Στην Β΄ προς Κορινθίους (5:17), ο Παύλος λέει ότι όποιος έχει δεσμευτεί, δια του βαπτίσματος, στον Ιησού Χριστό, εντάσσεται ή συμμετέχει στην «καινή κτίση». Όλα αρχίζουν ξανά, επειδή ο πραγματικός κόσμος (που διακρίνεται από τον φαντασιώδη κόσμο του φόβου, του εγωισμού, της απληστίας, και της μωρίας μας) είναι ένας κόσμος όπου όλα συνάπτονται μεταξύ τους λόγω της αγάπης του Χριστού. Ζούμε σ αυτήν την καινή κτίση, σ αυτό το ριζικά νέο σύμπαν: στη νέα πόλη, με το νέο της «πολίτευμα», όπου κανείς δεν είναι δούλος ή πάροικος, στερημένος την αξιοπρέπειά του. Zούμε στο εδώ και τώρα, αλλά ταυτόχρονα, σ ένα μέλλον που είναι ήδη παρόν. Ζούμε στο «σημείο» όπου το παρόν εφάπτεται στο μέλλον.
Καθώς αρχίζουμε να ωριμάζουμε ως Χριστιανοί, ανατέλλει μια επίγνωση ότι η ελπίδα μας εν Χριστώ δεν αφορά απλώς σε κάποιο μελλοντικό γεγονός. Αφορά ένα μέλλον που έχει ήδη ξεκινήσει, και το οποίο φανερώνεται στη σχέση μας με τον άλλο, με τον Ιησού Χριστό, και με Εκείνον που ο Ιησούς καλεί «Αββά, Πατέρα μου». Είναι η ζωή του Τριαδικού Θεού, που ανοίγεται μπροστά μας και που γίνεται δική μας ζωή - στην παρούσα στιγμή, ναι αλλά με έναν τρόπο που μας βεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε βάθη για τα οποία αδυνατούμε να βρούμε λέξεις ή εικόνες, στην απεραντοσύνη του «πλούτου καί σοφίας καί γνώσεως Θεο» (Ρωμ. 11:33).
Στην Β΄ προς Κορινθίους (5:17), ο Παύλος λέει ότι όποιος έχει δεσμευτεί, δια του βαπτίσματος, στον Ιησού Χριστό, εντάσσεται ή συμμετέχει στην «καινή κτίση». Όλα αρχίζουν ξανά, επειδή ο πραγματικός κόσμος (που διακρίνεται από τον φαντασιώδη κόσμο του φόβου, του εγωισμού, της απληστίας, και της μωρίας μας) είναι ένας κόσμος όπου όλα συνάπτονται μεταξύ τους λόγω της αγάπης του Χριστού. Ζούμε σ αυτήν την καινή κτίση, σ αυτό το ριζικά νέο σύμπαν: στη νέα πόλη, με το νέο της «πολίτευμα», όπου κανείς δεν είναι δούλος ή πάροικος, στερημένος την αξιοπρέπειά του. Zούμε στο εδώ και τώρα, αλλά ταυτόχρονα, σ ένα μέλλον που είναι ήδη παρόν. Ζούμε στο «σημείο» όπου το παρόν εφάπτεται στο μέλλον.
Καθώς αρχίζουμε να ωριμάζουμε ως Χριστιανοί, ανατέλλει μια επίγνωση ότι η ελπίδα μας εν Χριστώ δεν αφορά απλώς σε κάποιο μελλοντικό γεγονός. Αφορά ένα μέλλον που έχει ήδη ξεκινήσει, και το οποίο φανερώνεται στη σχέση μας με τον άλλο, με τον Ιησού Χριστό, και με Εκείνον που ο Ιησούς καλεί «Αββά, Πατέρα μου». Είναι η ζωή του Τριαδικού Θεού, που ανοίγεται μπροστά μας και που γίνεται δική μας ζωή - στην παρούσα στιγμή, ναι αλλά με έναν τρόπο που μας βεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε βάθη για τα οποία αδυνατούμε να βρούμε λέξεις ή εικόνες, στην απεραντοσύνη του «πλούτου καί σοφίας καί γνώσεως Θεο» (Ρωμ. 11:33).
ΗΔΗ ΕΔΩBKS.0765343BKS.0765343WILLIAMS ROWANWILLIAMS ROWANΘΡΗΣΚΕΙΑΚατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ •WILLIAMS ROWAN στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ ISBN: 978-960-619-138-1 Συγγραφέας: WILLIAMS ROWAN Εκδοτικός οίκος: ΕΝ ΠΛΩ Σελίδες: 168 Διαστάσεις: 14X19 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023 Στην Β΄ προς Κορινθίους (5:17), ο Παύλος λέει ότι όποιος έχει δεσμευτεί, δια του βαπτίσματος, στον Ιησού Χριστό, εντάσσεται ή συμμετέχει στην «καινή κτίση». Όλα αρχίζουν ξανά, επειδή ο πραγματικός κόσμος (που διακρίνεται από τον φαντασιώδη κόσμο του φόβου, του εγωισμού, της απληστίας, και της μωρίας μας) είναι ένας κόσμος όπου όλα συνάπτονται μεταξύ τους λόγω της αγάπης του Χριστού. Ζούμε σ αυτήν την καινή κτίση, σ αυτό το ριζικά νέο σύμπαν: στη νέα πόλη, με το νέο της «πολίτευμα», όπου κανείς δεν είναι δούλος ή πάροικος, στερημένος την αξιοπρέπειά του. Zούμε στο εδώ και τώρα, αλλά ταυτόχρονα, σ ένα μέλλον που είναι ήδη παρόν. Ζούμε στο «σημείο» όπου το παρόν εφάπτεται στο μέλλον. Καθώς αρχίζουμε να ωριμάζουμε ως Χριστιανοί, ανατέλλει μια επίγνωση ότι η ελπίδα μας εν Χριστώ δεν αφορά απλώς σε κάποιο μελλοντικό γεγονός. Αφορά ένα μέλλον που έχει ήδη ξεκινήσει, και το οποίο φανερώνεται στη σχέση μας με τον άλλο, με τον Ιησού Χριστό, και με Εκείνον που ο Ιησούς καλεί «Αββά, Πατέρα μου». Είναι η ζωή του Τριαδικού Θεού, που ανοίγεται μπροστά μας και που γίνεται δική μας ζωή - στην παρούσα στιγμή, ναι αλλά με έναν τρόπο που μας βεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε βάθη για τα οποία αδυνατούμε να βρούμε λέξεις ή εικόνες, στην απεραντοσύνη του «πλούτου καί σοφίας καί γνώσεως Θεο» (Ρωμ. 11:33). ΗΔΗ ΕΔΩ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση