To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
i theoria toy piaget kai paidagogikes efarmoges stin prosxoliki ekpaideysi photo

i theoria toy piaget kai paidagogikes efarmoges stin prosxoliki ekpaideysi photo


Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0250924      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.13.86 €
μόνο11.09 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-2686-7
Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 204
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2012

Η γενετική προσέγγιση του Jean Piaget στη διανοητική ανάπτυξη είναι μία από τις καλύτερα δομημένες και ισχυρές θεωρίες στη σύγχρονη ψυχολογία. Βασικό μέλημα του ελβετού ψυχολόγου και των συνεργατών του, στη Γενεύη, ήταν ο προσδιορισμός των διαδικασιών οι οποίες διέπουν τις ποιοτικές αλλαγές της σκέψης που συντελούνται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιδιού.

Ο Piaget τόνισε ότι η επιστήμη της εκπαιδευτικής πράξης δεν μπορεί να παραχθεί από βασικές έρευνες για τη φύση και την ανάπτυξη του παιδιού υποστήριζε πως πρέπει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση διότι, χωρίς μια σχετική επεξηγηματική θεωρία, είναι αδύνατον να καθοριστούν συγκεκριμένοι άμεσοι στόχοι που να αποβλέπουν στην επίτευξη γενικότερων μακροπρόθεσμων επιδιώξεων.

Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης που εδράζονται στην επιστημονική και γενετική-εξελικτική θεωρία του Jean Piaget, η οποία παρέχει αφετηρία για την υιοθέτηση διδακτικών πρωτοβουλιών που στηρίζονται στις ενεργητικές αρχές μάθησης, στις πηγές των διαφόρων μορφών γνώσης και στην εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης. Ως αντιπροσωπευτικά μιας σημαντικής κατηγορίας, παρουσιάζονται τα πρότυπα προγράμματα των Kamii & De Vries και των Copple, Sigel & Saunders τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε πειραματικές μελέτες και εφαρμόζονται -με παραλλαγές και προσαρμογές- σε πολλά νηπιαγωγεία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η εφαρμοσμένη παιδαγωγική πράξη στα προγράμματα που περιλαμβάνει η μελέτη είναι αποτέλεσμα της συνεχούς αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης της ψυχολογικής θεωρίας και της πειραματικής παιδαγωγικής. Η συγκεκριμένη προσέγγιση μεταφέρει τη θεωρητική γνώση στην πειραματική πρακτική και καθορίζει το πλαίσιο των θεωρητικών προγραμματισμών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0250924)
i theoria toy piaget kai paidagogikes efarmoges stin prosxoliki ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 13.86 € μόνο 11.09
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-2686-7
Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 204
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2012

Η γενετική προσέγγιση του Jean Piaget στη διανοητική ανάπτυξη είναι μία από τις καλύτερα δομημένες και ισχυρές θεωρίες στη σύγχρονη ψυχολογία. Βασικό μέλημα του ελβετού ψυχολόγου και των συνεργατών του, στη Γενεύη, ήταν ο προσδιορισμός των διαδικασιών οι οποίες διέπουν τις ποιοτικές αλλαγές της σκέψης που συντελούνται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιδιού.

Ο Piaget τόνισε ότι η επιστήμη της εκπαιδευτικής πράξης δεν μπορεί να παραχθεί από βασικές έρευνες για τη φύση και την ανάπτυξη του παιδιού υποστήριζε πως πρέπει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση διότι, χωρίς μια σχετική επεξηγηματική θεωρία, είναι αδύνατον να καθοριστούν συγκεκριμένοι άμεσοι στόχοι που να αποβλέπουν στην επίτευξη γενικότερων μακροπρόθεσμων επιδιώξεων.

Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης που εδράζονται στην επιστημονική και γενετική-εξελικτική θεωρία του Jean Piaget, η οποία παρέχει αφετηρία για την υιοθέτηση διδακτικών πρωτοβουλιών που στηρίζονται στις ενεργητικές αρχές μάθησης, στις πηγές των διαφόρων μορφών γνώσης και στην εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης. Ως αντιπροσωπευτικά μιας σημαντικής κατηγορίας, παρουσιάζονται τα πρότυπα προγράμματα των Kamii & De Vries και των Copple, Sigel & Saunders τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε πειραματικές μελέτες και εφαρμόζονται -με παραλλαγές και προσαρμογές- σε πολλά νηπιαγωγεία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η εφαρμοσμένη παιδαγωγική πράξη στα προγράμματα που περιλαμβάνει η μελέτη είναι αποτέλεσμα της συνεχούς αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης της ψυχολογικής θεωρίας και της πειραματικής παιδαγωγικής. Η συγκεκριμένη προσέγγιση μεταφέρει τη θεωρητική γνώση στην πειραματική πρακτική και καθορίζει το πλαίσιο των θεωρητικών προγραμματισμών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0250924 BKS.0250924 ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-2686-7 Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΟΥΒΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 204 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2012 Η γενετική προσέγγιση του Jean Piaget στη διανοητική ανάπτυξη είναι μία από τις καλύτερα δομημένες και ισχυρές θεωρίες στη σύγχρονη ψυχολογία. Βασικό μέλημα του ελβετού ψυχολόγου και των συνεργατών του, στη Γενεύη, ήταν ο προσδιορισμός των διαδικασιών οι οποίες διέπουν τις ποιοτικές αλλαγές της σκέψης που συντελούνται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιδιού. Ο Piaget τόνισε ότι η επιστήμη της εκπαιδευτικής πράξης δεν μπορεί να παραχθεί από βασικές έρευνες για τη φύση και την ανάπτυξη του παιδιού υποστήριζε πως πρέπει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση διότι, χωρίς μια σχετική επεξηγηματική θεωρία, είναι αδύνατον να καθοριστούν συγκεκριμένοι άμεσοι στόχοι που να αποβλέπουν στην επίτευξη γενικότερων μακροπρόθεσμων επιδιώξεων. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης που εδράζονται στην επιστημονική και γενετική-εξελικτική θεωρία του Jean Piaget, η οποία παρέχει αφετηρία για την υιοθέτηση διδακτικών πρωτοβουλιών που στηρίζονται στις ενεργητικές αρχές μάθησης, στις πηγές των διαφόρων μορφών γνώσης και στην εξέλιξη της ανθρώπινης σκέψης. Ως αντιπροσωπευτικά μιας σημαντικής κατηγορίας, παρουσιάζονται τα πρότυπα προγράμματα των Kamii & De Vries και των Copple, Sigel & Saunders τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε πειραματικές μελέτες και εφαρμόζονται -με παραλλαγές και προσαρμογές- σε πολλά νηπιαγωγεία των Ηνωμένων Πολιτειών. Η εφαρμοσμένη παιδαγωγική πράξη στα προγράμματα που περιλαμβάνει η μελέτη είναι αποτέλεσμα της συνεχούς αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης της ψυχολογικής θεωρίας και της πειραματικής παιδαγωγικής. Η συγκεκριμένη προσέγγιση μεταφέρει τη θεωρητική γνώση στην πειραματική πρακτική και καθορίζει το πλαίσιο των θεωρητικών προγραμματισμών.
8.87
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή