To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
 
 
 
   
 
i didaskalia tis istorias photo

i didaskalia tis istorias photo


Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

BKS.0144048      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

8.59 €
Προτεινόμενη λιανική 9.54 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-604-729-9
Συγγραφέας: ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ
Σελίδες: 82
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2025

Το Βιβλίο αυτό θέτει προβληματισμούς, που αφορούν τον σύγχρονο τρόπο προσέγγισης της Ιστορίας. Η σύγχρονη Ιστορία σκαλίζει «τα μπαούλα των αιώνων», ψάχνει, πίσω «από τις κουρτίνες», χώνεται «στα χρονοντούλαπα» και βρίσκει. Μαζεύει τα μικρά παρατημένα φασολάκια και ένα-ένα τα στοιβάζει στα συρτάρια της.
Στο μέλλον θα τα φάνε αυτοί που πεινάνε για γνώση.
- Τι θα συνέβαινε αν ο Χίτλερ δεν έχανε τον πόλεμο;
- Πόσο οι μικρές αθέατες πτυχές της Ιστορίας επηρεάζουν τις μεγάλες πτυχές της;
- Πώς θα ήταν το βασίλειο της Βρετανίας να ζούσε σήμερα η Νταϊάνα;
- Ποιός κυβερνάει πίσω απ’ τον πρωθυπουργό;
Γεννιέται μια Ιστορία πίσω απ’ την Ιστορία, η Μικροϊστορία. Η Μικροϊστορία επηρεάζει την Γενική Ιστορία την διαμορφώνει και την καθορίζει.
Εδώ προσπαθούμε να κάνουμε μια προσέγγιση της Ιστορίας με προβληματισμούς και αναφορές μέσα από την Μικροϊστορία που τελικά ζυμώνει και φτιάχνει την Ιστορία.

Ας έχουμε όμως υπόψιν μας ότι ο ιστορικός σαν άνθρωπος δεν μπορεί να είναι απόλυτα αντικειμενικός. Επίσης το ενδιαφέρον για το μάθημα της Ιστορίας όσο περνούν τα χρόνια φθίνει από πλευράς μαθητών, γονέων, κοινωνίας κ.λπ. Το σκεπτικό. Υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα ν’ αντιμετωπίσουμε, απ’ το να διαβάζουμε Ιστορία. Ας ασχοληθούν οι ειδικοί μ’ αυτό.

Από την εκπαιδευτική πλευρά ούτως ή άλλως με τη διδασκαλία της Ιστορίας γίνεται προσπάθεια μετάδοσης στους μαθητές κάποιων θετικών ή αρνητικών προδιαθέσεων, προτιμώνται συγκεκριμένες προσωπικότητες και μοντέλα έναντι άλλων με στόχο την υιοθέτηση αντιλήψεων και ιδεωδών συμβατών με το κυρίαρχο κοινωνικό μοντέλο. Έτσι με τη πάροδο του χρόνου το ενδιαφέρον για την Γενική-Επίσημη Ιστορία φθίνει (όπως προαναφέρθηκε).
Πάντως όσο αφορά την επιστημονική κοινότητα η Ιστορία «έγραφε» και «γράφει».


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (BKS.0144048)
i didaskalia tis istorias photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
8.59 €
Προτεινόμενη λιανική 9.54 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-604-729-9
Συγγραφέας: ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ
Σελίδες: 82
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2025

Το Βιβλίο αυτό θέτει προβληματισμούς, που αφορούν τον σύγχρονο τρόπο προσέγγισης της Ιστορίας. Η σύγχρονη Ιστορία σκαλίζει «τα μπαούλα των αιώνων», ψάχνει, πίσω «από τις κουρτίνες», χώνεται «στα χρονοντούλαπα» και βρίσκει. Μαζεύει τα μικρά παρατημένα φασολάκια και ένα-ένα τα στοιβάζει στα συρτάρια της.
Στο μέλλον θα τα φάνε αυτοί που πεινάνε για γνώση.
- Τι θα συνέβαινε αν ο Χίτλερ δεν έχανε τον πόλεμο;
- Πόσο οι μικρές αθέατες πτυχές της Ιστορίας επηρεάζουν τις μεγάλες πτυχές της;
- Πώς θα ήταν το βασίλειο της Βρετανίας να ζούσε σήμερα η Νταϊάνα;
- Ποιός κυβερνάει πίσω απ’ τον πρωθυπουργό;
Γεννιέται μια Ιστορία πίσω απ’ την Ιστορία, η Μικροϊστορία. Η Μικροϊστορία επηρεάζει την Γενική Ιστορία την διαμορφώνει και την καθορίζει.
Εδώ προσπαθούμε να κάνουμε μια προσέγγιση της Ιστορίας με προβληματισμούς και αναφορές μέσα από την Μικροϊστορία που τελικά ζυμώνει και φτιάχνει την Ιστορία.

Ας έχουμε όμως υπόψιν μας ότι ο ιστορικός σαν άνθρωπος δεν μπορεί να είναι απόλυτα αντικειμενικός. Επίσης το ενδιαφέρον για το μάθημα της Ιστορίας όσο περνούν τα χρόνια φθίνει από πλευράς μαθητών, γονέων, κοινωνίας κ.λπ. Το σκεπτικό. Υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα ν’ αντιμετωπίσουμε, απ’ το να διαβάζουμε Ιστορία. Ας ασχοληθούν οι ειδικοί μ’ αυτό.

Από την εκπαιδευτική πλευρά ούτως ή άλλως με τη διδασκαλία της Ιστορίας γίνεται προσπάθεια μετάδοσης στους μαθητές κάποιων θετικών ή αρνητικών προδιαθέσεων, προτιμώνται συγκεκριμένες προσωπικότητες και μοντέλα έναντι άλλων με στόχο την υιοθέτηση αντιλήψεων και ιδεωδών συμβατών με το κυρίαρχο κοινωνικό μοντέλο. Έτσι με τη πάροδο του χρόνου το ενδιαφέρον για την Γενική-Επίσημη Ιστορία φθίνει (όπως προαναφέρθηκε).
Πάντως όσο αφορά την επιστημονική κοινότητα η Ιστορία «έγραφε» και «γράφει».

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ BKS.0144048 BKS.0144048 ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-604-729-9 Συγγραφέας: ΔΗΜΠΑΛΗ ΧΡΥΣΑΛΕΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ Σελίδες: 82 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2025 Το Βιβλίο αυτό θέτει προβληματισμούς, που αφορούν τον σύγχρονο τρόπο προσέγγισης της Ιστορίας. Η σύγχρονη Ιστορία σκαλίζει «τα μπαούλα των αιώνων», ψάχνει, πίσω «από τις κουρτίνες», χώνεται «στα χρονοντούλαπα» και βρίσκει. Μαζεύει τα μικρά παρατημένα φασολάκια και ένα-ένα τα στοιβάζει στα συρτάρια της. Στο μέλλον θα τα φάνε αυτοί που πεινάνε για γνώση. - Τι θα συνέβαινε αν ο Χίτλερ δεν έχανε τον πόλεμο; - Πόσο οι μικρές αθέατες πτυχές της Ιστορίας επηρεάζουν τις μεγάλες πτυχές της; - Πώς θα ήταν το βασίλειο της Βρετανίας να ζούσε σήμερα η Νταϊάνα; - Ποιός κυβερνάει πίσω απ’ τον πρωθυπουργό; Γεννιέται μια Ιστορία πίσω απ’ την Ιστορία, η Μικροϊστορία. Η Μικροϊστορία επηρεάζει την Γενική Ιστορία την διαμορφώνει και την καθορίζει. Εδώ προσπαθούμε να κάνουμε μια προσέγγιση της Ιστορίας με προβληματισμούς και αναφορές μέσα από την Μικροϊστορία που τελικά ζυμώνει και φτιάχνει την Ιστορία. Ας έχουμε όμως υπόψιν μας ότι ο ιστορικός σαν άνθρωπος δεν μπορεί να είναι απόλυτα αντικειμενικός. Επίσης το ενδιαφέρον για το μάθημα της Ιστορίας όσο περνούν τα χρόνια φθίνει από πλευράς μαθητών, γονέων, κοινωνίας κ.λπ. Το σκεπτικό. Υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα ν’ αντιμετωπίσουμε, απ’ το να διαβάζουμε Ιστορία. Ας ασχοληθούν οι ειδικοί μ’ αυτό. Από την εκπαιδευτική πλευρά ούτως ή άλλως με τη διδασκαλία της Ιστορίας γίνεται προσπάθεια μετάδοσης στους μαθητές κάποιων θετικών ή αρνητικών προδιαθέσεων, προτιμώνται συγκεκριμένες προσωπικότητες και μοντέλα έναντι άλλων με στόχο την υιοθέτηση αντιλήψεων και ιδεωδών συμβατών με το κυρίαρχο κοινωνικό μοντέλο. Έτσι με τη πάροδο του χρόνου το ενδιαφέρον για την Γενική-Επίσημη Ιστορία φθίνει (όπως προαναφέρθηκε). Πάντως όσο αφορά την επιστημονική κοινότητα η Ιστορία «έγραφε» και «γράφει».
7.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή