Σήμερα όλοι μιλούν για ποιότητα. Ποιότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση, τις διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ. Τι είναι όμως ποιότητα; Πώς θα αξιολογήσω την παρεχόμενη υπηρεσία αν δεν γνωρίζω την πραγματική έννοια της ποιότητας; Πώς θα βελτιώσω τις διαδικασίες μου;
H Ολική Ποιότητα είναι μια σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, που προωθεί τον ολικό μετασχηματισμό της παραδοσιακής επιχείρησης. Η μέθοδος αποφυγής των λαθών και η βελτίωση των διαδικασιών που παρέχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα - ικανοποίηση του πελάτη, μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας - αποτελούν το αντικείμενο του βιβλίου αυτού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει σύγχρονες πρακτικές για τη μεταβολή της λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος και του τρόπου με τον οποίο αυτό διοικείται σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Μέσα από πλήθος παραδειγμάτων, τεχνικών και εργαλείων εφαρμογής ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη μεθοδικά από τη θεωρία στην πράξη, παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση για τον συντονισμό και τη βελτιστοποίηση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση ή επηρεάζουν την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι η συστημική προσέγγιση, η έννοια των μεταβολών, η έννοια του πελάτη-προμηθευτή, το κόστος της ποιότητας, η ηγεσία και ποιότητα, η οργανωτική κουλτούρα, τα πληροφοριακά συστήματα στους οργανισμούς ποιότητας, η διαχείριση αλλαγών, ο προγραμματισμός της ποιότητας, η οργάνωση και ο σχεδιασμός οργανισμών ποιότητας, η αξιολόγηση οργανισμών, η ανάπτυξη ποιότητας, τα εργαλεία ποιότητας κ.ά.
Ένας οδηγός για τη σφαιρική κατανόηση και εφαρμογή του σύγχρονου μάνατζμεντ ποιότητας, που απευθύνεται σε οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στα νοσοκομεία, τις τράπεζες, τις επιχειρήσεις, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την προσωπική του ποιότητα.
Σήμερα όλοι μιλούν για ποιότητα. Ποιότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση, τις διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ. Τι είναι όμως ποιότητα; Πώς θα αξιολογήσω την παρεχόμενη υπηρεσία αν δεν γνωρίζω την πραγματική έννοια της ποιότητας; Πώς θα βελτιώσω τις διαδικασίες μου;
H Ολική Ποιότητα είναι μια σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, που προωθεί τον ολικό μετασχηματισμό της παραδοσιακής επιχείρησης. Η μέθοδος αποφυγής των λαθών και η βελτίωση των διαδικασιών που παρέχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα - ικανοποίηση του πελάτη, μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας - αποτελούν το αντικείμενο του βιβλίου αυτού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει σύγχρονες πρακτικές για τη μεταβολή της λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος και του τρόπου με τον οποίο αυτό διοικείται σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Μέσα από πλήθος παραδειγμάτων, τεχνικών και εργαλείων εφαρμογής ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη μεθοδικά από τη θεωρία στην πράξη, παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση για τον συντονισμό και τη βελτιστοποίηση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση ή επηρεάζουν την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι η συστημική προσέγγιση, η έννοια των μεταβολών, η έννοια του πελάτη-προμηθευτή, το κόστος της ποιότητας, η ηγεσία και ποιότητα, η οργανωτική κουλτούρα, τα πληροφοριακά συστήματα στους οργανισμούς ποιότητας, η διαχείριση αλλαγών, ο προγραμματισμός της ποιότητας, η οργάνωση και ο σχεδιασμός οργανισμών ποιότητας, η αξιολόγηση οργανισμών, η ανάπτυξη ποιότητας, τα εργαλεία ποιότητας κ.ά.
Ένας οδηγός για τη σφαιρική κατανόηση και εφαρμογή του σύγχρονου μάνατζμεντ ποιότητας, που απευθύνεται σε οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στα νοσοκομεία, τις τράπεζες, τις επιχειρήσεις, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την προσωπική του ποιότητα.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑBKS.0190072BKS.0190072ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-659-7 Συγγραφέας: ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 509 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Σήμερα όλοι μιλούν για ποιότητα. Ποιότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση, τις διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ. Τι είναι όμως ποιότητα; Πώς θα αξιολογήσω την παρεχόμενη υπηρεσία αν δεν γνωρίζω την πραγματική έννοια της ποιότητας; Πώς θα βελτιώσω τις διαδικασίες μου; H Ολική Ποιότητα είναι μια σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, που προωθεί τον ολικό μετασχηματισμό της παραδοσιακής επιχείρησης. Η μέθοδος αποφυγής των λαθών και η βελτίωση των διαδικασιών που παρέχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα - ικανοποίηση του πελάτη, μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας - αποτελούν το αντικείμενο του βιβλίου αυτού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει σύγχρονες πρακτικές για τη μεταβολή της λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος και του τρόπου με τον οποίο αυτό διοικείται σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Μέσα από πλήθος παραδειγμάτων, τεχνικών και εργαλείων εφαρμογής ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη μεθοδικά από τη θεωρία στην πράξη, παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση για τον συντονισμό και τη βελτιστοποίηση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση ή επηρεάζουν την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή των προσφερόμενων υπηρεσιών. Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι η συστημική προσέγγιση, η έννοια των μεταβολών, η έννοια του πελάτη-προμηθευτή, το κόστος της ποιότητας, η ηγεσία και ποιότητα, η οργανωτική κουλτούρα, τα πληροφοριακά συστήματα στους οργανισμούς ποιότητας, η διαχείριση αλλαγών, ο προγραμματισμός της ποιότητας, η οργάνωση και ο σχεδιασμός οργανισμών ποιότητας, η αξιολόγηση οργανισμών, η ανάπτυξη ποιότητας, τα εργαλεία ποιότητας κ.ά. Ένας οδηγός για τη σφαιρική κατανόηση και εφαρμογή του σύγχρονου μάνατζμεντ ποιότητας, που απευθύνεται σε οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στα νοσοκομεία, τις τράπεζες, τις επιχειρήσεις, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την προσωπική του ποιότητα. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση