To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δοκίμια > Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ
 
 
 
   
 
i oysia tis eleytherias kai to ithos ton dynaton photo

i oysia tis eleytherias kai to ithos ton dynaton photo


Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ

BKS.0958591      
ΚατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.7.50 €
μόνο6.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-597-230-1
Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ
Σελίδες: 58
Διαστάσεις: 14Χ20,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

Το πολυδιάστατο νόημα της ελευθερίας, ανέκαθεν υπήρξε για τον προβληματιζόμενο άνθρωπο «σημείον αντιλεγόμενον» αλλά και αφετηρία με ευγενείς αγώνες. Το σήμερα αντιγράφει κατά ένα μεγάλο μέρος το χτες, και η εξ ορισμού αυταξία της ελευθερίας παγιδεύεται, παρερμηνεύεται και δεινοπαθεί μέσα στις σύγχρονες πολιτισμένες κοινωνίες, αφού πρώτα ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τον «υπαρξιακό» φορέα της άνθρωπο. Κι αληθινά, η καμπύλη ταλαντώσεων του ανθρώπινου ψυχισμού από την δουλικότητα μέχρι την αναρχικότητα είναι πολύ μεγάλη κι ενδιαφέρουσα. Η ελευθερία στη βούληση (οντολογική θέση), η ελευθερία στον πνεύμα (πολιτιστική θέση) και η ελευθερία στην ομαδική συμπεριφορά του ανθρώπου (πολιτική θέση) είναι οι τρεις βασικοί μηχανισμοί ενός συστήματος, που αν ένας δεν λειτουργεί καλά, όλο το σύστημα καταστρέφεται. Ας εξετάσουμε όμως αυτούς τους μηχανισμούς ξεχωριστά και σε άλλη επίδραση.

Σήμερα, ύστερα από μια μακρυά και δύσκολη πορεία των φιλοσοφικών ιδεών καταλήγουμε στο συμπέρασμα, πως η ελευθερία είναι η ανεμπόδιστη και σύμφωνη με τη Φύση του συμπεριφορά του όντος (με μοναδική δεσμευτική αναγκαιότητα γι’ αυτό, τη φυσική νομοτέλεια του είδους του). Έτσι, ελευθερία βουλήσεως, δεν σημαίνει ανεξαρτησία από την αναγκαιότητα των φυσικών νόμων, αλλά συνύπαρξη, γνώση και εκμετάλλευση αυτής της φυσικής αιτιοκρατίας από τη βούληση (γιατί η γνώση σώζει). ?νας νερόμυλος -από κατασκευής - χρειάζεται νερό αναγκαστικά κι όχι αέρα για να λειτουργήσει τέλεια (γιατί αλλιώς θάταν ανεμόμυλος). Κι όσο επιστημονικότερες είναι οι συνθήκες συνεργασίας της μηχανής του με το υγρό στοιχείο, τόσο τελειότερα κι αποδοτικότερα λειτουργεί ο νερόμυλος. Αντίστοιχα και η ελευθερία βουλήσεως, είναι ελευθερία ανθρώπινης βουλήσεως. Τούτο ακριβώς το «ανθρώπινης» συγκεκριμενοποιεί, προσδιορίζει και δεσμεύει την αόριστη «ελευθερία» της βουλήσεως, ώστε να μην μπορεί να ξεφύγει από τη φύση της. ?τσι λοιπόν, το «κατά φύσιν ζην» και στην περίπτωση του ανθρώπου: το «κατά λόγον ζην» είναι η ουσία της ελευθερίας. Γι αυτό ακριβώς οι άνθρωποι που υπηρετούν και προπαγανδίζουν το «παράλογο» ή «ανορθόλογο» είναι οι αρνητές και αναρχικοί του Λόγου. Προσπαθούν να δείξουν πως είναι ελεύθεροι απ τα δεσμά του Λόγου, μα ξεχνούν ότι ελεύθερος είναι όποιος υποτάσσεται -μόνο - στη φύση του γι αυτό ελεύθερος άνθρωπος είναι όποιος υποτάσσεται - μόνο -στο Λόγο (που είναι η φύση του ανθρώπου) κι όχι όποιος «απελευθερώνεται» απ τον Λόγο...


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ (BKS.0958591)
i oysia tis eleytherias kai to ithos ton dynaton photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 7.50 € μόνο 6.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ

ISBN: 978-960-597-230-1
Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ
Σελίδες: 58
Διαστάσεις: 14Χ20, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

Το πολυδιάστατο νόημα της ελευθερίας, ανέκαθεν υπήρξε για τον προβληματιζόμενο άνθρωπο «σημείον αντιλεγόμενον» αλλά και αφετηρία με ευγενείς αγώνες. Το σήμερα αντιγράφει κατά ένα μεγάλο μέρος το χτες, και η εξ ορισμού αυταξία της ελευθερίας παγιδεύεται, παρερμηνεύεται και δεινοπαθεί μέσα στις σύγχρονες πολιτισμένες κοινωνίες, αφού πρώτα ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τον «υπαρξιακό» φορέα της άνθρωπο. Κι αληθινά, η καμπύλη ταλαντώσεων του ανθρώπινου ψυχισμού από την δουλικότητα μέχρι την αναρχικότητα είναι πολύ μεγάλη κι ενδιαφέρουσα. Η ελευθερία στη βούληση (οντολογική θέση), η ελευθερία στον πνεύμα (πολιτιστική θέση) και η ελευθερία στην ομαδική συμπεριφορά του ανθρώπου (πολιτική θέση) είναι οι τρεις βασικοί μηχανισμοί ενός συστήματος, που αν ένας δεν λειτουργεί καλά, όλο το σύστημα καταστρέφεται. Ας εξετάσουμε όμως αυτούς τους μηχανισμούς ξεχωριστά και σε άλλη επίδραση.

Σήμερα, ύστερα από μια μακρυά και δύσκολη πορεία των φιλοσοφικών ιδεών καταλήγουμε στο συμπέρασμα, πως η ελευθερία είναι η ανεμπόδιστη και σύμφωνη με τη Φύση του συμπεριφορά του όντος (με μοναδική δεσμευτική αναγκαιότητα γι’ αυτό, τη φυσική νομοτέλεια του είδους του). Έτσι, ελευθερία βουλήσεως, δεν σημαίνει ανεξαρτησία από την αναγκαιότητα των φυσικών νόμων, αλλά συνύπαρξη, γνώση και εκμετάλλευση αυτής της φυσικής αιτιοκρατίας από τη βούληση (γιατί η γνώση σώζει). ?νας νερόμυλος -από κατασκευής - χρειάζεται νερό αναγκαστικά κι όχι αέρα για να λειτουργήσει τέλεια (γιατί αλλιώς θάταν ανεμόμυλος). Κι όσο επιστημονικότερες είναι οι συνθήκες συνεργασίας της μηχανής του με το υγρό στοιχείο, τόσο τελειότερα κι αποδοτικότερα λειτουργεί ο νερόμυλος. Αντίστοιχα και η ελευθερία βουλήσεως, είναι ελευθερία ανθρώπινης βουλήσεως. Τούτο ακριβώς το «ανθρώπινης» συγκεκριμενοποιεί, προσδιορίζει και δεσμεύει την αόριστη «ελευθερία» της βουλήσεως, ώστε να μην μπορεί να ξεφύγει από τη φύση της. ?τσι λοιπόν, το «κατά φύσιν ζην» και στην περίπτωση του ανθρώπου: το «κατά λόγον ζην» είναι η ουσία της ελευθερίας. Γι αυτό ακριβώς οι άνθρωποι που υπηρετούν και προπαγανδίζουν το «παράλογο» ή «ανορθόλογο» είναι οι αρνητές και αναρχικοί του Λόγου. Προσπαθούν να δείξουν πως είναι ελεύθεροι απ τα δεσμά του Λόγου, μα ξεχνούν ότι ελεύθερος είναι όποιος υποτάσσεται -μόνο - στη φύση του γι αυτό ελεύθερος άνθρωπος είναι όποιος υποτάσσεται - μόνο -στο Λόγο (που είναι η φύση του ανθρώπου) κι όχι όποιος «απελευθερώνεται» απ τον Λόγο...

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ BKS.0958591 BKS.0958591 ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ ΔΟΚΙΜΙΑ Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-960-597-230-1 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΑΣΩΝ Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ Σελίδες: 58 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019 Το πολυδιάστατο νόημα της ελευθερίας, ανέκαθεν υπήρξε για τον προβληματιζόμενο άνθρωπο «σημείον αντιλεγόμενον» αλλά και αφετηρία με ευγενείς αγώνες. Το σήμερα αντιγράφει κατά ένα μεγάλο μέρος το χτες, και η εξ ορισμού αυταξία της ελευθερίας παγιδεύεται, παρερμηνεύεται και δεινοπαθεί μέσα στις σύγχρονες πολιτισμένες κοινωνίες, αφού πρώτα ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τον «υπαρξιακό» φορέα της άνθρωπο. Κι αληθινά, η καμπύλη ταλαντώσεων του ανθρώπινου ψυχισμού από την δουλικότητα μέχρι την αναρχικότητα είναι πολύ μεγάλη κι ενδιαφέρουσα. Η ελευθερία στη βούληση (οντολογική θέση), η ελευθερία στον πνεύμα (πολιτιστική θέση) και η ελευθερία στην ομαδική συμπεριφορά του ανθρώπου (πολιτική θέση) είναι οι τρεις βασικοί μηχανισμοί ενός συστήματος, που αν ένας δεν λειτουργεί καλά, όλο το σύστημα καταστρέφεται. Ας εξετάσουμε όμως αυτούς τους μηχανισμούς ξεχωριστά και σε άλλη επίδραση. Σήμερα, ύστερα από μια μακρυά και δύσκολη πορεία των φιλοσοφικών ιδεών καταλήγουμε στο συμπέρασμα, πως η ελευθερία είναι η ανεμπόδιστη και σύμφωνη με τη Φύση του συμπεριφορά του όντος (με μοναδική δεσμευτική αναγκαιότητα γι’ αυτό, τη φυσική νομοτέλεια του είδους του). Έτσι, ελευθερία βουλήσεως, δεν σημαίνει ανεξαρτησία από την αναγκαιότητα των φυσικών νόμων, αλλά συνύπαρξη, γνώση και εκμετάλλευση αυτής της φυσικής αιτιοκρατίας από τη βούληση (γιατί η γνώση σώζει). ?νας νερόμυλος -από κατασκευής - χρειάζεται νερό αναγκαστικά κι όχι αέρα για να λειτουργήσει τέλεια (γιατί αλλιώς θάταν ανεμόμυλος). Κι όσο επιστημονικότερες είναι οι συνθήκες συνεργασίας της μηχανής του με το υγρό στοιχείο, τόσο τελειότερα κι αποδοτικότερα λειτουργεί ο νερόμυλος. Αντίστοιχα και η ελευθερία βουλήσεως, είναι ελευθερία ανθρώπινης βουλήσεως. Τούτο ακριβώς το «ανθρώπινης» συγκεκριμενοποιεί, προσδιορίζει και δεσμεύει την αόριστη «ελευθερία» της βουλήσεως, ώστε να μην μπορεί να ξεφύγει από τη φύση της. ?τσι λοιπόν, το «κατά φύσιν ζην» και στην περίπτωση του ανθρώπου: το «κατά λόγον ζην» είναι η ουσία της ελευθερίας. Γι αυτό ακριβώς οι άνθρωποι που υπηρετούν και προπαγανδίζουν το «παράλογο» ή «ανορθόλογο» είναι οι αρνητές και αναρχικοί του Λόγου. Προσπαθούν να δείξουν πως είναι ελεύθεροι απ τα δεσμά του Λόγου, μα ξεχνούν ότι ελεύθερος είναι όποιος υποτάσσεται -μόνο - στη φύση του γι αυτό ελεύθερος άνθρωπος είναι όποιος υποτάσσεται - μόνο -στο Λόγο (που είναι η φύση του ανθρώπου) κι όχι όποιος «απελευθερώνεται» απ τον Λόγο...
6.08
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή