To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Πληροφορική > Η ΤΕΧΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ LEGO MINDSTORM EV3
 
 
 
   
 
i texni programmatismoy ton lego mindstorm ev3 photo

i texni programmatismoy ton lego mindstorm ev3 photo


Η ΤΕΧΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ LEGO MINDSTORM EV3

BKS.0089187      
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
GRIFFIN TERRY στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5242-98-5
Συγγραφέας: GRIFFIN TERRY
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 344
Διαστάσεις: 21X29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020

Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Το βιβλίο "Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3" είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο.

Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό σε οποιαδήποτε γλώσσα.

Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:

  • Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
  • Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
  • Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
  • Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
  • Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα

    Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.

    Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Last viewed
    Η ΤΕΧΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ LEGO MINDSTORM EV3 (BKS.0089187)
    i texni programmatismoy ton lego mindstorm ev3 photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    25.00 € -10% = 22.50
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    GRIFFIN TERRY στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    ISBN: 978-618-5242-98-5
    Συγγραφέας: GRIFFIN TERRY
    Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
    Σελίδες: 344
    Διαστάσεις: 21X29
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020

    Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Το βιβλίο "Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3" είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο.

    Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό σε οποιαδήποτε γλώσσα.

    Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:
    • Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
    • Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
    • Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
    • Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
    • Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα

    Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.

    Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    Η ΤΕΧΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ LEGO MINDSTORM EV3 BKS.0089187 BKS.0089187 GRIFFIN TERRY GRIFFIN TERRY ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •GRIFFIN TERRY στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-618-5242-98-5 Συγγραφέας: GRIFFIN TERRY Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 344 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020 Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Το βιβλίο "Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3" είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο. Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό σε οποιαδήποτε γλώσσα. Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς. Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:• Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές• Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο• Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων• Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας• Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους. Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.
    20.25
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή