To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Πληροφορική > ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015
 
 
 
   
 
ilektroniko emporio 2015 photo

ilektroniko emporio 2015 photo


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015

BKS.0012811      
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαINTERNET
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.85.00 €
μόνο76.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-512-699-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ.
Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σελίδες: 816
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018

ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους.

Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους.

Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών.

Πρόσθετο Υλικό Διατίθεται στο springerlink.com


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Last viewed
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015 (BKS.0012811)
ilektroniko emporio 2015 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 85.00 € μόνο 76.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ISBN: 978-960-512-699-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ.
Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σελίδες: 816
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018

ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους.

Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους.

Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών.

Πρόσθετο Υλικό Διατίθεται στο springerlink.com

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015 BKS.0012811 BKS.0012811 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-960-512-699-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Σελίδες: 816 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους. Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους. Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών. Πρόσθετο Υλικό Διατίθεται στο springerlink.com
68.85
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή