To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ 2027
 
 
 
   
 
i eidiki ekpaideysi kai symperilipsi 2027 photo

i eidiki ekpaideysi kai symperilipsi 2027 photo


Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ 2027

BKS.0566192      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

35.30 €
Προτεινόμενη λιανική 39.22 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-4332-1
Συγγραφέας: ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 638
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2024

Η θέσπιση και λειτουργία ΕΝΟΣ σχολείου, του σχολείου της γειτονιάς, για ΟΛΟΥΣ τους μαθητές χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς είναι το ζητούμενο στην εκπαίδευση της νέας εποχής. Ο λόγος για ΕΝΑ Ανοικτό σχολείο Δημοκρατικό, Ανθρώπινο, Κοινωνικό, Ελεύθερο, Ευέλικτο, Πολυγλωσσικό, Ψηφιακό με κύριο πρωταγωνιστή το Μαθητή ο οποίος θα είναι ισότιμα συμμέτοχος και ενεργός συνοδοιπόρος στα δρώμενα της σχολικής τάξης και το επίκεντρο των ραγδαία σημειούμενων αλλαγών στην εκπαίδευση και στην κουλτούρα του εφήμερου. Πρόκειται για ΕΝΑ σχολείο με κύριο γνώρισμα την αποδοχή της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (divercity) στο οποίο (πρέπει να) παρέχεται συμπεριληπτική εκπαίδευση στο ΣΥΝΟΛΟ των μαθητών σε μια οικονομικά αναπτυσσόμενη ψηφιακή Ελλάδα και Κύπρο και να διακρίνεται για τις καινοτόμες ιδέες και πρακτικές προσβλέποντας στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων που θα εγγυώνται στο μαθητή την κοινωνική και επαγγελματική του καταξίωση. Μια παρόμοια μετεξέλιξη του σύγχρονου ελληνικού σχολείου (θα) συνάδει άλλωστε με τη Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (1994) για παροχή ισότιμης εκπαίδευσης στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η έμφαση των κατά καιρούς επιχειρούμενων μεταρρυθμιστικών εγχειρημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο πρέπει να εστιάζεται σε μια «global agenda» φιλόδοξων στόχων και δράσεων που θα αναβαθμίζουν ποιοτικά το πολυσχιδές έργο του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Η διδακτική και υποστηρικτική επενέργειά του (πρέπει να) στοχεύει στην ψυχοκοινωνική ολοκλήρωση κάθε μαθητή χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς στη νέα εποχή της μαγικής εικόνας, της γνώσης και της (υπερ)πληροφορίας.

Η παρεχόμενη Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στην κοινωνία του 21ου αιώνα (πρέπει να) συμπυκνώνει ένα επιμελώς σχεδιασμένο σύστημα αξιών και ποικίλων τεχνικών προσεγγίσεων για ολόπλευρη στήριξη ΟΛΩΝ των μαθητών χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Η παρούσα αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση συνθέτει ένα φιλόδοξο εγχείρημα στο χώρο της Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και εστιάζει, μεταξύ άλλων, στα πολυγλωσσικά σχολικά περιβάλλοντα και στις σοβαρές, πολλαπλές αναπηρίες/δυσκολίες ορισμένων παιδιών. Προστέθηκε για το σκοπό αυτό ένα νέο κεφάλαιο με ομόλογο τίτλο (Κεφ. Δέκατο τέταρτο) καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό συγγραφικό κενό στα εκπαιδευτικά δρώμενα σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο ολοένα διευρυνόμενος πολύγλωσσος χαρακτήρας του νέου σχολείου σε συνδυασμό με την παρεχόμενη συμπεριληπτική εκπαίδευση πρέπει να καταστεί η κυρίαρχη αντίληψη και πρακτική στην ερευνητική και εκπαιδευτική πλατφόρμα των ερευνητών επιστημόνων, των επαγγελματιών στήριξης και των εκπαιδευτικών. Η φοίτηση των παιδιών σε ΕΝΑ σχολείο, το κοινό σχολείο, που διακρίνονται για το στοιχείο της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ πρέπει πρωτίστως να εκλαμβάνεται από τον σημερινό εκπαιδευτικό ως ΠΡΟΚΛΗΣΗ και να θεωρείται ελκυστική η ισότιμη ενασχόλησή του με το ΣΥΝΟΛΟ της σχολικής τάξης. Μια προσεκτική ανάγνωση του παρόντος συγγράμματος μπορεί (και φιλοδοξεί) να συνεισφέρει στο πλαίσιο αυτού του εγχειρήματος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ 2027 (BKS.0566192)
i eidiki ekpaideysi kai symperilipsi 2027 photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
35.30 €
Προτεινόμενη λιανική 39.22 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-4332-1
Συγγραφέας: ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 638
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2024

Η θέσπιση και λειτουργία ΕΝΟΣ σχολείου, του σχολείου της γειτονιάς, για ΟΛΟΥΣ τους μαθητές χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς είναι το ζητούμενο στην εκπαίδευση της νέας εποχής. Ο λόγος για ΕΝΑ Ανοικτό σχολείο Δημοκρατικό, Ανθρώπινο, Κοινωνικό, Ελεύθερο, Ευέλικτο, Πολυγλωσσικό, Ψηφιακό με κύριο πρωταγωνιστή το Μαθητή ο οποίος θα είναι ισότιμα συμμέτοχος και ενεργός συνοδοιπόρος στα δρώμενα της σχολικής τάξης και το επίκεντρο των ραγδαία σημειούμενων αλλαγών στην εκπαίδευση και στην κουλτούρα του εφήμερου. Πρόκειται για ΕΝΑ σχολείο με κύριο γνώρισμα την αποδοχή της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (divercity) στο οποίο (πρέπει να) παρέχεται συμπεριληπτική εκπαίδευση στο ΣΥΝΟΛΟ των μαθητών σε μια οικονομικά αναπτυσσόμενη ψηφιακή Ελλάδα και Κύπρο και να διακρίνεται για τις καινοτόμες ιδέες και πρακτικές προσβλέποντας στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων που θα εγγυώνται στο μαθητή την κοινωνική και επαγγελματική του καταξίωση. Μια παρόμοια μετεξέλιξη του σύγχρονου ελληνικού σχολείου (θα) συνάδει άλλωστε με τη Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (1994) για παροχή ισότιμης εκπαίδευσης στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η έμφαση των κατά καιρούς επιχειρούμενων μεταρρυθμιστικών εγχειρημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο πρέπει να εστιάζεται σε μια «global agenda» φιλόδοξων στόχων και δράσεων που θα αναβαθμίζουν ποιοτικά το πολυσχιδές έργο του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Η διδακτική και υποστηρικτική επενέργειά του (πρέπει να) στοχεύει στην ψυχοκοινωνική ολοκλήρωση κάθε μαθητή χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς στη νέα εποχή της μαγικής εικόνας, της γνώσης και της (υπερ)πληροφορίας.

Η παρεχόμενη Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στην κοινωνία του 21ου αιώνα (πρέπει να) συμπυκνώνει ένα επιμελώς σχεδιασμένο σύστημα αξιών και ποικίλων τεχνικών προσεγγίσεων για ολόπλευρη στήριξη ΟΛΩΝ των μαθητών χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Η παρούσα αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση συνθέτει ένα φιλόδοξο εγχείρημα στο χώρο της Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και εστιάζει, μεταξύ άλλων, στα πολυγλωσσικά σχολικά περιβάλλοντα και στις σοβαρές, πολλαπλές αναπηρίες/δυσκολίες ορισμένων παιδιών. Προστέθηκε για το σκοπό αυτό ένα νέο κεφάλαιο με ομόλογο τίτλο (Κεφ. Δέκατο τέταρτο) καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό συγγραφικό κενό στα εκπαιδευτικά δρώμενα σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο ολοένα διευρυνόμενος πολύγλωσσος χαρακτήρας του νέου σχολείου σε συνδυασμό με την παρεχόμενη συμπεριληπτική εκπαίδευση πρέπει να καταστεί η κυρίαρχη αντίληψη και πρακτική στην ερευνητική και εκπαιδευτική πλατφόρμα των ερευνητών επιστημόνων, των επαγγελματιών στήριξης και των εκπαιδευτικών. Η φοίτηση των παιδιών σε ΕΝΑ σχολείο, το κοινό σχολείο, που διακρίνονται για το στοιχείο της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ πρέπει πρωτίστως να εκλαμβάνεται από τον σημερινό εκπαιδευτικό ως ΠΡΟΚΛΗΣΗ και να θεωρείται ελκυστική η ισότιμη ενασχόλησή του με το ΣΥΝΟΛΟ της σχολικής τάξης. Μια προσεκτική ανάγνωση του παρόντος συγγράμματος μπορεί (και φιλοδοξεί) να συνεισφέρει στο πλαίσιο αυτού του εγχειρήματος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ 2027 BKS.0566192 BKS.0566192 ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-4332-1 Συγγραφέας: ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 638 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2024 Η θέσπιση και λειτουργία ΕΝΟΣ σχολείου, του σχολείου της γειτονιάς, για ΟΛΟΥΣ τους μαθητές χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς είναι το ζητούμενο στην εκπαίδευση της νέας εποχής. Ο λόγος για ΕΝΑ Ανοικτό σχολείο Δημοκρατικό, Ανθρώπινο, Κοινωνικό, Ελεύθερο, Ευέλικτο, Πολυγλωσσικό, Ψηφιακό με κύριο πρωταγωνιστή το Μαθητή ο οποίος θα είναι ισότιμα συμμέτοχος και ενεργός συνοδοιπόρος στα δρώμενα της σχολικής τάξης και το επίκεντρο των ραγδαία σημειούμενων αλλαγών στην εκπαίδευση και στην κουλτούρα του εφήμερου. Πρόκειται για ΕΝΑ σχολείο με κύριο γνώρισμα την αποδοχή της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (divercity) στο οποίο (πρέπει να) παρέχεται συμπεριληπτική εκπαίδευση στο ΣΥΝΟΛΟ των μαθητών σε μια οικονομικά αναπτυσσόμενη ψηφιακή Ελλάδα και Κύπρο και να διακρίνεται για τις καινοτόμες ιδέες και πρακτικές προσβλέποντας στην απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων που θα εγγυώνται στο μαθητή την κοινωνική και επαγγελματική του καταξίωση. Μια παρόμοια μετεξέλιξη του σύγχρονου ελληνικού σχολείου (θα) συνάδει άλλωστε με τη Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (1994) για παροχή ισότιμης εκπαίδευσης στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η έμφαση των κατά καιρούς επιχειρούμενων μεταρρυθμιστικών εγχειρημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο πρέπει να εστιάζεται σε μια «global agenda» φιλόδοξων στόχων και δράσεων που θα αναβαθμίζουν ποιοτικά το πολυσχιδές έργο του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Η διδακτική και υποστηρικτική επενέργειά του (πρέπει να) στοχεύει στην ψυχοκοινωνική ολοκλήρωση κάθε μαθητή χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς στη νέα εποχή της μαγικής εικόνας, της γνώσης και της (υπερ)πληροφορίας. Η παρεχόμενη Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στην κοινωνία του 21ου αιώνα (πρέπει να) συμπυκνώνει ένα επιμελώς σχεδιασμένο σύστημα αξιών και ποικίλων τεχνικών προσεγγίσεων για ολόπλευρη στήριξη ΟΛΩΝ των μαθητών χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς. Η παρούσα αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση συνθέτει ένα φιλόδοξο εγχείρημα στο χώρο της Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και εστιάζει, μεταξύ άλλων, στα πολυγλωσσικά σχολικά περιβάλλοντα και στις σοβαρές, πολλαπλές αναπηρίες/δυσκολίες ορισμένων παιδιών. Προστέθηκε για το σκοπό αυτό ένα νέο κεφάλαιο με ομόλογο τίτλο (Κεφ. Δέκατο τέταρτο) καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό συγγραφικό κενό στα εκπαιδευτικά δρώμενα σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο ολοένα διευρυνόμενος πολύγλωσσος χαρακτήρας του νέου σχολείου σε συνδυασμό με την παρεχόμενη συμπεριληπτική εκπαίδευση πρέπει να καταστεί η κυρίαρχη αντίληψη και πρακτική στην ερευνητική και εκπαιδευτική πλατφόρμα των ερευνητών επιστημόνων, των επαγγελματιών στήριξης και των εκπαιδευτικών. Η φοίτηση των παιδιών σε ΕΝΑ σχολείο, το κοινό σχολείο, που διακρίνονται για το στοιχείο της ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ πρέπει πρωτίστως να εκλαμβάνεται από τον σημερινό εκπαιδευτικό ως ΠΡΟΚΛΗΣΗ και να θεωρείται ελκυστική η ισότιμη ενασχόλησή του με το ΣΥΝΟΛΟ της σχολικής τάξης. Μια προσεκτική ανάγνωση του παρόντος συγγράμματος μπορεί (και φιλοδοξεί) να συνεισφέρει στο πλαίσιο αυτού του εγχειρήματος.
31.77
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή