To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
i texniki ton poliseon photo

i texniki ton poliseon photo


Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

BKS.0046157      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.06 €
μόνο10.85 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-286-267-Χ
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 236
Διαστάσεις: 17Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2009

Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή, αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.

Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων με το μάρκετινγκ, το περιβάλλον των πωλήσεων και τα στάδια της οργάνωσής τους, ο καθορισμός των ρόλων διευθυντών πωλήσεων και πωλητών, ο σχεδιασμός της στρατηγικής και του προϋπολογισμού των λειτουργιών των πωλήσεων και η οργάνωση των πωλητών.

Επίσης οι μέθοδοι για την εκτίμηση των δυνατοτήτων πωλήσεων και για τις προβλέψεις, η εκπαίδευση και επανεκπαίδευση των πωλητών, η δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, η διαδικασία καθορισμού του ''πακέτου αποδοχών'' των πωλητών, η διαδικασία του σχεδιασμού των περιοχών πωλήσεων, ο καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας των πωλητών και η εκτίμηση της αποδοτικότητας και του ελέγχου των πωλητών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων, Ο καθορισμός των ρόλων των διευθυντών πωλήσεων και των πωλητών, Σχεδιασμός στρατηγικής και προϋπολογισμός, Η οργάνωση του προσωπικού πωλήσεων69, Εκτίμηση δυνατοτήτων και πρόβλεψης πωλήσεων, Αναζήτηση και επιλογή του προσωπικού πωλήσεων, Εκπαίδευση των πωλητών, Δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, Η αποζημίωση των πωλητών, Σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, Καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας, Εκτίμηση και έλεγχος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (BKS.0046157)
i texniki ton poliseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.06 € μόνο 10.85
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-286-267-Χ
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 236
Διαστάσεις: 17Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2009

Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή, αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.

Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων με το μάρκετινγκ, το περιβάλλον των πωλήσεων και τα στάδια της οργάνωσής τους, ο καθορισμός των ρόλων διευθυντών πωλήσεων και πωλητών, ο σχεδιασμός της στρατηγικής και του προϋπολογισμού των λειτουργιών των πωλήσεων και η οργάνωση των πωλητών.

Επίσης οι μέθοδοι για την εκτίμηση των δυνατοτήτων πωλήσεων και για τις προβλέψεις, η εκπαίδευση και επανεκπαίδευση των πωλητών, η δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, η διαδικασία καθορισμού του ''πακέτου αποδοχών'' των πωλητών, η διαδικασία του σχεδιασμού των περιοχών πωλήσεων, ο καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας των πωλητών και η εκτίμηση της αποδοτικότητας και του ελέγχου των πωλητών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων, Ο καθορισμός των ρόλων των διευθυντών πωλήσεων και των πωλητών, Σχεδιασμός στρατηγικής και προϋπολογισμός, Η οργάνωση του προσωπικού πωλήσεων69, Εκτίμηση δυνατοτήτων και πρόβλεψης πωλήσεων, Αναζήτηση και επιλογή του προσωπικού πωλήσεων, Εκπαίδευση των πωλητών, Δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, Η αποζημίωση των πωλητών, Σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, Καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας, Εκτίμηση και έλεγχος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ BKS.0046157 BKS.0046157 ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-286-267-Χ Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ Σελίδες: 236 Διαστάσεις: 17Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2009 Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή, αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις. Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων με το μάρκετινγκ, το περιβάλλον των πωλήσεων και τα στάδια της οργάνωσής τους, ο καθορισμός των ρόλων διευθυντών πωλήσεων και πωλητών, ο σχεδιασμός της στρατηγικής και του προϋπολογισμού των λειτουργιών των πωλήσεων και η οργάνωση των πωλητών. Επίσης οι μέθοδοι για την εκτίμηση των δυνατοτήτων πωλήσεων και για τις προβλέψεις, η εκπαίδευση και επανεκπαίδευση των πωλητών, η δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, η διαδικασία καθορισμού του ''πακέτου αποδοχών'' των πωλητών, η διαδικασία του σχεδιασμού των περιοχών πωλήσεων, ο καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας των πωλητών και η εκτίμηση της αποδοτικότητας και του ελέγχου των πωλητών. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Εισαγωγή στην οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων, Ο καθορισμός των ρόλων των διευθυντών πωλήσεων και των πωλητών, Σχεδιασμός στρατηγικής και προϋπολογισμός, Η οργάνωση του προσωπικού πωλήσεων69, Εκτίμηση δυνατοτήτων και πρόβλεψης πωλήσεων, Αναζήτηση και επιλογή του προσωπικού πωλήσεων, Εκπαίδευση των πωλητών, Δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, Η αποζημίωση των πωλητών, Σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, Καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας, Εκτίμηση και έλεγχος.
9.77
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή