To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
i istoria stin protobathmia ekpaideysi photo

i istoria stin protobathmia ekpaideysi photo


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0074135      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

15.34 €
Προτεινόμενη λιανική 19.17 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3010-9
Συγγραφέας: ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ 19Ος-21ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ

Σημείο εκκίνησης του βιβλίου απετέλεσε η βασική παραδοχή ότι η Ιστορία γράφεται και ξαναγράφεται, ενώ το παρελθόν αποτελεί μία μακρινή κι ανεξερεύνητη χώρα με τις εικόνες μας γι' αυτό να μεταβάλλονται διαρκώς.

Στοχεύει στο να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπίδρασαν στοιχεία της ιστορικής επιστήμης και αντιλήψεις για τη μορφωτική αξία του γνωστικού αντικειμένου με τη συλλογική μνήμη στον σχολικό χώρο. Προβάλλεται, δηλαδή, μία αμφιμονοσήμαντη αντιστοιχία της διδασκαλίας της Ιστορίας με το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο.

Ποιες, όμως, φωτοσκιάσεις των ιστορικών γεγονότων χωράνε στο εθνικό μας αφήγημα; Ποιες από αυτές θα ανασυρθούν από τον ωκεανό των ιστορικών λεπτομερειών για να διδάξουν τους μικρούς μαθητές το "σωστό" και το "λάθος"; Ποιες ιστορικές συνθήκες και καταστάσεις επηρέασαν τη σχολική ιστορία αλλά και πώς εμφανίζονται οι ιστορικές εξελίξεις στα σχολικά εγχειρίδια για το μάθημα της Ιστορίας;

Στα ερωτήματα αυτά επιχειρεί να απαντήσει το παρόν βιβλίο, εξετάζοντας κριτικά τη διαχρονική εξέλιξη των αντιλήψεων περί ιστορίας και αναζητώντας τα βασικά εργαλεία του ιστορικού ερευνητή αλλά και το ρόλος του στη διαμόρφωση του απολογισμού των γεγονότων. Επιπλέον, διερευνάται στην εργογραφία ιστορικών και παιδαγωγών αλλά και στα αναλυτικά προγράμματα η προβολή τριών μεθοδολογικών κατηγοριών: (α) η συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας, (β) η απόκτηση αναλυτικών δεξιοτήτων από τους μαθητές, και (γ) η φρονηματιστική και παραδειγματική χρήση της ιστορίας.

Καταγράφονται όλα τα αναλυτικά προγράμματα για το μάθημα της Ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι μεταβολές στον βασικό κορμό του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, οι προθέσεις και το εκπαιδευτικό ιδεώδες κάθε εποχής. Παράλληλα, καταδεικνύονται οι αλλαγές στις μεθοδολογικές υποδείξεις, στη διάρθρωση της διδακτέας ύλης και στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Παρουσιάζεται, τέλος, η εξέλιξη του θεσμού των σχολικών εγχειριδίων για το μάθημα της ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ επιχειρείται η ανάδειξη του ιστορικού, πολιτικού και ηθικού νοήματος των παραστάσεων του παρελθόντος, με τα γεγονότα να αντιμετωπίζονται ως ιστορικά φαινόμενα, αλλά και ως προϊόντα του συμβολικού συστήματος της εκάστοτε εποχής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0074135)
i istoria stin protobathmia ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
15.34 €
Προτεινόμενη λιανική 19.17 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-3010-9
Συγγραφέας: ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ 19Ος-21ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ

Σημείο εκκίνησης του βιβλίου απετέλεσε η βασική παραδοχή ότι η Ιστορία γράφεται και ξαναγράφεται, ενώ το παρελθόν αποτελεί μία μακρινή κι ανεξερεύνητη χώρα με τις εικόνες μας γι' αυτό να μεταβάλλονται διαρκώς.

Στοχεύει στο να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπίδρασαν στοιχεία της ιστορικής επιστήμης και αντιλήψεις για τη μορφωτική αξία του γνωστικού αντικειμένου με τη συλλογική μνήμη στον σχολικό χώρο. Προβάλλεται, δηλαδή, μία αμφιμονοσήμαντη αντιστοιχία της διδασκαλίας της Ιστορίας με το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο.

Ποιες, όμως, φωτοσκιάσεις των ιστορικών γεγονότων χωράνε στο εθνικό μας αφήγημα; Ποιες από αυτές θα ανασυρθούν από τον ωκεανό των ιστορικών λεπτομερειών για να διδάξουν τους μικρούς μαθητές το "σωστό" και το "λάθος"; Ποιες ιστορικές συνθήκες και καταστάσεις επηρέασαν τη σχολική ιστορία αλλά και πώς εμφανίζονται οι ιστορικές εξελίξεις στα σχολικά εγχειρίδια για το μάθημα της Ιστορίας;

Στα ερωτήματα αυτά επιχειρεί να απαντήσει το παρόν βιβλίο, εξετάζοντας κριτικά τη διαχρονική εξέλιξη των αντιλήψεων περί ιστορίας και αναζητώντας τα βασικά εργαλεία του ιστορικού ερευνητή αλλά και το ρόλος του στη διαμόρφωση του απολογισμού των γεγονότων. Επιπλέον, διερευνάται στην εργογραφία ιστορικών και παιδαγωγών αλλά και στα αναλυτικά προγράμματα η προβολή τριών μεθοδολογικών κατηγοριών: (α) η συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας, (β) η απόκτηση αναλυτικών δεξιοτήτων από τους μαθητές, και (γ) η φρονηματιστική και παραδειγματική χρήση της ιστορίας.

Καταγράφονται όλα τα αναλυτικά προγράμματα για το μάθημα της Ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι μεταβολές στον βασικό κορμό του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, οι προθέσεις και το εκπαιδευτικό ιδεώδες κάθε εποχής. Παράλληλα, καταδεικνύονται οι αλλαγές στις μεθοδολογικές υποδείξεις, στη διάρθρωση της διδακτέας ύλης και στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Παρουσιάζεται, τέλος, η εξέλιξη του θεσμού των σχολικών εγχειριδίων για το μάθημα της ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ επιχειρείται η ανάδειξη του ιστορικού, πολιτικού και ηθικού νοήματος των παραστάσεων του παρελθόντος, με τα γεγονότα να αντιμετωπίζονται ως ιστορικά φαινόμενα, αλλά και ως προϊόντα του συμβολικού συστήματος της εκάστοτε εποχής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0074135 BKS.0074135 ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-3010-9 Συγγραφέας: ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 296 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014 ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ 19Ος-21ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ Σημείο εκκίνησης του βιβλίου απετέλεσε η βασική παραδοχή ότι η Ιστορία γράφεται και ξαναγράφεται, ενώ το παρελθόν αποτελεί μία μακρινή κι ανεξερεύνητη χώρα με τις εικόνες μας γι' αυτό να μεταβάλλονται διαρκώς. Στοχεύει στο να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπίδρασαν στοιχεία της ιστορικής επιστήμης και αντιλήψεις για τη μορφωτική αξία του γνωστικού αντικειμένου με τη συλλογική μνήμη στον σχολικό χώρο. Προβάλλεται, δηλαδή, μία αμφιμονοσήμαντη αντιστοιχία της διδασκαλίας της Ιστορίας με το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο. Ποιες, όμως, φωτοσκιάσεις των ιστορικών γεγονότων χωράνε στο εθνικό μας αφήγημα; Ποιες από αυτές θα ανασυρθούν από τον ωκεανό των ιστορικών λεπτομερειών για να διδάξουν τους μικρούς μαθητές το "σωστό" και το "λάθος"; Ποιες ιστορικές συνθήκες και καταστάσεις επηρέασαν τη σχολική ιστορία αλλά και πώς εμφανίζονται οι ιστορικές εξελίξεις στα σχολικά εγχειρίδια για το μάθημα της Ιστορίας; Στα ερωτήματα αυτά επιχειρεί να απαντήσει το παρόν βιβλίο, εξετάζοντας κριτικά τη διαχρονική εξέλιξη των αντιλήψεων περί ιστορίας και αναζητώντας τα βασικά εργαλεία του ιστορικού ερευνητή αλλά και το ρόλος του στη διαμόρφωση του απολογισμού των γεγονότων. Επιπλέον, διερευνάται στην εργογραφία ιστορικών και παιδαγωγών αλλά και στα αναλυτικά προγράμματα η προβολή τριών μεθοδολογικών κατηγοριών: (α) η συγκρότηση της πολιτισμικής ταυτότητας, (β) η απόκτηση αναλυτικών δεξιοτήτων από τους μαθητές, και (γ) η φρονηματιστική και παραδειγματική χρήση της ιστορίας. Καταγράφονται όλα τα αναλυτικά προγράμματα για το μάθημα της Ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι μεταβολές στον βασικό κορμό του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, οι προθέσεις και το εκπαιδευτικό ιδεώδες κάθε εποχής. Παράλληλα, καταδεικνύονται οι αλλαγές στις μεθοδολογικές υποδείξεις, στη διάρθρωση της διδακτέας ύλης και στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Παρουσιάζεται, τέλος, η εξέλιξη του θεσμού των σχολικών εγχειριδίων για το μάθημα της ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ επιχειρείται η ανάδειξη του ιστορικού, πολιτικού και ηθικού νοήματος των παραστάσεων του παρελθόντος, με τα γεγονότα να αντιμετωπίζονται ως ιστορικά φαινόμενα, αλλά και ως προϊόντα του συμβολικού συστήματος της εκάστοτε εποχής.
12.27
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή