To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
i logiki toy marketingk photo

i logiki toy marketingk photo


Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0142474      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

45.50 €
Προτεινόμενη λιανική 65.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5513-16-0
Συγγραφέας: ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 624
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ:

Το πρώτο είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης και το βιβλίο αυτό εισάγει και αναλύει για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ.

Το δεύτερο είναι η ανάδειξη της εφικτής εφαρμογής των αρχών αυτών σε διάφορους κλάδους της οικονομίας παρουσιάζοντας παραδείγματα του μάρκετινγκ στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα - ίσως για να δικαιώσει τον στίχο του μεγάλου ποιητή Οδυσσέα Ελύτη πως την Ελλάδα την φτιάχνεις με «μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι».

Και η «λογική -και ιδιαίτερα η λογική του μάρκετινγκ- τι ρόλο παίζει;» είναι μάλλον πολύ πιθανό να αναρωτηθεί ο αναγνώστης. Η «λογική» είναι η νοητική διεργασία που περιγράφει και συνδέει έννοιες και βοηθά τον λογικό αναγνώστη να κατανοήσει τους διαφορετικούς δρόμους και τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα προβλήματα παντού -και στις επιχειρήσεις ιδιαίτερα- και δίνουν λύσεις. Χρησιμοποιείται για να «προκαλέσει» την άποψη της μονοσήμαντα ορισμένης και επαναλαμβανόμενης λύσης και της μοναδικότητας της αλήθειας που αρέσκονται οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι κατέχουν.

Η ανάδειξη του ρόλου της κριτικής απομνημόνευσης, της αναλυτικής λογικής και της συνθετικής κατανόησης και εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ είναι ο στόχος αυτού του βιβλίου.

Ελπίζουμε ο αναγνώστης-σπουδαστής, που είναι ο τελικός κριτής της προσπάθειας αυτής, να το απολαύσει.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0142474)
i logiki toy marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
45.50 €
Προτεινόμενη λιανική 65.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5513-16-0
Συγγραφέας: ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 624
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ:

Το πρώτο είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης και το βιβλίο αυτό εισάγει και αναλύει για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ.

Το δεύτερο είναι η ανάδειξη της εφικτής εφαρμογής των αρχών αυτών σε διάφορους κλάδους της οικονομίας παρουσιάζοντας παραδείγματα του μάρκετινγκ στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα - ίσως για να δικαιώσει τον στίχο του μεγάλου ποιητή Οδυσσέα Ελύτη πως την Ελλάδα την φτιάχνεις με «μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι».

Και η «λογική -και ιδιαίτερα η λογική του μάρκετινγκ- τι ρόλο παίζει;» είναι μάλλον πολύ πιθανό να αναρωτηθεί ο αναγνώστης. Η «λογική» είναι η νοητική διεργασία που περιγράφει και συνδέει έννοιες και βοηθά τον λογικό αναγνώστη να κατανοήσει τους διαφορετικούς δρόμους και τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα προβλήματα παντού -και στις επιχειρήσεις ιδιαίτερα- και δίνουν λύσεις. Χρησιμοποιείται για να «προκαλέσει» την άποψη της μονοσήμαντα ορισμένης και επαναλαμβανόμενης λύσης και της μοναδικότητας της αλήθειας που αρέσκονται οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι κατέχουν.

Η ανάδειξη του ρόλου της κριτικής απομνημόνευσης, της αναλυτικής λογικής και της συνθετικής κατανόησης και εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ είναι ο στόχος αυτού του βιβλίου.

Ελπίζουμε ο αναγνώστης-σπουδαστής, που είναι ο τελικός κριτής της προσπάθειας αυτής, να το απολαύσει.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0142474 BKS.0142474 ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5513-16-0 Συγγραφέας: ΠΑΝΤΟΥΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 624 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020 Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ: Το πρώτο είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης και το βιβλίο αυτό εισάγει και αναλύει για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ. Το δεύτερο είναι η ανάδειξη της εφικτής εφαρμογής των αρχών αυτών σε διάφορους κλάδους της οικονομίας παρουσιάζοντας παραδείγματα του μάρκετινγκ στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα - ίσως για να δικαιώσει τον στίχο του μεγάλου ποιητή Οδυσσέα Ελύτη πως την Ελλάδα την φτιάχνεις με «μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι». Και η «λογική -και ιδιαίτερα η λογική του μάρκετινγκ- τι ρόλο παίζει;» είναι μάλλον πολύ πιθανό να αναρωτηθεί ο αναγνώστης. Η «λογική» είναι η νοητική διεργασία που περιγράφει και συνδέει έννοιες και βοηθά τον λογικό αναγνώστη να κατανοήσει τους διαφορετικούς δρόμους και τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα προβλήματα παντού -και στις επιχειρήσεις ιδιαίτερα- και δίνουν λύσεις. Χρησιμοποιείται για να «προκαλέσει» την άποψη της μονοσήμαντα ορισμένης και επαναλαμβανόμενης λύσης και της μοναδικότητας της αλήθειας που αρέσκονται οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι κατέχουν. Η ανάδειξη του ρόλου της κριτικής απομνημόνευσης, της αναλυτικής λογικής και της συνθετικής κατανόησης και εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ είναι ο στόχος αυτού του βιβλίου. Ελπίζουμε ο αναγνώστης-σπουδαστής, που είναι ο τελικός κριτής της προσπάθειας αυτής, να το απολαύσει.
31.85
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή