To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
 
 
 
   
 
i theatropaidagogiki methodos photo

i theatropaidagogiki methodos photo


Η ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ

BKS.1038086      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.82 €
μόνο26.84 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9533-81-2
Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 462
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ

Η μελέτη αυτή επιχειρεί να παρουσιάσει τη χρήση μιας καινοτόμου μεθόδου, της θεατροπαιδαγωγικής, στην εφαρμογή του δημοσιευμένου αναγνωστικού προγράμματος "Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο Σχολείο" της Ομάδας Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας του Α.Π.Θ. σε μια τάξη Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

Το εγχείρημα έχει ενδιαφέρον καθώς πρωταγωνιστές είναι οι δεκαοχτώ μαθητές της τάξης, οι οποίοι σύμφωνα με τις ανάγκες, τα βιώματα και τα ενδιαφέροντά τους "οδηγούν" κάθε φορά την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια και τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς σε σχεδιασμούς, αναστοχασμούς και επανασχεδιασμούς.

Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αυτή της έρευνας δράσης, η οποία συμβάλλει στην αλλαγή και βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά παράλληλα εγγυάται την αξιοπιστία των ευρημάτων και συμπερασμάτων με βάση βιωματικές προσεγγίσεις.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου διερευνά θεωρητικά ζητήματα και διευκρινίζονται οι όροι θεατροπαιδαγωγική μέθοδος, διδασκαλία της λογοτεχνίας και διαπολιτισμική εκπαίδευση, τρία θεωρητικά πεδία, συμβατά μεταξύ τους που, όπως επιχειρεί να καταδείξει το βιβλίο, μπορούν να αξιοποιηθούν γόνιμα σε ένα ερευνητικό εγχείρημα.

Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου αναλύεται το αναγνωστικό πρόγραμμα, όπως αυτό πραγματοποιήθηκε στην πολυπολιτισμική τάξη, βασισμένο στη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο με βιωματικές προσεγγίσεις και τεχνικές δραματοποίησης. Μέσα από τη βιωματική κατάθεση, το βιβλίο επιχειρεί να δώσει απαντήσεις και να προτείνει εναλλακτικές σε καίρια ζητήματα της καθημερινής διδακτικής, προσδοκώντας την εκπαιδευτική αλλαγή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ (BKS.1038086)
i theatropaidagogiki methodos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.82 € μόνο 26.84
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-9533-81-2
Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 462
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ

Η μελέτη αυτή επιχειρεί να παρουσιάσει τη χρήση μιας καινοτόμου μεθόδου, της θεατροπαιδαγωγικής, στην εφαρμογή του δημοσιευμένου αναγνωστικού προγράμματος "Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο Σχολείο" της Ομάδας Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας του Α.Π.Θ. σε μια τάξη Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

Το εγχείρημα έχει ενδιαφέρον καθώς πρωταγωνιστές είναι οι δεκαοχτώ μαθητές της τάξης, οι οποίοι σύμφωνα με τις ανάγκες, τα βιώματα και τα ενδιαφέροντά τους "οδηγούν" κάθε φορά την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια και τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς σε σχεδιασμούς, αναστοχασμούς και επανασχεδιασμούς.

Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αυτή της έρευνας δράσης, η οποία συμβάλλει στην αλλαγή και βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά παράλληλα εγγυάται την αξιοπιστία των ευρημάτων και συμπερασμάτων με βάση βιωματικές προσεγγίσεις.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου διερευνά θεωρητικά ζητήματα και διευκρινίζονται οι όροι θεατροπαιδαγωγική μέθοδος, διδασκαλία της λογοτεχνίας και διαπολιτισμική εκπαίδευση, τρία θεωρητικά πεδία, συμβατά μεταξύ τους που, όπως επιχειρεί να καταδείξει το βιβλίο, μπορούν να αξιοποιηθούν γόνιμα σε ένα ερευνητικό εγχείρημα.

Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου αναλύεται το αναγνωστικό πρόγραμμα, όπως αυτό πραγματοποιήθηκε στην πολυπολιτισμική τάξη, βασισμένο στη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο με βιωματικές προσεγγίσεις και τεχνικές δραματοποίησης. Μέσα από τη βιωματική κατάθεση, το βιβλίο επιχειρεί να δώσει απαντήσεις και να προτείνει εναλλακτικές σε καίρια ζητήματα της καθημερινής διδακτικής, προσδοκώντας την εκπαιδευτική αλλαγή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ BKS.1038086 BKS.1038086 ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9533-81-2 Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 462 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014 ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ Η μελέτη αυτή επιχειρεί να παρουσιάσει τη χρήση μιας καινοτόμου μεθόδου, της θεατροπαιδαγωγικής, στην εφαρμογή του δημοσιευμένου αναγνωστικού προγράμματος "Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο Σχολείο" της Ομάδας Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας του Α.Π.Θ. σε μια τάξη Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Το εγχείρημα έχει ενδιαφέρον καθώς πρωταγωνιστές είναι οι δεκαοχτώ μαθητές της τάξης, οι οποίοι σύμφωνα με τις ανάγκες, τα βιώματα και τα ενδιαφέροντά τους "οδηγούν" κάθε φορά την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια και τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς σε σχεδιασμούς, αναστοχασμούς και επανασχεδιασμούς. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αυτή της έρευνας δράσης, η οποία συμβάλλει στην αλλαγή και βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά παράλληλα εγγυάται την αξιοπιστία των ευρημάτων και συμπερασμάτων με βάση βιωματικές προσεγγίσεις. Το πρώτο μέρος του βιβλίου διερευνά θεωρητικά ζητήματα και διευκρινίζονται οι όροι θεατροπαιδαγωγική μέθοδος, διδασκαλία της λογοτεχνίας και διαπολιτισμική εκπαίδευση, τρία θεωρητικά πεδία, συμβατά μεταξύ τους που, όπως επιχειρεί να καταδείξει το βιβλίο, μπορούν να αξιοποιηθούν γόνιμα σε ένα ερευνητικό εγχείρημα. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου αναλύεται το αναγνωστικό πρόγραμμα, όπως αυτό πραγματοποιήθηκε στην πολυπολιτισμική τάξη, βασισμένο στη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο με βιωματικές προσεγγίσεις και τεχνικές δραματοποίησης. Μέσα από τη βιωματική κατάθεση, το βιβλίο επιχειρεί να δώσει απαντήσεις και να προτείνει εναλλακτικές σε καίρια ζητήματα της καθημερινής διδακτικής, προσδοκώντας την εκπαιδευτική αλλαγή.
24.16
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή