0
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή