ISBN: 960-209-604-7 Συγγραφέας: ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 160 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ MARKETING Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, σε ένα βιβλίο καλογραμμένο, και απόλυτα κατανοητό, που δεν περιορίζεται απλώς στην παράθεση αριθμητικών και οικονομικών στοιχείων. Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, με τίτλο ''Τεχνικές ανάπτυξης'', παραθέτει μεθόδους προσέγγισης και επικοινωνίας, παρουσίασης των προϊόντων, αντιμετώπισης των πιθανών αντιρρήσεων των πελατών, καθώς και των απαραίτητων ενεργειών στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο πωλητής και μετά την πώληση. Το δεύτερο μέρος, ''Αποτελεσματικά σχέδια μάρκετινγκ'', παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και μεθόδους για το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, τακτικές για τον προσδιορισμό των τιμών των προϊόντων, καθώς και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων. Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης αποτελεί έναν οδηγό συμπεριφοράς και τακτικής για κάθε πωλητή, στέλεχος μάρκετινγκ, ή επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Δείχνει στον αναγνώστη ότι αποκλειστικός σκοπός του πωλητή δεν πρέπει να είναι πώς θα ''τουμπάρει'' τον πελάτη του για να αποκομίσει ο ίδιος κάποιο πρόσκαιρο κέρδος, αλλά πώς θα δημιουργήσει μια εποικοδομητική σχέση από την οποία θα επωφεληθούν και οι δύο. Αλλωστε όπως υποστηρίζει και ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου,''Από την Oxford street μέχρι την Αιόλου, την Ερμού ή την Τσιμισκή, η λιανική πώληση είναι Τέχνη που σε αφήνει να ανακαλύψεις τη χάρη της, είναι Τεχνική που σε αφήνει να αποκαλύψεις τα μυστικά της''.
|