To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
 
 
   
 
i diadikasia ypodoxis kai entaxis ton neodioriston ekpaideytikon photo

i diadikasia ypodoxis kai entaxis ton neodioriston ekpaideytikon photo


Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

BKS.1038367      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.84 €
μόνο13.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-656-090-3
Συγγραφέας: ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 116
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Στόχος του παρόντος πονήματος είναι να προσφέρει δεδομένο από τη σκοπιά των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για το θέμα της υποδοχής και υποστήριξής τους και την επίδραση που αυτή ασκεί στην επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξή τους. Το κεντρικό θέμα, συνεξετάζεται σε συνάρτηση και με άλλες παραμέτρους, την εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική, την κουλτούρα της σχολικής μονάδας, το διευθυντή, τους παλαιότερους συναδέλφους και την ενδεχόμενη εφαρμογή του θεσμού του "μέντορα". Τα αποτελέσματα της έρευνας θα επιβεβαιώσουν ή θα απορρίψουν δεδομένο προηγούμενων ερευνών.

Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η επισκόπηση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν εκατόν οκτώ μέλη της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Κύριο εργαλείο συλλογής των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο.

Το βιβλίο ως προς τη διάρθρωσή του αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, γίνεται προσπάθεια ανασκόπησης της σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας και διασαφήνισης των βασικών εννοιών. Μελετάται το εκπαιδευτικό σύστημα και ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός αλλά και το πλαίσιο υποδοχής και υποστήριξής του. Στο δεύτερο μέρος, το εμπειρικό, παρουσιάζονται το πορίσματα της έρευνας που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας. Αναφέρονται ο σκοπός, οι στόχοι, το δείγμα, ο τρόπος συλλογής δεδομένων, η ανάλυση των αποτελεσμάτων και το συμπεράσματα της έρευνας. Στο τέλος γίνονται κάποιες επισημάνσεις και παρατηρήσεις και διατυπώνονται προτάσεις υποδοχής των νέων εκπαιδευτικών οι οποίες είναι απόρροια διερεύνησης της ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και των πορισμάτων της έρευνας. Ελπίζω να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, όσο και για τους εμπειρότερους που μπορούν να λειτουργήσουν ως μέντορες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (BKS.1038367)
i diadikasia ypodoxis kai entaxis ton neodioriston ekpaideytikon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.84 € μόνο 13.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-656-090-3
Συγγραφέας: ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Σελίδες: 116
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Στόχος του παρόντος πονήματος είναι να προσφέρει δεδομένο από τη σκοπιά των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για το θέμα της υποδοχής και υποστήριξής τους και την επίδραση που αυτή ασκεί στην επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξή τους. Το κεντρικό θέμα, συνεξετάζεται σε συνάρτηση και με άλλες παραμέτρους, την εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική, την κουλτούρα της σχολικής μονάδας, το διευθυντή, τους παλαιότερους συναδέλφους και την ενδεχόμενη εφαρμογή του θεσμού του "μέντορα". Τα αποτελέσματα της έρευνας θα επιβεβαιώσουν ή θα απορρίψουν δεδομένο προηγούμενων ερευνών.

Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η επισκόπηση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν εκατόν οκτώ μέλη της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Κύριο εργαλείο συλλογής των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο.

Το βιβλίο ως προς τη διάρθρωσή του αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, γίνεται προσπάθεια ανασκόπησης της σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας και διασαφήνισης των βασικών εννοιών. Μελετάται το εκπαιδευτικό σύστημα και ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός αλλά και το πλαίσιο υποδοχής και υποστήριξής του. Στο δεύτερο μέρος, το εμπειρικό, παρουσιάζονται το πορίσματα της έρευνας που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας. Αναφέρονται ο σκοπός, οι στόχοι, το δείγμα, ο τρόπος συλλογής δεδομένων, η ανάλυση των αποτελεσμάτων και το συμπεράσματα της έρευνας. Στο τέλος γίνονται κάποιες επισημάνσεις και παρατηρήσεις και διατυπώνονται προτάσεις υποδοχής των νέων εκπαιδευτικών οι οποίες είναι απόρροια διερεύνησης της ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και των πορισμάτων της έρευνας. Ελπίζω να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, όσο και για τους εμπειρότερους που μπορούν να λειτουργήσουν ως μέντορες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ BKS.1038367 BKS.1038367 ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-656-090-3 Συγγραφέας: ΘΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 116 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022 Στόχος του παρόντος πονήματος είναι να προσφέρει δεδομένο από τη σκοπιά των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για το θέμα της υποδοχής και υποστήριξής τους και την επίδραση που αυτή ασκεί στην επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξή τους. Το κεντρικό θέμα, συνεξετάζεται σε συνάρτηση και με άλλες παραμέτρους, την εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική, την κουλτούρα της σχολικής μονάδας, το διευθυντή, τους παλαιότερους συναδέλφους και την ενδεχόμενη εφαρμογή του θεσμού του "μέντορα". Τα αποτελέσματα της έρευνας θα επιβεβαιώσουν ή θα απορρίψουν δεδομένο προηγούμενων ερευνών. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η επισκόπηση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν εκατόν οκτώ μέλη της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Κύριο εργαλείο συλλογής των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο. Το βιβλίο ως προς τη διάρθρωσή του αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, γίνεται προσπάθεια ανασκόπησης της σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας και διασαφήνισης των βασικών εννοιών. Μελετάται το εκπαιδευτικό σύστημα και ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός αλλά και το πλαίσιο υποδοχής και υποστήριξής του. Στο δεύτερο μέρος, το εμπειρικό, παρουσιάζονται το πορίσματα της έρευνας που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας. Αναφέρονται ο σκοπός, οι στόχοι, το δείγμα, ο τρόπος συλλογής δεδομένων, η ανάλυση των αποτελεσμάτων και το συμπεράσματα της έρευνας. Στο τέλος γίνονται κάποιες επισημάνσεις και παρατηρήσεις και διατυπώνονται προτάσεις υποδοχής των νέων εκπαιδευτικών οι οποίες είναι απόρροια διερεύνησης της ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και των πορισμάτων της έρευνας. Ελπίζω να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, όσο και για τους εμπειρότερους που μπορούν να λειτουργήσουν ως μέντορες.
12.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή