To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δοκίμια > Η ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΘΑΙ
 
 
 
   
 
i entropia toy dynasthai photo

i entropia toy dynasthai photo


Η ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΘΑΙ

BKS.0358907      
ΚατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο18.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-615-243-6
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 710
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019

ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΒΟΥΛΕΣΘΑΙ

Στον μύθο των Λαβδακιδών, ο Οιδίπους σκέπτεται, βούλεται και δύναται με τον κατ’ αρχήν αυθόρμητο και συνεπακόλουθα ανεξέταστο τρόπο που εν γένει διακρίνει την πολ? λότητα των ανθρώπων. Ακριβώς όπως στις μέρες του η Αθηναίων Πολιτεία συσκέπτεται, επιβουλεύεται και διενεργεί ανεξέταστα και άρα ανεύθυνα. Σε τι οδηγεί αυτό μας είναι πλέον «γνωστό», κατά τον επιπόλαιο τρόπο που μας είναι ήδη «γνωστά» πολλά άλλα πράγματα μάλλον εντελώς ανεπίγνωστα κατά το τι και πώς της πραγματικής σημασίας τους.

Είναι ακριβώς αυτή η ανεπίγνωστη «γνώση» του νεώτερου ένοικου της ιστορίας που παρενδημεί στην μοντέρνα περί επιστήμης αντίληψη του cogito ergo sum, υπό το κράτος των βεβαιοτήτων της οποίας περιαγόμαστε από την κατισχύουσα τεχνικά δύναμη στην επιτραγικά ουσιώδη αδυναμία για την οποία μας μιλά με το προσήκον στα πράγματα δέος ο Nietzsche«της θέλησης για δύναμη και της αιώνιας επιστροφής» στο κατόπιν της σοφίας του αθηναίου τραγωδού. Ό,τι επιχειρεί να μας πει ο «πρώτος τραγικός» της δυτικής ιστορίας σύμφωνα με το δικό του επιγνωστικό ήθος είναι ότι το «δύνασθαι» διακατέχεται από την ιδιότητα της «εντροπίας»· δηλαδή, με άλλα λόγια, ότι η δύναμη περιέρχεται σε αδυναμία σύμφωνα με μια ταγή παντελώς ανεπίγνωστη και ανεξέλεγκτη από τον φορέα και νομέα της άνθρωπο.

Όπως ακριβώς η «νόσος» και η «υγεία» συμβαίνει να περιπίπτουν διαρκώς η μία στην άλλη στα όρια ενός και του αυτού οργανισμού, η ίδια παλίνδρομη μεταλλαγή δείχνει να χαρακτηρίζει και ό,τι κατανοείται ως «δύναμις» και «αδυναμία» στα κατά πολύ ευρύτερα κοσμοχρονικά μεγέθη των πολιτισμών. Η περιαγωγή από την μια κατάσταση στην αντίθετή της όχι μόνο δεν αποτελεί, σύμφωνα με την γνώμη του, κάτι εξαιρετέο, αλλά τουναντίον συνθέτει τον κανόνα της συμ.περι.φοράς των όντων όλων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΘΑΙ (BKS.0358907)
i entropia toy dynasthai photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 18.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ
ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ

ISBN: 978-960-615-243-6
Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 710
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019

ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΒΟΥΛΕΣΘΑΙ

Στον μύθο των Λαβδακιδών, ο Οιδίπους σκέπτεται, βούλεται και δύναται με τον κατ’ αρχήν αυθόρμητο και συνεπακόλουθα ανεξέταστο τρόπο που εν γένει διακρίνει την πολ? λότητα των ανθρώπων. Ακριβώς όπως στις μέρες του η Αθηναίων Πολιτεία συσκέπτεται, επιβουλεύεται και διενεργεί ανεξέταστα και άρα ανεύθυνα. Σε τι οδηγεί αυτό μας είναι πλέον «γνωστό», κατά τον επιπόλαιο τρόπο που μας είναι ήδη «γνωστά» πολλά άλλα πράγματα μάλλον εντελώς ανεπίγνωστα κατά το τι και πώς της πραγματικής σημασίας τους.

Είναι ακριβώς αυτή η ανεπίγνωστη «γνώση» του νεώτερου ένοικου της ιστορίας που παρενδημεί στην μοντέρνα περί επιστήμης αντίληψη του cogito ergo sum, υπό το κράτος των βεβαιοτήτων της οποίας περιαγόμαστε από την κατισχύουσα τεχνικά δύναμη στην επιτραγικά ουσιώδη αδυναμία για την οποία μας μιλά με το προσήκον στα πράγματα δέος ο Nietzsche«της θέλησης για δύναμη και της αιώνιας επιστροφής» στο κατόπιν της σοφίας του αθηναίου τραγωδού. Ό, τι επιχειρεί να μας πει ο «πρώτος τραγικός» της δυτικής ιστορίας σύμφωνα με το δικό του επιγνωστικό ήθος είναι ότι το «δύνασθαι» διακατέχεται από την ιδιότητα της «εντροπίας»· δηλαδή, με άλλα λόγια, ότι η δύναμη περιέρχεται σε αδυναμία σύμφωνα με μια ταγή παντελώς ανεπίγνωστη και ανεξέλεγκτη από τον φορέα και νομέα της άνθρωπο.

Όπως ακριβώς η «νόσος» και η «υγεία» συμβαίνει να περιπίπτουν διαρκώς η μία στην άλλη στα όρια ενός και του αυτού οργανισμού, η ίδια παλίνδρομη μεταλλαγή δείχνει να χαρακτηρίζει και ό, τι κατανοείται ως «δύναμις» και «αδυναμία» στα κατά πολύ ευρύτερα κοσμοχρονικά μεγέθη των πολιτισμών. Η περιαγωγή από την μια κατάσταση στην αντίθετή της όχι μόνο δεν αποτελεί, σύμφωνα με την γνώμη του, κάτι εξαιρετέο, αλλά τουναντίον συνθέτει τον κανόνα της συμ.περι.φοράς των όντων όλων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΘΑΙ BKS.0358907 BKS.0358907 ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ ΔΟΚΙΜΙΑ Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-960-615-243-6 Συγγραφέας: ΔΙΤΤΟΣ ΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ Σελίδες: 710 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019 ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΒΟΥΛΕΣΘΑΙ Στον μύθο των Λαβδακιδών, ο Οιδίπους σκέπτεται, βούλεται και δύναται με τον κατ’ αρχήν αυθόρμητο και συνεπακόλουθα ανεξέταστο τρόπο που εν γένει διακρίνει την πολ? λότητα των ανθρώπων. Ακριβώς όπως στις μέρες του η Αθηναίων Πολιτεία συσκέπτεται, επιβουλεύεται και διενεργεί ανεξέταστα και άρα ανεύθυνα. Σε τι οδηγεί αυτό μας είναι πλέον «γνωστό», κατά τον επιπόλαιο τρόπο που μας είναι ήδη «γνωστά» πολλά άλλα πράγματα μάλλον εντελώς ανεπίγνωστα κατά το τι και πώς της πραγματικής σημασίας τους. Είναι ακριβώς αυτή η ανεπίγνωστη «γνώση» του νεώτερου ένοικου της ιστορίας που παρενδημεί στην μοντέρνα περί επιστήμης αντίληψη του cogito ergo sum, υπό το κράτος των βεβαιοτήτων της οποίας περιαγόμαστε από την κατισχύουσα τεχνικά δύναμη στην επιτραγικά ουσιώδη αδυναμία για την οποία μας μιλά με το προσήκον στα πράγματα δέος ο Nietzsche«της θέλησης για δύναμη και της αιώνιας επιστροφής» στο κατόπιν της σοφίας του αθηναίου τραγωδού. Ό, τι επιχειρεί να μας πει ο «πρώτος τραγικός» της δυτικής ιστορίας σύμφωνα με το δικό του επιγνωστικό ήθος είναι ότι το «δύνασθαι» διακατέχεται από την ιδιότητα της «εντροπίας»· δηλαδή, με άλλα λόγια, ότι η δύναμη περιέρχεται σε αδυναμία σύμφωνα με μια ταγή παντελώς ανεπίγνωστη και ανεξέλεγκτη από τον φορέα και νομέα της άνθρωπο. Όπως ακριβώς η «νόσος» και η «υγεία» συμβαίνει να περιπίπτουν διαρκώς η μία στην άλλη στα όρια ενός και του αυτού οργανισμού, η ίδια παλίνδρομη μεταλλαγή δείχνει να χαρακτηρίζει και ό, τι κατανοείται ως «δύναμις» και «αδυναμία» στα κατά πολύ ευρύτερα κοσμοχρονικά μεγέθη των πολιτισμών. Η περιαγωγή από την μια κατάσταση στην αντίθετή της όχι μόνο δεν αποτελεί, σύμφωνα με την γνώμη του, κάτι εξαιρετέο, αλλά τουναντίον συνθέτει τον κανόνα της συμ.περι.φοράς των όντων όλων.
14.06
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή