To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
 
 
   
 
i diagnosi i axiologisi i ekpaideysi ton atomon me anapiria stin ellada photo

i diagnosi i axiologisi i ekpaideysi ton atomon me anapiria stin ellada photo


Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

BKS.0800099      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.10.01 €
μόνο9.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5271-31-2
Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
Σελίδες: 168
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018

ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με το σύγγραμμα αυτό επιχειρείτα να δοθεί μια ανθρωπιστική διάσταση στη διάγνωση, την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτά τα καίρια ζητήματα απασχολούν έντονα τους εμπλεκόμενους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αποτελούν σημαντικό πολιτικό και κοινωνικό διακύβευμα για τις επιστημονικές, κοινωνικές και πολιτικές συλλογικότητες που αγωνίζονται για ένα δημοκρατικό «Σχολείο για Όλους» στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια.

Στο 1ο κεφάλαιο προσδιορίζονται έννοιες και προϋποθέσεις της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης των αναπήρων ατόμων, τη στροφή που συντελείται από τη διαχωριστική κοινωνική λειτουργία των τεστ ευφυΐας στην αντιαυταρχική εκπαίδευση και την ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη, υπό το πρίσμα των επιδράσεων της δυτικής εκπαιδευτικής και πολιτισμικής κουλτούρας στην εξέλιξη του παιδιού.

Στο 2ο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά η δόμηση της γνώσης στα παιδιά και η συμμετοχή τους στη διαδικασία μάθησης.

Στο 3ο κεφάλαιο περιγράφεται η συμβολή του εκπαιδευτικού θεσμού των Ειδικών Τάξεων και των Τμημάτων Ένταξης στην εκπαίδευση και τη σχολική ένταξη των ΑμεΑ και των ΑμεΕΕΑ στην Ελλάδα.

Στο 4ο κεφάλαιο αναδεικνύονται οι δυσκολίες που συναντούν τα ΑμεΑ και τα ΑμεΕΕΑ στο σχολείο από τον προκρούστη της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης.

Τέλος στο 5ο κεφάλαιο αναλύεται διεξοδικά το νόημα της συμπεριληπτικής/ενταξιακής εκπαίδευσης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην Ελλάδα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (BKS.0800099)
i diagnosi i axiologisi i ekpaideysi ton atomon me anapiria stin ellada photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 10.01 € μόνο 9.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5271-31-2
Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
Σελίδες: 168
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018

ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με το σύγγραμμα αυτό επιχειρείτα να δοθεί μια ανθρωπιστική διάσταση στη διάγνωση, την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτά τα καίρια ζητήματα απασχολούν έντονα τους εμπλεκόμενους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αποτελούν σημαντικό πολιτικό και κοινωνικό διακύβευμα για τις επιστημονικές, κοινωνικές και πολιτικές συλλογικότητες που αγωνίζονται για ένα δημοκρατικό «Σχολείο για Όλους» στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια.

Στο 1ο κεφάλαιο προσδιορίζονται έννοιες και προϋποθέσεις της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης των αναπήρων ατόμων, τη στροφή που συντελείται από τη διαχωριστική κοινωνική λειτουργία των τεστ ευφυΐας στην αντιαυταρχική εκπαίδευση και την ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη, υπό το πρίσμα των επιδράσεων της δυτικής εκπαιδευτικής και πολιτισμικής κουλτούρας στην εξέλιξη του παιδιού.

Στο 2ο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά η δόμηση της γνώσης στα παιδιά και η συμμετοχή τους στη διαδικασία μάθησης.

Στο 3ο κεφάλαιο περιγράφεται η συμβολή του εκπαιδευτικού θεσμού των Ειδικών Τάξεων και των Τμημάτων Ένταξης στην εκπαίδευση και τη σχολική ένταξη των ΑμεΑ και των ΑμεΕΕΑ στην Ελλάδα.

Στο 4ο κεφάλαιο αναδεικνύονται οι δυσκολίες που συναντούν τα ΑμεΑ και τα ΑμεΕΕΑ στο σχολείο από τον προκρούστη της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης.

Τέλος στο 5ο κεφάλαιο αναλύεται διεξοδικά το νόημα της συμπεριληπτικής/ενταξιακής εκπαίδευσης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ BKS.0800099 BKS.0800099 ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5271-31-2 Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΗΝΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ Σελίδες: 168 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2018 ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Με το σύγγραμμα αυτό επιχειρείτα να δοθεί μια ανθρωπιστική διάσταση στη διάγνωση, την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτά τα καίρια ζητήματα απασχολούν έντονα τους εμπλεκόμενους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αποτελούν σημαντικό πολιτικό και κοινωνικό διακύβευμα για τις επιστημονικές, κοινωνικές και πολιτικές συλλογικότητες που αγωνίζονται για ένα δημοκρατικό «Σχολείο για Όλους» στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο προσδιορίζονται έννοιες και προϋποθέσεις της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης των αναπήρων ατόμων, τη στροφή που συντελείται από τη διαχωριστική κοινωνική λειτουργία των τεστ ευφυΐας στην αντιαυταρχική εκπαίδευση και την ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη, υπό το πρίσμα των επιδράσεων της δυτικής εκπαιδευτικής και πολιτισμικής κουλτούρας στην εξέλιξη του παιδιού. Στο 2ο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά η δόμηση της γνώσης στα παιδιά και η συμμετοχή τους στη διαδικασία μάθησης. Στο 3ο κεφάλαιο περιγράφεται η συμβολή του εκπαιδευτικού θεσμού των Ειδικών Τάξεων και των Τμημάτων Ένταξης στην εκπαίδευση και τη σχολική ένταξη των ΑμεΑ και των ΑμεΕΕΑ στην Ελλάδα. Στο 4ο κεφάλαιο αναδεικνύονται οι δυσκολίες που συναντούν τα ΑμεΑ και τα ΑμεΕΕΑ στο σχολείο από τον προκρούστη της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης. Τέλος στο 5ο κεφάλαιο αναλύεται διεξοδικά το νόημα της συμπεριληπτικής/ενταξιακής εκπαίδευσης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην Ελλάδα.
8.11
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή