To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
i texni tis lianikis polisis photo

i texni tis lianikis polisis photo


Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

BKS.0110710      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

10.92 €
Προτεινόμενη λιανική 13.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-209-604-7
Συγγραφέας: ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 160
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ MARKETING

Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, σε ένα βιβλίο καλογραμμένο, και απόλυτα κατανοητό, που δεν περιορίζεται απλώς στην παράθεση αριθμητικών και οικονομικών στοιχείων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, με τίτλο ''Τεχνικές ανάπτυξης'', παραθέτει μεθόδους προσέγγισης και επικοινωνίας, παρουσίασης των προϊόντων, αντιμετώπισης των πιθανών αντιρρήσεων των πελατών, καθώς και των απαραίτητων ενεργειών στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο πωλητής και μετά την πώληση. Το δεύτερο μέρος, ''Αποτελεσματικά σχέδια μάρκετινγκ'', παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και μεθόδους για το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, τακτικές για τον προσδιορισμό των τιμών των προϊόντων, καθώς και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης αποτελεί έναν οδηγό συμπεριφοράς και τακτικής για κάθε πωλητή, στέλεχος μάρκετινγκ, ή επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Δείχνει στον αναγνώστη ότι αποκλειστικός σκοπός του πωλητή δεν πρέπει να είναι πώς θα ''τουμπάρει'' τον πελάτη του για να αποκομίσει ο ίδιος κάποιο πρόσκαιρο κέρδος, αλλά πώς θα δημιουργήσει μια εποικοδομητική σχέση από την οποία θα επωφεληθούν και οι δύο.

Αλλωστε όπως υποστηρίζει και ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου,''Από την Oxford street μέχρι την Αιόλου, την Ερμού ή την Τσιμισκή, η λιανική πώληση είναι Τέχνη που σε αφήνει να ανακαλύψεις τη χάρη της, είναι Τεχνική που σε αφήνει να αποκαλύψεις τα μυστικά της''.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (BKS.0110710)
i texni tis lianikis polisis photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
10.92 €
Προτεινόμενη λιανική 13.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-209-604-7
Συγγραφέας: ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 160
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ MARKETING

Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, σε ένα βιβλίο καλογραμμένο, και απόλυτα κατανοητό, που δεν περιορίζεται απλώς στην παράθεση αριθμητικών και οικονομικών στοιχείων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, με τίτλο ''Τεχνικές ανάπτυξης'', παραθέτει μεθόδους προσέγγισης και επικοινωνίας, παρουσίασης των προϊόντων, αντιμετώπισης των πιθανών αντιρρήσεων των πελατών, καθώς και των απαραίτητων ενεργειών στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο πωλητής και μετά την πώληση. Το δεύτερο μέρος, ''Αποτελεσματικά σχέδια μάρκετινγκ'', παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και μεθόδους για το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, τακτικές για τον προσδιορισμό των τιμών των προϊόντων, καθώς και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης αποτελεί έναν οδηγό συμπεριφοράς και τακτικής για κάθε πωλητή, στέλεχος μάρκετινγκ, ή επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Δείχνει στον αναγνώστη ότι αποκλειστικός σκοπός του πωλητή δεν πρέπει να είναι πώς θα ''τουμπάρει'' τον πελάτη του για να αποκομίσει ο ίδιος κάποιο πρόσκαιρο κέρδος, αλλά πώς θα δημιουργήσει μια εποικοδομητική σχέση από την οποία θα επωφεληθούν και οι δύο.

Αλλωστε όπως υποστηρίζει και ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου, ''Από την Oxford street μέχρι την Αιόλου, την Ερμού ή την Τσιμισκή, η λιανική πώληση είναι Τέχνη που σε αφήνει να ανακαλύψεις τη χάρη της, είναι Τεχνική που σε αφήνει να αποκαλύψεις τα μυστικά της''.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ BKS.0110710 BKS.0110710 ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-604-7 Συγγραφέας: ΣΙΔΕΡΗΣ ΘΩΜΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 160 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ MARKETING Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, σε ένα βιβλίο καλογραμμένο, και απόλυτα κατανοητό, που δεν περιορίζεται απλώς στην παράθεση αριθμητικών και οικονομικών στοιχείων. Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, με τίτλο ''Τεχνικές ανάπτυξης'', παραθέτει μεθόδους προσέγγισης και επικοινωνίας, παρουσίασης των προϊόντων, αντιμετώπισης των πιθανών αντιρρήσεων των πελατών, καθώς και των απαραίτητων ενεργειών στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο πωλητής και μετά την πώληση. Το δεύτερο μέρος, ''Αποτελεσματικά σχέδια μάρκετινγκ'', παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και μεθόδους για το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, τακτικές για τον προσδιορισμό των τιμών των προϊόντων, καθώς και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων. Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης αποτελεί έναν οδηγό συμπεριφοράς και τακτικής για κάθε πωλητή, στέλεχος μάρκετινγκ, ή επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Δείχνει στον αναγνώστη ότι αποκλειστικός σκοπός του πωλητή δεν πρέπει να είναι πώς θα ''τουμπάρει'' τον πελάτη του για να αποκομίσει ο ίδιος κάποιο πρόσκαιρο κέρδος, αλλά πώς θα δημιουργήσει μια εποικοδομητική σχέση από την οποία θα επωφεληθούν και οι δύο. Αλλωστε όπως υποστηρίζει και ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου, ''Από την Oxford street μέχρι την Αιόλου, την Ερμού ή την Τσιμισκή, η λιανική πώληση είναι Τέχνη που σε αφήνει να ανακαλύψεις τη χάρη της, είναι Τεχνική που σε αφήνει να αποκαλύψεις τα μυστικά της''.
9.17
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή