Η εκπαίδευση είναι, ή θα έπρεπε να είναι, μια συνεχής διαδικασία από τη γέννηση μέχρι το θάνατο που να ασχολείται περισσότερο με τη διεύρυνση της συνείδησης παρά με την απόκτηση γνώσης. Μόνη της η γνώση είναι ένα αδιέξοδο, εκτός αν φέρεται σε λειτουργική συσχέτιση με το περιβάλλον, τις κοινωνικές ευθύνες, τις ιστορικές τάσεις, τις ανθρώπινες και οικουμενικές συνθήκες και, πάνω απ' όλα, με την εξέλιξη της συνείδησης που φέρνει την αχανή απεραντοσύνη ενός άγνωστου σύμπαντος μέσα στην εμβέλεια του περιορισμένου ανθρώπινου νου.
Μπορούμε να πούμε ότι η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διεργασία για να μάθουμε πώς να συμφιλιώνουμε το ανθρώπινο και το θείο στοιχείο της σύστασης του ανθρώπου, δημιουργώντας ορθή σχέση ανάμεσα στο Θεό και τον άνθρωπο, στο πνεύμα και στην ύλη, στο όλο και το μέρος.
Ως εκ τούτου, το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει, στο τέλος, ένα σύντομο κεφάλαιο για " την επιστήμη της Αντακάρανα", δηλαδή, για τη δημιουργική προσπάθεια γεφύρωσης, στη συνείδηση, μεταξύ του κατώτερου αναλυτικού νου που συλλέγει γνώσεις, της ψυχής και του ανώτερου αναλυτικού νου που αποτελεί μια όψη του θείου Εαυτού, του πνευματικού ανθρώπου. Αυτή είναι μια επιστημονική διεργασία που μπορεί να μελετηθεί και να ασκηθεί σαν μια τεχνική διαλογισμού, σε συνδυασμό με την προσπάθεια εφαρμογής των πνευματικών αρχών στην καθημερινή ζωή, ανεξαρτήτως περιστάσεων.
Η εκπαίδευση είναι, ή θα έπρεπε να είναι, μια συνεχής διαδικασία από τη γέννηση μέχρι το θάνατο που να ασχολείται περισσότερο με τη διεύρυνση της συνείδησης παρά με την απόκτηση γνώσης. Μόνη της η γνώση είναι ένα αδιέξοδο, εκτός αν φέρεται σε λειτουργική συσχέτιση με το περιβάλλον, τις κοινωνικές ευθύνες, τις ιστορικές τάσεις, τις ανθρώπινες και οικουμενικές συνθήκες και, πάνω απ' όλα, με την εξέλιξη της συνείδησης που φέρνει την αχανή απεραντοσύνη ενός άγνωστου σύμπαντος μέσα στην εμβέλεια του περιορισμένου ανθρώπινου νου.
Μπορούμε να πούμε ότι η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διεργασία για να μάθουμε πώς να συμφιλιώνουμε το ανθρώπινο και το θείο στοιχείο της σύστασης του ανθρώπου, δημιουργώντας ορθή σχέση ανάμεσα στο Θεό και τον άνθρωπο, στο πνεύμα και στην ύλη, στο όλο και το μέρος.
Ως εκ τούτου, το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει, στο τέλος, ένα σύντομο κεφάλαιο για " την επιστήμη της Αντακάρανα", δηλαδή, για τη δημιουργική προσπάθεια γεφύρωσης, στη συνείδηση, μεταξύ του κατώτερου αναλυτικού νου που συλλέγει γνώσεις, της ψυχής και του ανώτερου αναλυτικού νου που αποτελεί μια όψη του θείου Εαυτού, του πνευματικού ανθρώπου. Αυτή είναι μια επιστημονική διεργασία που μπορεί να μελετηθεί και να ασκηθεί σαν μια τεχνική διαλογισμού, σε συνδυασμό με την προσπάθεια εφαρμογής των πνευματικών αρχών στην καθημερινή ζωή, ανεξαρτήτως περιστάσεων.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗBKS.0121901BKS.0121901ΜΠΕΪΛΗ ΑΛΙΚΗΜΠΕΪΛΗ ΑΛΙΚΗΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΚατηγορία: ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ •ΜΠΕΪΛΗ ΑΛΙΚΗ στην κατηγορία ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ISBN: 978-960-04-3116-2 Συγγραφέας: ΜΠΕΪΛΗ ΑΛΙΚΗ Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ Σελίδες: 206 Διαστάσεις: 14Χ20, 6 Ημερομηνία Έκδοσης: 1980 Η εκπαίδευση είναι, ή θα έπρεπε να είναι, μια συνεχής διαδικασία από τη γέννηση μέχρι το θάνατο που να ασχολείται περισσότερο με τη διεύρυνση της συνείδησης παρά με την απόκτηση γνώσης. Μόνη της η γνώση είναι ένα αδιέξοδο, εκτός αν φέρεται σε λειτουργική συσχέτιση με το περιβάλλον, τις κοινωνικές ευθύνες, τις ιστορικές τάσεις, τις ανθρώπινες και οικουμενικές συνθήκες και, πάνω απ' όλα, με την εξέλιξη της συνείδησης που φέρνει την αχανή απεραντοσύνη ενός άγνωστου σύμπαντος μέσα στην εμβέλεια του περιορισμένου ανθρώπινου νου. Μπορούμε να πούμε ότι η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διεργασία για να μάθουμε πώς να συμφιλιώνουμε το ανθρώπινο και το θείο στοιχείο της σύστασης του ανθρώπου, δημιουργώντας ορθή σχέση ανάμεσα στο Θεό και τον άνθρωπο, στο πνεύμα και στην ύλη, στο όλο και το μέρος. Ως εκ τούτου, το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει, στο τέλος, ένα σύντομο κεφάλαιο για " την επιστήμη της Αντακάρανα", δηλαδή, για τη δημιουργική προσπάθεια γεφύρωσης, στη συνείδηση, μεταξύ του κατώτερου αναλυτικού νου που συλλέγει γνώσεις, της ψυχής και του ανώτερου αναλυτικού νου που αποτελεί μια όψη του θείου Εαυτού, του πνευματικού ανθρώπου. Αυτή είναι μια επιστημονική διεργασία που μπορεί να μελετηθεί και να ασκηθεί σαν μια τεχνική διαλογισμού, σε συνδυασμό με την προσπάθεια εφαρμογής των πνευματικών αρχών στην καθημερινή ζωή, ανεξαρτήτως περιστάσεων. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση