To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
 
 
 
   
 
i mesaioniki kai neoteri istoria tis b gymnasioy xoris dyskolies photo

i mesaioniki kai neoteri istoria tis b gymnasioy xoris dyskolies photo


Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

BKS.0410771      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΒ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.37.10 €
μόνο33.39 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-456-595-5
Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 376
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Γιατί το μάθημα της Ιστορίας είναι τόσο απεχθές στα παιδιά αντί να είναι αγαπητό; Τι είναι αυτό που τα δυσκολεύει; Είναι οι όροι, οι έννοιες, τα ονόματα; Είναι οι πολλές πληροφορίες, η γλώσσα, η αντίληψη του ιστορικού χρόνου και χώρου, η έλλειψη οπτικής αναπαράστασης της πληροφορίας;

Ίσως όλα αυτά. Ιδιαίτερα για τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στους οποίους απευθύνομαι, και όχι μόνο, η μελέτη του μαθήματος της Ιστορίας, είναι ένα αγχογόνο και κουραστικό ταξίδι, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές, καταλήγει είτε στην πλήρη απάρνηση είτε στην επιφανειακή μνημονική επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών, χωρίς σταθερά εννοιολογικά θεμέλια, με αποτέλεσμα τη βέβαιη αποτυχία σε οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης αλλά και τη νοηματική σύγχυση σε βασικές έννοιες και γεγονότα της ιστορίας.

Συγκεκριμένα, η γλωσσική επεξεργασία των σύνθετων συντακτικών σχημάτων του βιβλίου, των μακροσκελών προτάσεων, των άγνωστων εννοιολογικών δομών, καθώς και του μεγάλου αριθμού ειδικού δηλωτικού εκφραστικού λεξιλογίου αλλά και η κατανόηση του συμπυκνωμένου, ως προς τα νοήματα, κειμένου του σχολικού βιβλίου, αποτελεί ένα πεδίο ιδιαίτερης δυσκολίας στη σχολική ζωή των παιδιών με Μαθησιακές ή Γλωσσικές Δυσκολίες.

Πιστεύοντας ακράδαντα, ότι γνωρίζοντας την ιστορία δημιουργούμε ένα καλύτερο παρόν αλλά και μέλλον, θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη αλλά και παιδαγωγικό μας καθήκον να υποστηρίζουμε και να κατευθύνουμε τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σε έναν «άλλο» προσαρμοσμένο τρόπο παροχής της πληροφορίας, χωρίς εκπτώσεις και αποκλεισμούς των ίδιων των μαθητών, προσαρμόζοντας απλώς τα σχολικά εγχειρίδια γλωσσικά και νοηματικά στη γλωσσική και γνωστική συμπεριφορά, που τα ίδια τα παιδιά υπαγορεύουν. Εμείς πρέπει να προσαρμόσουμε τα βιβλία σε αυτά και όχι το αντίθετο.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές, αφ’ ενός θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις ιστορικές έννοιες και μεταγενέστερα στις πληροφορίες, αφ’ ετέρου θα μπορούν να βελτιώσουν σε γλωσσικό επίπεδο την πρόσληψη, την επεξεργασία και την έκφραση του κειμενικού λόγου.

Για τον λόγο αυτό, το παρόν βιβλίο, αποτελεί μια εκ βάθρων προσαρμογή του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου, χωρίς περικοπές, με ειδική μεθοδολογία.

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
-ειδική νοηματική επεξεργασία ολόκληρου του σχολικού κειμένου διατηρώντας την κειμενικότητά του
-ειδική γραφή για μαθητές με δυσαναγνωσία
-επεξήγηση των βασικών ιστορικών εννοιών
-χρήση ιστορικών όρων με ταυτόχρονη επεξήγησή τους
-χρήση συγκεκριμένου δηλωτικού λεξιλογίου με ταυτόχρονη επεξήγησή του
-χρήση απλών μορφοσυντακτικών και συντακτικών γλωσσικών σχημάτων
-εφαρμογή στρατηγικών κατανόησης βάσει δομή
-διαγραμματική νοηματική πύκνωση των πληροφοριών και χρήση οπτικών οργανωτών
-απεικονιστική νοηματική υποστήριξη
-μοντελοποιημένη νοηματική προσαρμογή χρήσης ιστορικών πηγών


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Last viewed
Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (BKS.0410771)
i mesaioniki kai neoteri istoria tis b gymnasioy xoris dyskolies photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 37.10 € μόνο 33.39
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ISBN: 978-960-456-595-5
Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ
Σελίδες: 376
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Γιατί το μάθημα της Ιστορίας είναι τόσο απεχθές στα παιδιά αντί να είναι αγαπητό; Τι είναι αυτό που τα δυσκολεύει; Είναι οι όροι, οι έννοιες, τα ονόματα; Είναι οι πολλές πληροφορίες, η γλώσσα, η αντίληψη του ιστορικού χρόνου και χώρου, η έλλειψη οπτικής αναπαράστασης της πληροφορίας;

Ίσως όλα αυτά. Ιδιαίτερα για τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στους οποίους απευθύνομαι, και όχι μόνο, η μελέτη του μαθήματος της Ιστορίας, είναι ένα αγχογόνο και κουραστικό ταξίδι, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές, καταλήγει είτε στην πλήρη απάρνηση είτε στην επιφανειακή μνημονική επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών, χωρίς σταθερά εννοιολογικά θεμέλια, με αποτέλεσμα τη βέβαιη αποτυχία σε οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης αλλά και τη νοηματική σύγχυση σε βασικές έννοιες και γεγονότα της ιστορίας.

Συγκεκριμένα, η γλωσσική επεξεργασία των σύνθετων συντακτικών σχημάτων του βιβλίου, των μακροσκελών προτάσεων, των άγνωστων εννοιολογικών δομών, καθώς και του μεγάλου αριθμού ειδικού δηλωτικού εκφραστικού λεξιλογίου αλλά και η κατανόηση του συμπυκνωμένου, ως προς τα νοήματα, κειμένου του σχολικού βιβλίου, αποτελεί ένα πεδίο ιδιαίτερης δυσκολίας στη σχολική ζωή των παιδιών με Μαθησιακές ή Γλωσσικές Δυσκολίες.

Πιστεύοντας ακράδαντα, ότι γνωρίζοντας την ιστορία δημιουργούμε ένα καλύτερο παρόν αλλά και μέλλον, θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη αλλά και παιδαγωγικό μας καθήκον να υποστηρίζουμε και να κατευθύνουμε τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σε έναν «άλλο» προσαρμοσμένο τρόπο παροχής της πληροφορίας, χωρίς εκπτώσεις και αποκλεισμούς των ίδιων των μαθητών, προσαρμόζοντας απλώς τα σχολικά εγχειρίδια γλωσσικά και νοηματικά στη γλωσσική και γνωστική συμπεριφορά, που τα ίδια τα παιδιά υπαγορεύουν. Εμείς πρέπει να προσαρμόσουμε τα βιβλία σε αυτά και όχι το αντίθετο.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές, αφ’ ενός θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις ιστορικές έννοιες και μεταγενέστερα στις πληροφορίες, αφ’ ετέρου θα μπορούν να βελτιώσουν σε γλωσσικό επίπεδο την πρόσληψη, την επεξεργασία και την έκφραση του κειμενικού λόγου.

Για τον λόγο αυτό, το παρόν βιβλίο, αποτελεί μια εκ βάθρων προσαρμογή του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου, χωρίς περικοπές, με ειδική μεθοδολογία.

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
-ειδική νοηματική επεξεργασία ολόκληρου του σχολικού κειμένου διατηρώντας την κειμενικότητά του
-ειδική γραφή για μαθητές με δυσαναγνωσία
-επεξήγηση των βασικών ιστορικών εννοιών
-χρήση ιστορικών όρων με ταυτόχρονη επεξήγησή τους
-χρήση συγκεκριμένου δηλωτικού λεξιλογίου με ταυτόχρονη επεξήγησή του
-χρήση απλών μορφοσυντακτικών και συντακτικών γλωσσικών σχημάτων
-εφαρμογή στρατηγικών κατανόησης βάσει δομή
-διαγραμματική νοηματική πύκνωση των πληροφοριών και χρήση οπτικών οργανωτών
-απεικονιστική νοηματική υποστήριξη
-μοντελοποιημένη νοηματική προσαρμογή χρήσης ιστορικών πηγών

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ BKS.0410771 BKS.0410771 ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ •ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ISBN: 978-960-456-595-5 Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ ΑΣΗΜΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 376 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022 Γιατί το μάθημα της Ιστορίας είναι τόσο απεχθές στα παιδιά αντί να είναι αγαπητό; Τι είναι αυτό που τα δυσκολεύει; Είναι οι όροι, οι έννοιες, τα ονόματα; Είναι οι πολλές πληροφορίες, η γλώσσα, η αντίληψη του ιστορικού χρόνου και χώρου, η έλλειψη οπτικής αναπαράστασης της πληροφορίας; Ίσως όλα αυτά. Ιδιαίτερα για τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στους οποίους απευθύνομαι, και όχι μόνο, η μελέτη του μαθήματος της Ιστορίας, είναι ένα αγχογόνο και κουραστικό ταξίδι, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές, καταλήγει είτε στην πλήρη απάρνηση είτε στην επιφανειακή μνημονική επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών, χωρίς σταθερά εννοιολογικά θεμέλια, με αποτέλεσμα τη βέβαιη αποτυχία σε οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης αλλά και τη νοηματική σύγχυση σε βασικές έννοιες και γεγονότα της ιστορίας. Συγκεκριμένα, η γλωσσική επεξεργασία των σύνθετων συντακτικών σχημάτων του βιβλίου, των μακροσκελών προτάσεων, των άγνωστων εννοιολογικών δομών, καθώς και του μεγάλου αριθμού ειδικού δηλωτικού εκφραστικού λεξιλογίου αλλά και η κατανόηση του συμπυκνωμένου, ως προς τα νοήματα, κειμένου του σχολικού βιβλίου, αποτελεί ένα πεδίο ιδιαίτερης δυσκολίας στη σχολική ζωή των παιδιών με Μαθησιακές ή Γλωσσικές Δυσκολίες. Πιστεύοντας ακράδαντα, ότι γνωρίζοντας την ιστορία δημιουργούμε ένα καλύτερο παρόν αλλά και μέλλον, θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη αλλά και παιδαγωγικό μας καθήκον να υποστηρίζουμε και να κατευθύνουμε τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες σε έναν «άλλο» προσαρμοσμένο τρόπο παροχής της πληροφορίας, χωρίς εκπτώσεις και αποκλεισμούς των ίδιων των μαθητών, προσαρμόζοντας απλώς τα σχολικά εγχειρίδια γλωσσικά και νοηματικά στη γλωσσική και γνωστική συμπεριφορά, που τα ίδια τα παιδιά υπαγορεύουν. Εμείς πρέπει να προσαρμόσουμε τα βιβλία σε αυτά και όχι το αντίθετο. Σε αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές, αφ’ ενός θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις ιστορικές έννοιες και μεταγενέστερα στις πληροφορίες, αφ’ ετέρου θα μπορούν να βελτιώσουν σε γλωσσικό επίπεδο την πρόσληψη, την επεξεργασία και την έκφραση του κειμενικού λόγου. Για τον λόγο αυτό, το παρόν βιβλίο, αποτελεί μια εκ βάθρων προσαρμογή του περιεχομένου του σχολικού βιβλίου, χωρίς περικοπές, με ειδική μεθοδολογία. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει: -ειδική νοηματική επεξεργασία ολόκληρου του σχολικού κειμένου διατηρώντας την κειμενικότητά του -ειδική γραφή για μαθητές με δυσαναγνωσία -επεξήγηση των βασικών ιστορικών εννοιών -χρήση ιστορικών όρων με ταυτόχρονη επεξήγησή τους -χρήση συγκεκριμένου δηλωτικού λεξιλογίου με ταυτόχρονη επεξήγησή του -χρήση απλών μορφοσυντακτικών και συντακτικών γλωσσικών σχημάτων -εφαρμογή στρατηγικών κατανόησης βάσει δομή -διαγραμματική νοηματική πύκνωση των πληροφοριών και χρήση οπτικών οργανωτών -απεικονιστική νοηματική υποστήριξη -μοντελοποιημένη νοηματική προσαρμογή χρήσης ιστορικών πηγών
30.05
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή