To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
 
 
 
   
 
i metabasi ton mathiton sto gymnasio photo

i metabasi ton mathiton sto gymnasio photo


Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

BKS.0431511      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.01 €
μόνο10.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-602-247-0
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 136
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το ζήτημα της μετάβασης των μαθητών από τη μία εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη, και ειδικότερα στο πλαίσιο της υποχρεωτικής φοίτησης, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο της παιδαγωγικής συζήτησης, καθώς τα πορίσματα των σχετικών ερευνών, ελληνικών και διεθνών, αποκαλύπτουν την ύπαρξη τόσο θετικών προκλήσεων όσο και σημαντικών δυσχερειών στη μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών.

Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται οι απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας (δασκάλων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με το εν λόγω ζήτημα της μετάβασης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Από την έρευνα διαπιστώνεται πως η αυτοαντίληψη του επαγγελματικού ρόλου δασκάλων και καθηγητών διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό και σχετίζεται με τις δυσχέρειες ή και τα προβλήματα της μετάβασης των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Αναφορικά με το πού θα όφειλαν να στοχεύουν οι δυνητικές πρωτοβουλίες για ομαλή μετάβαση, οι καθηγητές δηλώνουν ότι η στόχευση πρέπει να είναι στην επίτευξη συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και σχολείου (γυμνασίου), ενώ οι δάσκαλοι στη συνεργασία ανάμεσα στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Τέλος, διαπιστώνεται πως οι δάσκαλοι συμφωνούν σε μεγαλύτερο βαθμό απ ό,τι οι καθηγητές με την άποψη ότι η θεσμική ασυνέχεια μεταξύ των δύο επάλληλων υποχρεωτικών βαθμίδων εκπαίδευσης αποτελεί κύριο παράγοντα πρόκλησης δυσκολιών ή και προβλημάτων μετάβασης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (BKS.0431511)
i metabasi ton mathiton sto gymnasio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.01 € μόνο 10.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-602-247-0
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 136
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το ζήτημα της μετάβασης των μαθητών από τη μία εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη, και ειδικότερα στο πλαίσιο της υποχρεωτικής φοίτησης, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο της παιδαγωγικής συζήτησης, καθώς τα πορίσματα των σχετικών ερευνών, ελληνικών και διεθνών, αποκαλύπτουν την ύπαρξη τόσο θετικών προκλήσεων όσο και σημαντικών δυσχερειών στη μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών.

Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται οι απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας (δασκάλων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με το εν λόγω ζήτημα της μετάβασης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Από την έρευνα διαπιστώνεται πως η αυτοαντίληψη του επαγγελματικού ρόλου δασκάλων και καθηγητών διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό και σχετίζεται με τις δυσχέρειες ή και τα προβλήματα της μετάβασης των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Αναφορικά με το πού θα όφειλαν να στοχεύουν οι δυνητικές πρωτοβουλίες για ομαλή μετάβαση, οι καθηγητές δηλώνουν ότι η στόχευση πρέπει να είναι στην επίτευξη συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και σχολείου (γυμνασίου), ενώ οι δάσκαλοι στη συνεργασία ανάμεσα στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Τέλος, διαπιστώνεται πως οι δάσκαλοι συμφωνούν σε μεγαλύτερο βαθμό απ ό, τι οι καθηγητές με την άποψη ότι η θεσμική ασυνέχεια μεταξύ των δύο επάλληλων υποχρεωτικών βαθμίδων εκπαίδευσης αποτελεί κύριο παράγοντα πρόκλησης δυσκολιών ή και προβλημάτων μετάβασης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ BKS.0431511 BKS.0431511 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-602-247-0 Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σειρά: ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 136 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019 ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το ζήτημα της μετάβασης των μαθητών από τη μία εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη, και ειδικότερα στο πλαίσιο της υποχρεωτικής φοίτησης, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο της παιδαγωγικής συζήτησης, καθώς τα πορίσματα των σχετικών ερευνών, ελληνικών και διεθνών, αποκαλύπτουν την ύπαρξη τόσο θετικών προκλήσεων όσο και σημαντικών δυσχερειών στη μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών. Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται οι απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας (δασκάλων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με το εν λόγω ζήτημα της μετάβασης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από την έρευνα διαπιστώνεται πως η αυτοαντίληψη του επαγγελματικού ρόλου δασκάλων και καθηγητών διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό και σχετίζεται με τις δυσχέρειες ή και τα προβλήματα της μετάβασης των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Αναφορικά με το πού θα όφειλαν να στοχεύουν οι δυνητικές πρωτοβουλίες για ομαλή μετάβαση, οι καθηγητές δηλώνουν ότι η στόχευση πρέπει να είναι στην επίτευξη συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και σχολείου (γυμνασίου), ενώ οι δάσκαλοι στη συνεργασία ανάμεσα στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Τέλος, διαπιστώνεται πως οι δάσκαλοι συμφωνούν σε μεγαλύτερο βαθμό απ ό, τι οι καθηγητές με την άποψη ότι η θεσμική ασυνέχεια μεταξύ των δύο επάλληλων υποχρεωτικών βαθμίδων εκπαίδευσης αποτελεί κύριο παράγοντα πρόκλησης δυσκολιών ή και προβλημάτων μετάβασης.
9.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή