To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 
 
 
   
 
i epaggelmatiki taytotita toy ekpaideytikoy kai to mellon tis didaskalias photo

i epaggelmatiki taytotita toy ekpaideytikoy kai to mellon tis didaskalias photo


Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

BKS.0075670      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.28.01 €
μόνο22.41 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-218-934-4
Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 408
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

Η διαμεσολάβηση του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση της ταυτότητας των νέων ανθρώπων προϋποθέτει ότι βρίσκεται και ο ίδιος σε διαδικασία αυτοπροσδιορισμού: ότι στοχάζεται διαρκώς όχι μόνο πάνω στο ερώτημα ''τι κάνω'' και ''πώς το κάνω'' αλλά και στα ερωτήματα ''ποιος είμαι'' και “γιατί είμαι εδώ''? ότι αναζητά και διαπραγματεύεται ένα προσωπικό πλαίσιο ερμηνείας για την εκπαίδευση και έναν δικό του σκοπό -προσωπικό, ηθικό και πολιτικό- μέσα σ' αυτό το πλαίσιο? και, τέλος, ότι δεσμεύεται σ' αυτόν τον σκοπό, με μια δέσμευση που γίνεται στοιχείο του αυτοπροσδιορισμού του. Η πρακτική έκφραση αυτής της δέσμευσης είναι η καθημερινή δουλειά του στις τάξεις, είναι η κάθε όψη της εκπαιδευτικής του παρουσίας, είναι η ουσιαστική σφραγίδα που αφήνει στους μαθητές και στο Αναλυτικό Πρόγραμμα? είναι αυτό ''που κάνει τη διαφορά'', την οποία δεν μπορεί να κάνει ένα εργαλειακό πρόγραμμα κατάρτισης περιορισμένο στη στενή λογική του ''τι δουλεύει''.

Το βιβλίο αυτό, με την αναλυτική συλλογιστική του πορεία, τη δημιουργική χρήση των θεωρητικών δομημάτων, την οξυδερκή ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας και την ευφάνταστη δόμηση της πρότασης για την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ταυτότητας, τροφοδοτεί τον εκπαιδευτικό με νέα εργαλεία αυτοπροσδιορισμού και τον επιστημονικό διάλογο με σημαντικά και τολμηρά ερωτήματα: είναι η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού η αφετηρία για την επανανοηματοδότηση της εκπαιδευτικής πράξης; Και πώς κερδίζεται η ενδυνάμωση στους απαιτητικούς αλλά και απροσανατόλιστους καιρούς μας;


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (BKS.0075670)
i epaggelmatiki taytotita toy ekpaideytikoy kai to mellon tis didaskalias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 28.01 € μόνο 22.41
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-218-934-4
Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 408
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015

Η διαμεσολάβηση του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση της ταυτότητας των νέων ανθρώπων προϋποθέτει ότι βρίσκεται και ο ίδιος σε διαδικασία αυτοπροσδιορισμού: ότι στοχάζεται διαρκώς όχι μόνο πάνω στο ερώτημα ''τι κάνω'' και ''πώς το κάνω'' αλλά και στα ερωτήματα ''ποιος είμαι'' και “γιατί είμαι εδώ''? ότι αναζητά και διαπραγματεύεται ένα προσωπικό πλαίσιο ερμηνείας για την εκπαίδευση και έναν δικό του σκοπό -προσωπικό, ηθικό και πολιτικό- μέσα σ' αυτό το πλαίσιο? και, τέλος, ότι δεσμεύεται σ' αυτόν τον σκοπό, με μια δέσμευση που γίνεται στοιχείο του αυτοπροσδιορισμού του. Η πρακτική έκφραση αυτής της δέσμευσης είναι η καθημερινή δουλειά του στις τάξεις, είναι η κάθε όψη της εκπαιδευτικής του παρουσίας, είναι η ουσιαστική σφραγίδα που αφήνει στους μαθητές και στο Αναλυτικό Πρόγραμμα? είναι αυτό ''που κάνει τη διαφορά'', την οποία δεν μπορεί να κάνει ένα εργαλειακό πρόγραμμα κατάρτισης περιορισμένο στη στενή λογική του ''τι δουλεύει''.

Το βιβλίο αυτό, με την αναλυτική συλλογιστική του πορεία, τη δημιουργική χρήση των θεωρητικών δομημάτων, την οξυδερκή ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας και την ευφάνταστη δόμηση της πρότασης για την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ταυτότητας, τροφοδοτεί τον εκπαιδευτικό με νέα εργαλεία αυτοπροσδιορισμού και τον επιστημονικό διάλογο με σημαντικά και τολμηρά ερωτήματα: είναι η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού η αφετηρία για την επανανοηματοδότηση της εκπαιδευτικής πράξης; Και πώς κερδίζεται η ενδυνάμωση στους απαιτητικούς αλλά και απροσανατόλιστους καιρούς μας;

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ BKS.0075670 BKS.0075670 ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-218-934-4 Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 408 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015 Η διαμεσολάβηση του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση της ταυτότητας των νέων ανθρώπων προϋποθέτει ότι βρίσκεται και ο ίδιος σε διαδικασία αυτοπροσδιορισμού: ότι στοχάζεται διαρκώς όχι μόνο πάνω στο ερώτημα ''τι κάνω'' και ''πώς το κάνω'' αλλά και στα ερωτήματα ''ποιος είμαι'' και “γιατί είμαι εδώ''? ότι αναζητά και διαπραγματεύεται ένα προσωπικό πλαίσιο ερμηνείας για την εκπαίδευση και έναν δικό του σκοπό -προσωπικό, ηθικό και πολιτικό- μέσα σ' αυτό το πλαίσιο? και, τέλος, ότι δεσμεύεται σ' αυτόν τον σκοπό, με μια δέσμευση που γίνεται στοιχείο του αυτοπροσδιορισμού του. Η πρακτική έκφραση αυτής της δέσμευσης είναι η καθημερινή δουλειά του στις τάξεις, είναι η κάθε όψη της εκπαιδευτικής του παρουσίας, είναι η ουσιαστική σφραγίδα που αφήνει στους μαθητές και στο Αναλυτικό Πρόγραμμα? είναι αυτό ''που κάνει τη διαφορά'', την οποία δεν μπορεί να κάνει ένα εργαλειακό πρόγραμμα κατάρτισης περιορισμένο στη στενή λογική του ''τι δουλεύει''. Το βιβλίο αυτό, με την αναλυτική συλλογιστική του πορεία, τη δημιουργική χρήση των θεωρητικών δομημάτων, την οξυδερκή ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας και την ευφάνταστη δόμηση της πρότασης για την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ταυτότητας, τροφοδοτεί τον εκπαιδευτικό με νέα εργαλεία αυτοπροσδιορισμού και τον επιστημονικό διάλογο με σημαντικά και τολμηρά ερωτήματα: είναι η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού η αφετηρία για την επανανοηματοδότηση της εκπαιδευτικής πράξης; Και πώς κερδίζεται η ενδυνάμωση στους απαιτητικούς αλλά και απροσανατόλιστους καιρούς μας;
17.93
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή