Ακουγε, Νέμεση του πεθαμένου! Ορφάνεψα από πατέρα κι αδελφό - πού να γυρίσω; Σκλάβα και πάλι, στους πιο στενούς, τους πιο μονάκριβους εχτρούς, σ αυτούς που μας ενώνει το αίμα - του πατέρα μου. Καλά δεν είμαι. Για όσον καιρό μου μένει ακόμα, τ ορκίζομαι, συγκάτοικος με το κακό δεν γίνομαι. Σ αυτή την πύλη απ έξω θ ακουμπήσω, πέτρα αντίς γι αγάπη, σιγά σιγά να ξαχαστώ, να μαραθεί η ζωή μου. Κι αν βρεθεί κανένας απ τους μέσα, περαστικός - ας με σκοτώσει. Χάρη μεγάλη ο θάνατος. Δεν έχω πόθο για ζωή.
Η σχέση του Μίνου Βολανάκη με τα κείμενα ήταν ζωντανή, συνεχώς μεταβαλλόμενη, εν εξελίξει. Τα αντιλαμβανόταν ως οργανισμούς που αναπνέουν και αλλάζουν, στην επαφή τους με τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς και το κοινό. Για τον Μίνω Βολανάκη η αναμέτρηση με το κείμενο δεν σταματούσε στην απόδοσή του ή με το ανέβασμα μιας παράστασης. Ήταν μια συνομιλία ανοιχτή.
Μετά τον θάνατό του, βρεθήκαμε μπροστά σε διαφορετικές εκδοχές, μεταφράσεις, αποδόσεις έργων. Στην προσπάθεια να δώσουμε μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη εικόνα της σκέψης του, οι εκδόσεις Biblioth?que μελέτησαν τα αρχεία, τις σημειώσεις και τις απομαγνητοφωνήσεις του, για να καταλήξουμε σε μία ενοποίηση του οράματός του για κάθε έργο, που όμως παραμένει εύπλαστη και ελεύθερη ανοιχτή για τον σκηνοθέτη, ηθοποιό ή αναγνώστη που θα θελήσει να το μελετήσει κι ωστόσο πλήρης, υπό το φως και τη δημιουργική ευφυΐα του Μίνου Βολανάκη.
Ακουγε, Νέμεση του πεθαμένου! Ορφάνεψα από πατέρα κι αδελφό - πού να γυρίσω; Σκλάβα και πάλι, στους πιο στενούς, τους πιο μονάκριβους εχτρούς, σ αυτούς που μας ενώνει το αίμα - του πατέρα μου. Καλά δεν είμαι. Για όσον καιρό μου μένει ακόμα, τ ορκίζομαι, συγκάτοικος με το κακό δεν γίνομαι. Σ αυτή την πύλη απ έξω θ ακουμπήσω, πέτρα αντίς γι αγάπη, σιγά σιγά να ξαχαστώ, να μαραθεί η ζωή μου. Κι αν βρεθεί κανένας απ τους μέσα, περαστικός - ας με σκοτώσει. Χάρη μεγάλη ο θάνατος. Δεν έχω πόθο για ζωή.
Η σχέση του Μίνου Βολανάκη με τα κείμενα ήταν ζωντανή, συνεχώς μεταβαλλόμενη, εν εξελίξει. Τα αντιλαμβανόταν ως οργανισμούς που αναπνέουν και αλλάζουν, στην επαφή τους με τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς και το κοινό. Για τον Μίνω Βολανάκη η αναμέτρηση με το κείμενο δεν σταματούσε στην απόδοσή του ή με το ανέβασμα μιας παράστασης. Ήταν μια συνομιλία ανοιχτή.
Μετά τον θάνατό του, βρεθήκαμε μπροστά σε διαφορετικές εκδοχές, μεταφράσεις, αποδόσεις έργων. Στην προσπάθεια να δώσουμε μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη εικόνα της σκέψης του, οι εκδόσεις Biblioth?que μελέτησαν τα αρχεία, τις σημειώσεις και τις απομαγνητοφωνήσεις του, για να καταλήξουμε σε μία ενοποίηση του οράματός του για κάθε έργο, που όμως παραμένει εύπλαστη και ελεύθερη ανοιχτή για τον σκηνοθέτη, ηθοποιό ή αναγνώστη που θα θελήσει να το μελετήσει κι ωστόσο πλήρης, υπό το φως και τη δημιουργική ευφυΐα του Μίνου Βολανάκη.
ΗΛΕΚΤΡΑBKS.0137127BKS.0137127ΣΟΦΟΚΛΗΣΣΟΦΟΚΛΗΣΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΣΟΦΟΚΛΗΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-618-5577-01-8 Συγγραφέας: ΣΟΦΟΚΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: BIBLIOTHEQUE Σειρά: ΘΕΑΤΡΟ ΓΥΜΝΟ Σελίδες: 88 Διαστάσεις: 18Χ15 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021 Ακουγε, Νέμεση του πεθαμένου! Ορφάνεψα από πατέρα κι αδελφό - πού να γυρίσω; Σκλάβα και πάλι, στους πιο στενούς, τους πιο μονάκριβους εχτρούς, σ αυτούς που μας ενώνει το αίμα - του πατέρα μου. Καλά δεν είμαι. Για όσον καιρό μου μένει ακόμα, τ ορκίζομαι, συγκάτοικος με το κακό δεν γίνομαι. Σ αυτή την πύλη απ έξω θ ακουμπήσω, πέτρα αντίς γι αγάπη, σιγά σιγά να ξαχαστώ, να μαραθεί η ζωή μου. Κι αν βρεθεί κανένας απ τους μέσα, περαστικός - ας με σκοτώσει. Χάρη μεγάλη ο θάνατος. Δεν έχω πόθο για ζωή. Η σχέση του Μίνου Βολανάκη με τα κείμενα ήταν ζωντανή, συνεχώς μεταβαλλόμενη, εν εξελίξει. Τα αντιλαμβανόταν ως οργανισμούς που αναπνέουν και αλλάζουν, στην επαφή τους με τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς και το κοινό. Για τον Μίνω Βολανάκη η αναμέτρηση με το κείμενο δεν σταματούσε στην απόδοσή του ή με το ανέβασμα μιας παράστασης. Ήταν μια συνομιλία ανοιχτή. Μετά τον θάνατό του, βρεθήκαμε μπροστά σε διαφορετικές εκδοχές, μεταφράσεις, αποδόσεις έργων. Στην προσπάθεια να δώσουμε μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη εικόνα της σκέψης του, οι εκδόσεις Biblioth?que μελέτησαν τα αρχεία, τις σημειώσεις και τις απομαγνητοφωνήσεις του, για να καταλήξουμε σε μία ενοποίηση του οράματός του για κάθε έργο, που όμως παραμένει εύπλαστη και ελεύθερη ανοιχτή για τον σκηνοθέτη, ηθοποιό ή αναγνώστη που θα θελήσει να το μελετήσει κι ωστόσο πλήρης, υπό το φως και τη δημιουργική ευφυΐα του Μίνου Βολανάκη. ΗΛΕΚΤΡΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση