To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΡΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
i dia bioy mathisi os texnologia kai stratigiki sygkrotisis tis oloklrotika paidagogoymenis koinonias photo

i dia bioy mathisi os texnologia kai stratigiki sygkrotisis tis oloklrotika paidagogoymenis koinonias photo


Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΡΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

BKS.0074806      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.13.78 €
μόνο11.02 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3756-6
Συγγραφέας: ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2021

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η κριτική διασύνδεση των εννοιών της δια βίου μάθησης και της, κατά Bernstein, ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας. Η συνάρθρωση των δύο εννοιών θεωρείται ούτως ή άλλως δεδομένη από τη στιγμή που η ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενη κοινωνία έρχεται να αποδώσει ως όρος την αλλαγή του εκπαιδευτικού παραδείγματος και τις άμεσα συναπτόμενες επενέργειες σε κάθε πτυχή του ατομικού και συλλογικού βίου.

Η μελέτη εδράζεται σε δύο βασικές παραδοχές: α) τη μετάβαση από την εκπαίδευση στη δια βίου μάθηση, όπως αυτή τεκμαίρεται στον αντίστοιχο θεσμικό λόγο, κατά κύριο λόγο της ΕΕ, και τη σχετική βιβλιογραφία, και β) την ανάδυση μιας νέας κοινωνίας, μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας, στην οποία «δεν θα υπάρχει τόπος ή χρόνος που δεν θα είναι παιδαγωγημένος» (Bernstein, 2001b,377).

Εντός αυτής της ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας συντελείται, υπό το σχήμα της δια βίου μάθησης, μια αδιάκοπη σχεδιοποίηση του ατομικού βίου, όπου κάθε βιωμένος τόπος και χρόνος λειτουργεί ως μαθησιακός τόπος και μαθησιακός χρόνος. Αναπτύσσεται, ουσιαστικά, μια, κατά Bernstein, παιδαγωγική της επιτέλεσης, δηλαδή μια παιδαγωγική προσδεδεμένη στα προτάγματα του νεοφιλελευθερισμού και της αγοραιοποίησης, τεχνοκρατική, μηχανιστική και βαθιά διαχειριστική, πρόδηλα ατομοκεντρική, προσανατολισμένη στη συνεχή ανακατασκευή και τη βελτιστοποίηση του εαυτού προκειμένου να επιτευχθεί μια προσωπική πραγμάτωση, η οποία περισσότερο προσιδιάζει στην ωρίμανση ενός επενδυτικού προϊόντος παρά στην ολοκλήρωση μιας ανθρώπινης προσωπικότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΡΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (BKS.0074806)
i dia bioy mathisi os texnologia kai stratigiki sygkrotisis tis oloklrotika paidagogoymenis koinonias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 13.78 € μόνο 11.02
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-3756-6
Συγγραφέας: ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2021

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η κριτική διασύνδεση των εννοιών της δια βίου μάθησης και της, κατά Bernstein, ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας. Η συνάρθρωση των δύο εννοιών θεωρείται ούτως ή άλλως δεδομένη από τη στιγμή που η ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενη κοινωνία έρχεται να αποδώσει ως όρος την αλλαγή του εκπαιδευτικού παραδείγματος και τις άμεσα συναπτόμενες επενέργειες σε κάθε πτυχή του ατομικού και συλλογικού βίου.

Η μελέτη εδράζεται σε δύο βασικές παραδοχές: α) τη μετάβαση από την εκπαίδευση στη δια βίου μάθηση, όπως αυτή τεκμαίρεται στον αντίστοιχο θεσμικό λόγο, κατά κύριο λόγο της ΕΕ, και τη σχετική βιβλιογραφία, και β) την ανάδυση μιας νέας κοινωνίας, μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας, στην οποία «δεν θα υπάρχει τόπος ή χρόνος που δεν θα είναι παιδαγωγημένος» (Bernstein, 2001b, 377).

Εντός αυτής της ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας συντελείται, υπό το σχήμα της δια βίου μάθησης, μια αδιάκοπη σχεδιοποίηση του ατομικού βίου, όπου κάθε βιωμένος τόπος και χρόνος λειτουργεί ως μαθησιακός τόπος και μαθησιακός χρόνος. Αναπτύσσεται, ουσιαστικά, μια, κατά Bernstein, παιδαγωγική της επιτέλεσης, δηλαδή μια παιδαγωγική προσδεδεμένη στα προτάγματα του νεοφιλελευθερισμού και της αγοραιοποίησης, τεχνοκρατική, μηχανιστική και βαθιά διαχειριστική, πρόδηλα ατομοκεντρική, προσανατολισμένη στη συνεχή ανακατασκευή και τη βελτιστοποίηση του εαυτού προκειμένου να επιτευχθεί μια προσωπική πραγμάτωση, η οποία περισσότερο προσιδιάζει στην ωρίμανση ενός επενδυτικού προϊόντος παρά στην ολοκλήρωση μιας ανθρώπινης προσωπικότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΡΩΤΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BKS.0074806 BKS.0074806 ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-3756-6 Συγγραφέας: ΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 332 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2021 Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η κριτική διασύνδεση των εννοιών της δια βίου μάθησης και της, κατά Bernstein, ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας. Η συνάρθρωση των δύο εννοιών θεωρείται ούτως ή άλλως δεδομένη από τη στιγμή που η ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενη κοινωνία έρχεται να αποδώσει ως όρος την αλλαγή του εκπαιδευτικού παραδείγματος και τις άμεσα συναπτόμενες επενέργειες σε κάθε πτυχή του ατομικού και συλλογικού βίου. Η μελέτη εδράζεται σε δύο βασικές παραδοχές: α) τη μετάβαση από την εκπαίδευση στη δια βίου μάθηση, όπως αυτή τεκμαίρεται στον αντίστοιχο θεσμικό λόγο, κατά κύριο λόγο της ΕΕ, και τη σχετική βιβλιογραφία, και β) την ανάδυση μιας νέας κοινωνίας, μιας ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας, στην οποία «δεν θα υπάρχει τόπος ή χρόνος που δεν θα είναι παιδαγωγημένος» (Bernstein, 2001b, 377). Εντός αυτής της ολοκληρωτικά παιδαγωγούμενης κοινωνίας συντελείται, υπό το σχήμα της δια βίου μάθησης, μια αδιάκοπη σχεδιοποίηση του ατομικού βίου, όπου κάθε βιωμένος τόπος και χρόνος λειτουργεί ως μαθησιακός τόπος και μαθησιακός χρόνος. Αναπτύσσεται, ουσιαστικά, μια, κατά Bernstein, παιδαγωγική της επιτέλεσης, δηλαδή μια παιδαγωγική προσδεδεμένη στα προτάγματα του νεοφιλελευθερισμού και της αγοραιοποίησης, τεχνοκρατική, μηχανιστική και βαθιά διαχειριστική, πρόδηλα ατομοκεντρική, προσανατολισμένη στη συνεχή ανακατασκευή και τη βελτιστοποίηση του εαυτού προκειμένου να επιτευχθεί μια προσωπική πραγμάτωση, η οποία περισσότερο προσιδιάζει στην ωρίμανση ενός επενδυτικού προϊόντος παρά στην ολοκλήρωση μιας ανθρώπινης προσωπικότητας.
8.82
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή