To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 
 
 
   
 
i dimokratia sto sxoleio photo

i dimokratia sto sxoleio photo


Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

BKS.0075817      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

20.70 €
Προτεινόμενη λιανική 23.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-349-4
Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2020

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Στις μέρες μας, σε μια περίοδο βαθιάς και μάλλον παγκόσμιας κρίσης η οποία επηρεάζει έντονα -εκτός των άλλων- και τα πολιτικά πράγματα, η δημοκρατία σε πολλές χώρες του κόσμου απειλείται ή εκφυλίζεται. Το παρόν βιβλίο διερευνά την έννοια της δημοκρατίας στο σχολείο, έναν δεσμό εκ φύσεως ιεραρχικό, καθοδηγητικό και κανονιστικό.

Παρουσιάζει ποικίλες νοηματοδοτήσεις της, όπως αυτές διαμορφώθηκαν ιστορικά και κοινωνικοπολιτισμικά σε διάφορες συγκυρίες και τόπους, ενώ ταυτόχρονα καταθέτει εκπαιδευτικές προτάσεις που μπορούν να ανοίξουν προοπτικές για τη δημιουργία πιο συμπεριληπτικών και δημοκρατικών σχολικών τάξεων. Πιο συγκεκριμένα, αναζητά τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν οι θεωρητικές αρχές πάνω στις οποίες βασίζονται η εκπαιδευτική έρευνα-δράση και ο κριτικός γραμματισμός, όπως και οι εκπαιδευτικές πρακτικές τις οποίες συνεπάγονται, στην προοπτική εκδημοκρατισμού του σχολείου. Έτσι, συζητιέται αυτός ο ιδιότυπος συνδυασμός (έρευνας-δράσης και κριτικού γραμματισμού) στην προοπτική διαμόρφωσης των όρων που θα μπορούσαν να δώσουν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ευκαιρίες βίωσης της δημοκρατίας στο σχολείο, εγκαθίδρυσης πιο δημοκρατικών σχέσεων και ανάπτυξης δημοκρατικής κουλτούρας.

Η παρούσα έρευνα εγείρει ερωτήματα, προβληματοποιεί αυτονόητες δέσεις για τη σχολική εκπαίδευση και κυρίως γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης. Παρουσιάζει αρκετά παραδείγματα από εφαρμογές στην τάξη και προκαλεί τον (ανα)στοχασμό του αναγνώστη πάνω σε αυτά θέτοντας ταυτόχρονα και θεμελιώδη ερωτήματα όπως: Ποια γνώση νομιμοποιείται στο σχολείο και ποια αποκλείεται από αυτό και γιατί; Σε ποια γνώση έχουν πρόσβαση οι μαθητές; Ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις για το τι θα γίνει μέσα στην τάξη και ποιοι αγνοούνται; Ποιες δυνατότητες δράσης και ανάληψης πρωτοβουλιών έχουν οι συμμετέχοντες σε μια εκπαιδευτική συνθήκη; Ποιοι μηχανισμοί περιορίζουν τη δράση τους;

Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς, στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές που μελετούν τη σχολική εκπαίδευση, καθώς και φοιτητές/-τριες που σπουδάζουν ζητήματα εκπαίδευσης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (BKS.0075817)
i dimokratia sto sxoleio photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
20.70 €
Προτεινόμενη λιανική 23.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-586-349-4
Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2020

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Στις μέρες μας, σε μια περίοδο βαθιάς και μάλλον παγκόσμιας κρίσης η οποία επηρεάζει έντονα -εκτός των άλλων- και τα πολιτικά πράγματα, η δημοκρατία σε πολλές χώρες του κόσμου απειλείται ή εκφυλίζεται. Το παρόν βιβλίο διερευνά την έννοια της δημοκρατίας στο σχολείο, έναν δεσμό εκ φύσεως ιεραρχικό, καθοδηγητικό και κανονιστικό.

Παρουσιάζει ποικίλες νοηματοδοτήσεις της, όπως αυτές διαμορφώθηκαν ιστορικά και κοινωνικοπολιτισμικά σε διάφορες συγκυρίες και τόπους, ενώ ταυτόχρονα καταθέτει εκπαιδευτικές προτάσεις που μπορούν να ανοίξουν προοπτικές για τη δημιουργία πιο συμπεριληπτικών και δημοκρατικών σχολικών τάξεων. Πιο συγκεκριμένα, αναζητά τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν οι θεωρητικές αρχές πάνω στις οποίες βασίζονται η εκπαιδευτική έρευνα-δράση και ο κριτικός γραμματισμός, όπως και οι εκπαιδευτικές πρακτικές τις οποίες συνεπάγονται, στην προοπτική εκδημοκρατισμού του σχολείου. Έτσι, συζητιέται αυτός ο ιδιότυπος συνδυασμός (έρευνας-δράσης και κριτικού γραμματισμού) στην προοπτική διαμόρφωσης των όρων που θα μπορούσαν να δώσουν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ευκαιρίες βίωσης της δημοκρατίας στο σχολείο, εγκαθίδρυσης πιο δημοκρατικών σχέσεων και ανάπτυξης δημοκρατικής κουλτούρας.

Η παρούσα έρευνα εγείρει ερωτήματα, προβληματοποιεί αυτονόητες δέσεις για τη σχολική εκπαίδευση και κυρίως γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης. Παρουσιάζει αρκετά παραδείγματα από εφαρμογές στην τάξη και προκαλεί τον (ανα)στοχασμό του αναγνώστη πάνω σε αυτά θέτοντας ταυτόχρονα και θεμελιώδη ερωτήματα όπως: Ποια γνώση νομιμοποιείται στο σχολείο και ποια αποκλείεται από αυτό και γιατί; Σε ποια γνώση έχουν πρόσβαση οι μαθητές; Ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις για το τι θα γίνει μέσα στην τάξη και ποιοι αγνοούνται; Ποιες δυνατότητες δράσης και ανάληψης πρωτοβουλιών έχουν οι συμμετέχοντες σε μια εκπαιδευτική συνθήκη; Ποιοι μηχανισμοί περιορίζουν τη δράση τους;

Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς, στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές που μελετούν τη σχολική εκπαίδευση, καθώς και φοιτητές/-τριες που σπουδάζουν ζητήματα εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ BKS.0075817 BKS.0075817 ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-586-349-4 Συγγραφέας: ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 304 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2020 ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στις μέρες μας, σε μια περίοδο βαθιάς και μάλλον παγκόσμιας κρίσης η οποία επηρεάζει έντονα -εκτός των άλλων- και τα πολιτικά πράγματα, η δημοκρατία σε πολλές χώρες του κόσμου απειλείται ή εκφυλίζεται. Το παρόν βιβλίο διερευνά την έννοια της δημοκρατίας στο σχολείο, έναν δεσμό εκ φύσεως ιεραρχικό, καθοδηγητικό και κανονιστικό. Παρουσιάζει ποικίλες νοηματοδοτήσεις της, όπως αυτές διαμορφώθηκαν ιστορικά και κοινωνικοπολιτισμικά σε διάφορες συγκυρίες και τόπους, ενώ ταυτόχρονα καταθέτει εκπαιδευτικές προτάσεις που μπορούν να ανοίξουν προοπτικές για τη δημιουργία πιο συμπεριληπτικών και δημοκρατικών σχολικών τάξεων. Πιο συγκεκριμένα, αναζητά τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν οι θεωρητικές αρχές πάνω στις οποίες βασίζονται η εκπαιδευτική έρευνα-δράση και ο κριτικός γραμματισμός, όπως και οι εκπαιδευτικές πρακτικές τις οποίες συνεπάγονται, στην προοπτική εκδημοκρατισμού του σχολείου. Έτσι, συζητιέται αυτός ο ιδιότυπος συνδυασμός (έρευνας-δράσης και κριτικού γραμματισμού) στην προοπτική διαμόρφωσης των όρων που θα μπορούσαν να δώσουν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ευκαιρίες βίωσης της δημοκρατίας στο σχολείο, εγκαθίδρυσης πιο δημοκρατικών σχέσεων και ανάπτυξης δημοκρατικής κουλτούρας. Η παρούσα έρευνα εγείρει ερωτήματα, προβληματοποιεί αυτονόητες δέσεις για τη σχολική εκπαίδευση και κυρίως γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ θεωρίας και πράξης. Παρουσιάζει αρκετά παραδείγματα από εφαρμογές στην τάξη και προκαλεί τον (ανα)στοχασμό του αναγνώστη πάνω σε αυτά θέτοντας ταυτόχρονα και θεμελιώδη ερωτήματα όπως: Ποια γνώση νομιμοποιείται στο σχολείο και ποια αποκλείεται από αυτό και γιατί; Σε ποια γνώση έχουν πρόσβαση οι μαθητές; Ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις για το τι θα γίνει μέσα στην τάξη και ποιοι αγνοούνται; Ποιες δυνατότητες δράσης και ανάληψης πρωτοβουλιών έχουν οι συμμετέχοντες σε μια εκπαιδευτική συνθήκη; Ποιοι μηχανισμοί περιορίζουν τη δράση τους; Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς, στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές που μελετούν τη σχολική εκπαίδευση, καθώς και φοιτητές/-τριες που σπουδάζουν ζητήματα εκπαίδευσης.
18.63
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή