Η διαχρονική αξία της ηθικής και της κοινωνικής φιλοσοφίας των αρχαίων Ελλήνων με "προεξάρχοντα" τον Αριστοτέλη είναι εμφανέστατη στην περιδιάβαση στο χώρο της ηγεσίας, και ειδικότερα στον ορισμό, στις θεωρίες για την ηγεσία, στα μοντέλα, πρότυπα και στυλ ηγεσίας. Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη στα Ηθικά Νικομάχεια σε συνάρτηση με το συγκροτημένο εγχειρίδιο της Ρητορικής, απαυγάσματα και τα δύο της γραφίδας του μεγάλου φιλοσόφου, διαμορφώνουν το πρότυπο της "αρεταϊκής" ηθικής και της επικοινωνιακής αλληλεπίδρασης του ηγέτη. Οι τέσσερις αρχαιοελληνικές αρετές, της σοφίας, της φρόνησης, της δικαιοσύνης, της ανδρείας και τα παράγωγά τους αποτελούν τα βασικά εφόδια της επικοινωνιακής στρατηγικής, της παρακίνησης και της λήψης αποφάσεων στον ηγέτη.
Η εν λόγω μελέτη γράφτηκε χρονικά κατά την κρίση της πανδημίας από τον Covid-19 στην Ελλάδα, όπως και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Γι' αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για το ρόλο και την προσωπικότητα του άριστου ηγέτη, την ενσυνειδητότητα και την συναισθηματική του νοημοσύνη ως εφόδια για την ενδυνάμωση και ενθάρρυνση τη δική του και των εργαζομένων στους Οργανισμούς και στις Επιχειρήσεις μετά το οικονομικό, κοινωνικό, ηθικό και ψυχικό χάος που προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί η πανδημία. Οι ηγέτες δοκιμάζονται στην κρίση και στα διαρκώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα.
Η σύγχρονη μορφή πανδημίας έγινε η αφορμή να τονιστεί ακόμη μια φορά η δυναμική έννοια της επιρροής, της επίδρασης, της πειθούς που μπορεί να ασκήσει ο ηγέτης. Οι δράσεις και οι σκέψεις του κρίνονται στο πλαίσιο του αριστοτελικού ηθικού ρεαλισμού. Ο ηγέτης δεν έχει παρά μόνο να επιδείξει δύο όψεις τη δημιουργική, όπου μέσα στην κρίση βρίσκει την ευκαιρία να οραματιστεί, να ξαναδημιουργήσει, να οργανώσει, να εμπνεύσει και να συντονίσει, μετατρέποντας το χάος σε ευκαιρία, σε δυνατότητα. Η άλλη όψη είναι αυτοκτονική, στην οποία μέσα από τη συμπεριφορά του που ομοιάζει με τη σκοτεινή πλευρά ενός μακιαβελιστή εγωιστή και αλαζόνα ηγέτη γίνεται η αιτία της αυτο-περιχαράκωσής του, δημιουργώντας ο ίδιος το δικό του ψυχασθενικό χάος!
Η διαχρονική αξία της ηθικής και της κοινωνικής φιλοσοφίας των αρχαίων Ελλήνων με "προεξάρχοντα" τον Αριστοτέλη είναι εμφανέστατη στην περιδιάβαση στο χώρο της ηγεσίας, και ειδικότερα στον ορισμό, στις θεωρίες για την ηγεσία, στα μοντέλα, πρότυπα και στυλ ηγεσίας. Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη στα Ηθικά Νικομάχεια σε συνάρτηση με το συγκροτημένο εγχειρίδιο της Ρητορικής, απαυγάσματα και τα δύο της γραφίδας του μεγάλου φιλοσόφου, διαμορφώνουν το πρότυπο της "αρεταϊκής" ηθικής και της επικοινωνιακής αλληλεπίδρασης του ηγέτη. Οι τέσσερις αρχαιοελληνικές αρετές, της σοφίας, της φρόνησης, της δικαιοσύνης, της ανδρείας και τα παράγωγά τους αποτελούν τα βασικά εφόδια της επικοινωνιακής στρατηγικής, της παρακίνησης και της λήψης αποφάσεων στον ηγέτη.
Η εν λόγω μελέτη γράφτηκε χρονικά κατά την κρίση της πανδημίας από τον Covid-19 στην Ελλάδα, όπως και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Γι' αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για το ρόλο και την προσωπικότητα του άριστου ηγέτη, την ενσυνειδητότητα και την συναισθηματική του νοημοσύνη ως εφόδια για την ενδυνάμωση και ενθάρρυνση τη δική του και των εργαζομένων στους Οργανισμούς και στις Επιχειρήσεις μετά το οικονομικό, κοινωνικό, ηθικό και ψυχικό χάος που προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί η πανδημία. Οι ηγέτες δοκιμάζονται στην κρίση και στα διαρκώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα.
Η σύγχρονη μορφή πανδημίας έγινε η αφορμή να τονιστεί ακόμη μια φορά η δυναμική έννοια της επιρροής, της επίδρασης, της πειθούς που μπορεί να ασκήσει ο ηγέτης. Οι δράσεις και οι σκέψεις του κρίνονται στο πλαίσιο του αριστοτελικού ηθικού ρεαλισμού. Ο ηγέτης δεν έχει παρά μόνο να επιδείξει δύο όψεις τη δημιουργική, όπου μέσα στην κρίση βρίσκει την ευκαιρία να οραματιστεί, να ξαναδημιουργήσει, να οργανώσει, να εμπνεύσει και να συντονίσει, μετατρέποντας το χάος σε ευκαιρία, σε δυνατότητα. Η άλλη όψη είναι αυτοκτονική, στην οποία μέσα από τη συμπεριφορά του που ομοιάζει με τη σκοτεινή πλευρά ενός μακιαβελιστή εγωιστή και αλαζόνα ηγέτη γίνεται η αιτία της αυτο-περιχαράκωσής του, δημιουργώντας ο ίδιος το δικό του ψυχασθενικό χάος!
ΗΓΕΣΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΗΓΕΣΙΑΣBKS.1038296BKS.1038296ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΚατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-656-012-5 Συγγραφέας: ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΣΩΤΗΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 338 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020 ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟ ΡΗΤΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΗΓΕΤΗ Η διαχρονική αξία της ηθικής και της κοινωνικής φιλοσοφίας των αρχαίων Ελλήνων με "προεξάρχοντα" τον Αριστοτέλη είναι εμφανέστατη στην περιδιάβαση στο χώρο της ηγεσίας, και ειδικότερα στον ορισμό, στις θεωρίες για την ηγεσία, στα μοντέλα, πρότυπα και στυλ ηγεσίας. Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη στα Ηθικά Νικομάχεια σε συνάρτηση με το συγκροτημένο εγχειρίδιο της Ρητορικής, απαυγάσματα και τα δύο της γραφίδας του μεγάλου φιλοσόφου, διαμορφώνουν το πρότυπο της "αρεταϊκής" ηθικής και της επικοινωνιακής αλληλεπίδρασης του ηγέτη. Οι τέσσερις αρχαιοελληνικές αρετές, της σοφίας, της φρόνησης, της δικαιοσύνης, της ανδρείας και τα παράγωγά τους αποτελούν τα βασικά εφόδια της επικοινωνιακής στρατηγικής, της παρακίνησης και της λήψης αποφάσεων στον ηγέτη. Η εν λόγω μελέτη γράφτηκε χρονικά κατά την κρίση της πανδημίας από τον Covid-19 στην Ελλάδα, όπως και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Γι' αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για το ρόλο και την προσωπικότητα του άριστου ηγέτη, την ενσυνειδητότητα και την συναισθηματική του νοημοσύνη ως εφόδια για την ενδυνάμωση και ενθάρρυνση τη δική του και των εργαζομένων στους Οργανισμούς και στις Επιχειρήσεις μετά το οικονομικό, κοινωνικό, ηθικό και ψυχικό χάος που προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί η πανδημία. Οι ηγέτες δοκιμάζονται στην κρίση και στα διαρκώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα. Η σύγχρονη μορφή πανδημίας έγινε η αφορμή να τονιστεί ακόμη μια φορά η δυναμική έννοια της επιρροής, της επίδρασης, της πειθούς που μπορεί να ασκήσει ο ηγέτης. Οι δράσεις και οι σκέψεις του κρίνονται στο πλαίσιο του αριστοτελικού ηθικού ρεαλισμού. Ο ηγέτης δεν έχει παρά μόνο να επιδείξει δύο όψεις τη δημιουργική, όπου μέσα στην κρίση βρίσκει την ευκαιρία να οραματιστεί, να ξαναδημιουργήσει, να οργανώσει, να εμπνεύσει και να συντονίσει, μετατρέποντας το χάος σε ευκαιρία, σε δυνατότητα. Η άλλη όψη είναι αυτοκτονική, στην οποία μέσα από τη συμπεριφορά του που ομοιάζει με τη σκοτεινή πλευρά ενός μακιαβελιστή εγωιστή και αλαζόνα ηγέτη γίνεται η αιτία της αυτο-περιχαράκωσής του, δημιουργώντας ο ίδιος το δικό του ψυχασθενικό χάος! ΗΓΕΣΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΗΓΕΣΙΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση