ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Οι συγγραφείς προτείνουν έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης του λογοτεχνικού φαινομένου μέσω της σταδιακής άσκησης στην κριτική ανάγνωση, στην άρθρωση ερμηνευτικού λόγου και στη δημιουργική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα.
Στους ειδικότερους στόχους του βιβλίου περιλαμβάνονται: - Η επεξηγηματική παρουσίαση όρων, σχημάτων και τρόπων ανάγνωσης των λογοτεχνικών έργων, ποιητικών και πεζών, όπως η μεταφορά, η συνδήλωση, η συσχέτιση, η μετωνυμία, η ειρωνεία, η αφηγηματική φωνή και η εστίαση, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, και με τρόπο επαγωγικό - Η συστηματική άσκηση σε δραστηριότητες ερμηνευτικού σχολιασμού και δημιουργικού μετασχηματισμού των κειμένων, αλλά και ελεύθερης δημιουργικής γραφής - Η οργάνωση και παρουσίαση του υλικού με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο, ωστόσο σαφή και εύληπτο, ώστε να είναι προσιτό τόσο σε διδάσκοντες όσο και σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, αλλά και στο ευρύτερο κοινό. - Η παροχή εμπεριστατωμένης και σύγχρονης βιβλιογραφίας, στην οποία μπορεί να ανατρέξει ο αναγνώστης για εκτενέστερη πληροφόρηση και εμβάθυνση σε κάποιο ζήτημα. - Η δυνατότητα αξιοποίησής του σε οποιοδήποτε επίσημο θεσμικό πλαίσιο διδασκαλίας της λογοτεχνίας, αλλά και ως αυτόνομου εγχειριδίου, χρήσιμου σε όσους ενδιαφέρονται για την ανάγνωση και την ερμηνεία των λογοτεχνικών έργων.
ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Οι συγγραφείς προτείνουν έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης του λογοτεχνικού φαινομένου μέσω της σταδιακής άσκησης στην κριτική ανάγνωση, στην άρθρωση ερμηνευτικού λόγου και στη δημιουργική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα.
Στους ειδικότερους στόχους του βιβλίου περιλαμβάνονται: - Η επεξηγηματική παρουσίαση όρων, σχημάτων και τρόπων ανάγνωσης των λογοτεχνικών έργων, ποιητικών και πεζών, όπως η μεταφορά, η συνδήλωση, η συσχέτιση, η μετωνυμία, η ειρωνεία, η αφηγηματική φωνή και η εστίαση, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, και με τρόπο επαγωγικό - Η συστηματική άσκηση σε δραστηριότητες ερμηνευτικού σχολιασμού και δημιουργικού μετασχηματισμού των κειμένων, αλλά και ελεύθερης δημιουργικής γραφής - Η οργάνωση και παρουσίαση του υλικού με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο, ωστόσο σαφή και εύληπτο, ώστε να είναι προσιτό τόσο σε διδάσκοντες όσο και σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, αλλά και στο ευρύτερο κοινό. - Η παροχή εμπεριστατωμένης και σύγχρονης βιβλιογραφίας, στην οποία μπορεί να ανατρέξει ο αναγνώστης για εκτενέστερη πληροφόρηση και εμβάθυνση σε κάποιο ζήτημα. - Η δυνατότητα αξιοποίησής του σε οποιοδήποτε επίσημο θεσμικό πλαίσιο διδασκαλίας της λογοτεχνίας, αλλά και ως αυτόνομου εγχειριδίου, χρήσιμου σε όσους ενδιαφέρονται για την ανάγνωση και την ερμηνεία των λογοτεχνικών έργων.
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0075811BKS.0075811ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΑΤΖΗΜΑΥΡΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΑΤΖΗΜΑΥΡΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΑΤΖΗΜΑΥΡΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-586-340-1 Συγγραφέας: ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΑΤΖΗΜΑΥΡΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 432 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020 ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Οι συγγραφείς προτείνουν έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης του λογοτεχνικού φαινομένου μέσω της σταδιακής άσκησης στην κριτική ανάγνωση, στην άρθρωση ερμηνευτικού λόγου και στη δημιουργική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα. Στους ειδικότερους στόχους του βιβλίου περιλαμβάνονται: - Η επεξηγηματική παρουσίαση όρων, σχημάτων και τρόπων ανάγνωσης των λογοτεχνικών έργων, ποιητικών και πεζών, όπως η μεταφορά, η συνδήλωση, η συσχέτιση, η μετωνυμία, η ειρωνεία, η αφηγηματική φωνή και η εστίαση, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, και με τρόπο επαγωγικό - Η συστηματική άσκηση σε δραστηριότητες ερμηνευτικού σχολιασμού και δημιουργικού μετασχηματισμού των κειμένων, αλλά και ελεύθερης δημιουργικής γραφής - Η οργάνωση και παρουσίαση του υλικού με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο, ωστόσο σαφή και εύληπτο, ώστε να είναι προσιτό τόσο σε διδάσκοντες όσο και σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, αλλά και στο ευρύτερο κοινό. - Η παροχή εμπεριστατωμένης και σύγχρονης βιβλιογραφίας, στην οποία μπορεί να ανατρέξει ο αναγνώστης για εκτενέστερη πληροφόρηση και εμβάθυνση σε κάποιο ζήτημα. - Η δυνατότητα αξιοποίησής του σε οποιοδήποτε επίσημο θεσμικό πλαίσιο διδασκαλίας της λογοτεχνίας, αλλά και ως αυτόνομου εγχειριδίου, χρήσιμου σε όσους ενδιαφέρονται για την ανάγνωση και την ερμηνεία των λογοτεχνικών έργων. Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση