To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
 
 
 
   
 
i stratigiki diaxeirisi tis texnologias kai tis kainotomias photo

i stratigiki diaxeirisi tis texnologias kai tis kainotomias photo


Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

BKS.0075548      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

45.60 €
Προτεινόμενη λιανική 57.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-674-9
Συγγραφέας: ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Μετάφραση: ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Σελίδες: 116
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο που συνδέει την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα.

Η αποτελεσματική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας συνιστούν σήμερα σημαντική πρόκληση για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Για την εξασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, είναι αναγκαίες η ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και η διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Το βιβλίο τοποθετεί την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας στο πλαίσιο των απαιτήσεων των σύγχρονων αγορών. Στόχος των συγγραφέων είναι να συνδέσουν την τεχνολογία με την επιχειρηματική στρατηγική και να προσφέρουν μια σφαιρική εικόνα για τα θέματα που αφορούν τη διαχείρισή της. Η πρωτοτυπία στην προσέγγισή τους έγκειται στο ότι αναγνωρίζουν πως η διαχείριση της καινοτομίας δεν αποτελεί αποκλειστικά τεχνολογικό αλλά ούτε και αμιγώς επιχειρηματικό μέλημα. Αντιθέτως, είναι ένα πεδίο που απαιτεί την υιοθέτηση μιας σύνθετης προσέγγισης.

Τα ζητήματα που πραγματεύεται το βιβλίο αφορούν ιδιαίτερα τη χώρα μας που δεν μπορεί πλέον παρά να στραφεί προς τη συστηματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη και υιοθέτηση καινοτομιών που απαιτούν διασύνδεση με την οργάνωση της εργασίας και της παραγωγής, θεσμικές μεταβολές, αλλαγή νοοτροπίας, δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων τεχνολογικών έργων στα οποία εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί φορείς.

Για τους λόγους αυτούς, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο οδηγό για τη σύζευξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με τη στρατηγική των επιχειρήσεων και των οργανισμών περιλαμβάνοντας:

  • Ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για κάθε ενότητα που αναφέρονται σε πολύ γνωστές εταιρείες.
  • Ασκήσεις στο τέλος του κάθε κεφαλαίου ειδικά σχεδιασμένες ώστε να οδηγούν τους φοιτητές στην εφαρμογή των γνώσεων που αποκόμισαν.
  • Λίστες ελέγχου (checklists) και κατευθυντήριες γραμμές για διευθυντικά στελέχη.
  • Παράρτημα στο τέλος της κάθε ενότητας με χρήσιμα αναλυτικά εργαλεία.
  • Γλωσσάρι με τους βασικούς όρους.

    Στους διδάσκοντες που χρησιμοποιούν την έκδοση αυτή ως διδακτικό εγχειρίδιο προσφέρονται από τις εκδόσεις Κριτική:

  • Διαφάνειες σε Power Point μεταφρασμένες στα ελληνικά.
  • Test Bank με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης και τύπου σωστό/λάθος για κάθε κεφάλαιο.
  • Απαντήσεις στις ερωτήσεις που προσφέρονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
  • Διαγράμματα διαλέξεων.
  • Ειδήσεις από τον επιχειρηματικό κόσμο.

    Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και διδάσκοντες πολυτεχνικών σχολών, φυσικών επιστημών, οικονομικών και διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και σε τεχνικά και διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες και δημόσιους λειτουργούς.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (BKS.0075548)
    i stratigiki diaxeirisi tis texnologias kai tis kainotomias photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    45.60 €
    Προτεινόμενη λιανική 57.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-218-674-9
    Συγγραφέας: ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Μετάφραση: ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
    Σελίδες: 116
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010

    Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο που συνδέει την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα.

    Η αποτελεσματική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας συνιστούν σήμερα σημαντική πρόκληση για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Για την εξασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, είναι αναγκαίες η ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και η διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

    Το βιβλίο τοποθετεί την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας στο πλαίσιο των απαιτήσεων των σύγχρονων αγορών. Στόχος των συγγραφέων είναι να συνδέσουν την τεχνολογία με την επιχειρηματική στρατηγική και να προσφέρουν μια σφαιρική εικόνα για τα θέματα που αφορούν τη διαχείρισή της. Η πρωτοτυπία στην προσέγγισή τους έγκειται στο ότι αναγνωρίζουν πως η διαχείριση της καινοτομίας δεν αποτελεί αποκλειστικά τεχνολογικό αλλά ούτε και αμιγώς επιχειρηματικό μέλημα. Αντιθέτως, είναι ένα πεδίο που απαιτεί την υιοθέτηση μιας σύνθετης προσέγγισης.

    Τα ζητήματα που πραγματεύεται το βιβλίο αφορούν ιδιαίτερα τη χώρα μας που δεν μπορεί πλέον παρά να στραφεί προς τη συστηματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη και υιοθέτηση καινοτομιών που απαιτούν διασύνδεση με την οργάνωση της εργασίας και της παραγωγής, θεσμικές μεταβολές, αλλαγή νοοτροπίας, δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων τεχνολογικών έργων στα οποία εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί φορείς.

    Για τους λόγους αυτούς, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο οδηγό για τη σύζευξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με τη στρατηγική των επιχειρήσεων και των οργανισμών περιλαμβάνοντας:


    • Ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για κάθε ενότητα που αναφέρονται σε πολύ γνωστές εταιρείες.
    • Ασκήσεις στο τέλος του κάθε κεφαλαίου ειδικά σχεδιασμένες ώστε να οδηγούν τους φοιτητές στην εφαρμογή των γνώσεων που αποκόμισαν.
    • Λίστες ελέγχου (checklists) και κατευθυντήριες γραμμές για διευθυντικά στελέχη.
    • Παράρτημα στο τέλος της κάθε ενότητας με χρήσιμα αναλυτικά εργαλεία.
    • Γλωσσάρι με τους βασικούς όρους.

    Στους διδάσκοντες που χρησιμοποιούν την έκδοση αυτή ως διδακτικό εγχειρίδιο προσφέρονται από τις εκδόσεις Κριτική:


    • Διαφάνειες σε Power Point μεταφρασμένες στα ελληνικά.
    • Test Bank με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης και τύπου σωστό/λάθος για κάθε κεφάλαιο.
    • Απαντήσεις στις ερωτήσεις που προσφέρονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου.
    • Διαγράμματα διαλέξεων.
    • Ειδήσεις από τον επιχειρηματικό κόσμο.

    Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και διδάσκοντες πολυτεχνικών σχολών, φυσικών επιστημών, οικονομικών και διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και σε τεχνικά και διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες και δημόσιους λειτουργούς.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ BKS.0075548 BKS.0075548 ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-218-674-9 Συγγραφέας: ΓΟΥΑΙΤ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ, ΜΠΡΑΤΟΝ ΓΚΑΡΡΥ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Μετάφραση: ΓΙΑΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Σελίδες: 116 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2010 Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο που συνδέει την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα. Η αποτελεσματική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας συνιστούν σήμερα σημαντική πρόκληση για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Για την εξασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, είναι αναγκαίες η ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και η διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Το βιβλίο τοποθετεί την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας στο πλαίσιο των απαιτήσεων των σύγχρονων αγορών. Στόχος των συγγραφέων είναι να συνδέσουν την τεχνολογία με την επιχειρηματική στρατηγική και να προσφέρουν μια σφαιρική εικόνα για τα θέματα που αφορούν τη διαχείρισή της. Η πρωτοτυπία στην προσέγγισή τους έγκειται στο ότι αναγνωρίζουν πως η διαχείριση της καινοτομίας δεν αποτελεί αποκλειστικά τεχνολογικό αλλά ούτε και αμιγώς επιχειρηματικό μέλημα. Αντιθέτως, είναι ένα πεδίο που απαιτεί την υιοθέτηση μιας σύνθετης προσέγγισης. Τα ζητήματα που πραγματεύεται το βιβλίο αφορούν ιδιαίτερα τη χώρα μας που δεν μπορεί πλέον παρά να στραφεί προς τη συστηματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη και υιοθέτηση καινοτομιών που απαιτούν διασύνδεση με την οργάνωση της εργασίας και της παραγωγής, θεσμικές μεταβολές, αλλαγή νοοτροπίας, δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων τεχνολογικών έργων στα οποία εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί φορείς. Για τους λόγους αυτούς, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο οδηγό για τη σύζευξη της τεχνολογίας και της καινοτομίας με τη στρατηγική των επιχειρήσεων και των οργανισμών περιλαμβάνοντας: • Ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για κάθε ενότητα που αναφέρονται σε πολύ γνωστές εταιρείες.• Ασκήσεις στο τέλος του κάθε κεφαλαίου ειδικά σχεδιασμένες ώστε να οδηγούν τους φοιτητές στην εφαρμογή των γνώσεων που αποκόμισαν.• Λίστες ελέγχου (checklists) και κατευθυντήριες γραμμές για διευθυντικά στελέχη.• Παράρτημα στο τέλος της κάθε ενότητας με χρήσιμα αναλυτικά εργαλεία.• Γλωσσάρι με τους βασικούς όρους. Στους διδάσκοντες που χρησιμοποιούν την έκδοση αυτή ως διδακτικό εγχειρίδιο προσφέρονται από τις εκδόσεις Κριτική: • Διαφάνειες σε Power Point μεταφρασμένες στα ελληνικά.• Test Bank με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης και τύπου σωστό/λάθος για κάθε κεφάλαιο.• Απαντήσεις στις ερωτήσεις που προσφέρονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου.• Διαγράμματα διαλέξεων.• Ειδήσεις από τον επιχειρηματικό κόσμο. Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και διδάσκοντες πολυτεχνικών σχολών, φυσικών επιστημών, οικονομικών και διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και σε τεχνικά και διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες και δημόσιους λειτουργούς.
    36.48
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή