ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους.
Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους.
Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών.
ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους.
Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους.
Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015BKS.0012811BKS.0012811ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΚατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-960-512-699-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Σελίδες: 816 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους. Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους. Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών. Πρόσθετο Υλικό Διατίθεται στο springerlink.com ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση