To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ
 
 
 
   
 
harvard business review gia tin allagi photo

harvard business review gia tin allagi photo


HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ

BKS.0110634      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

20.70 €
Προτεινόμενη λιανική 23.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-209-575-Χ
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σειρά: HARVARD BUSINESS REVIEW
Σελίδες: 240
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Οι αλλαγές σε έναν οργανισμό είναι ένα εργαλείο μάνατζμεντ με διπλή δράση. Μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ''δεμένη'' και πιο εστιασμένη επιχείρηση - ή να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου με ταραχές και αναστάτωση.

Οι εκδόσεις Harvard Business Review πρωταγωνίστησαν στη διερεύνηση των πλεονεκτήματα και των παγίδων που περιβάλλουν τις απόπειρες αλλαγών στις επιχειρήσεις, και με το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας έχετε μια ευκαιρία να ξανασκεφθείτε, να επαναξιολογήσετε, ή να ανακαλύψετε για πρώτη φορά πολλές από αυτές τις πρωτοποριακές ιδέες.

Από την έμπνευση εμπιστοσύνης και υποστήριξης κατά τη διάρκεια των αλλαγών μέχρι την κατανόηση των αιτίων της συχνής αντίστασης του προσωπικού στις μεταβολές, αυτό το βιβλίο είναι η αποφασιστική πηγή για την αποδοχή της αλλαγής - η χρήση του θα ωφελήσει σημαντικά την εταιρεία σας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

  • Πρωταγωνιστής στις αλλαγές: Γιατί οι προσπάθειες μετασχηματισμού αποτυγχάνουν
    John P. Kotter
  • Το όραμα της εταιρείας σας
    James C. Collins και Jerry I. Porras
  • Το μάνατζμεντ της αλλαγής: Η τέχνη της ισορροπίας
    Jeanie Daniel Duck
  • Η επανεφεύρεση του ''γύρου του θανάτου'': Διακινδυνεύοντας το παρόν για ένα δυνατό μέλλον
    Tracy Goss, Richard Pascale, και Anthony Athos
  • Αλλαγή νοοτροπίας της επιχείρησης
    Roger Martin
  • Γιατί οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην αλλαγή;
    Paul Strebel
  • Η αναμόρφωση ενός κλάδου: Πώς η Lockheed Martin κατάφερε να επιβιώσει
    Norman R. Augustine
  • Τα πετυχημένα προγράμματα αλλαγών αρχίζουν με αποτελέσματα
    Robert H. Schaffer και Harvey A. Thomson.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ (BKS.0110634)
    harvard business review gia tin allagi photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    20.70 €
    Προτεινόμενη λιανική 23.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-209-575-Χ
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σειρά: HARVARD BUSINESS REVIEW
    Σελίδες: 240
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

    Οι αλλαγές σε έναν οργανισμό είναι ένα εργαλείο μάνατζμεντ με διπλή δράση. Μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ''δεμένη'' και πιο εστιασμένη επιχείρηση - ή να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου με ταραχές και αναστάτωση.

    Οι εκδόσεις Harvard Business Review πρωταγωνίστησαν στη διερεύνηση των πλεονεκτήματα και των παγίδων που περιβάλλουν τις απόπειρες αλλαγών στις επιχειρήσεις, και με το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας έχετε μια ευκαιρία να ξανασκεφθείτε, να επαναξιολογήσετε, ή να ανακαλύψετε για πρώτη φορά πολλές από αυτές τις πρωτοποριακές ιδέες.

    Από την έμπνευση εμπιστοσύνης και υποστήριξης κατά τη διάρκεια των αλλαγών μέχρι την κατανόηση των αιτίων της συχνής αντίστασης του προσωπικού στις μεταβολές, αυτό το βιβλίο είναι η αποφασιστική πηγή για την αποδοχή της αλλαγής - η χρήση του θα ωφελήσει σημαντικά την εταιρεία σας.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
    • Πρωταγωνιστής στις αλλαγές: Γιατί οι προσπάθειες μετασχηματισμού αποτυγχάνουν
    John P. Kotter
    • Το όραμα της εταιρείας σας
    James C. Collins και Jerry I. Porras
    • Το μάνατζμεντ της αλλαγής: Η τέχνη της ισορροπίας
    Jeanie Daniel Duck
    • Η επανεφεύρεση του ''γύρου του θανάτου'': Διακινδυνεύοντας το παρόν για ένα δυνατό μέλλον
    Tracy Goss, Richard Pascale, και Anthony Athos
    • Αλλαγή νοοτροπίας της επιχείρησης
    Roger Martin
    • Γιατί οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην αλλαγή;
    Paul Strebel
    • Η αναμόρφωση ενός κλάδου: Πώς η Lockheed Martin κατάφερε να επιβιώσει
    Norman R. Augustine
    • Τα πετυχημένα προγράμματα αλλαγών αρχίζουν με αποτελέσματα
    Robert H. Schaffer και Harvey A. Thomson.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ BKS.0110634 BKS.0110634 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-575-Χ Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σειρά: HARVARD BUSINESS REVIEW Σελίδες: 240 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Οι αλλαγές σε έναν οργανισμό είναι ένα εργαλείο μάνατζμεντ με διπλή δράση. Μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ''δεμένη'' και πιο εστιασμένη επιχείρηση - ή να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου με ταραχές και αναστάτωση. Οι εκδόσεις Harvard Business Review πρωταγωνίστησαν στη διερεύνηση των πλεονεκτήματα και των παγίδων που περιβάλλουν τις απόπειρες αλλαγών στις επιχειρήσεις, και με το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας έχετε μια ευκαιρία να ξανασκεφθείτε, να επαναξιολογήσετε, ή να ανακαλύψετε για πρώτη φορά πολλές από αυτές τις πρωτοποριακές ιδέες. Από την έμπνευση εμπιστοσύνης και υποστήριξης κατά τη διάρκεια των αλλαγών μέχρι την κατανόηση των αιτίων της συχνής αντίστασης του προσωπικού στις μεταβολές, αυτό το βιβλίο είναι η αποφασιστική πηγή για την αποδοχή της αλλαγής - η χρήση του θα ωφελήσει σημαντικά την εταιρεία σας. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:• Πρωταγωνιστής στις αλλαγές: Γιατί οι προσπάθειες μετασχηματισμού αποτυγχάνουν John P. Kotter• Το όραμα της εταιρείας σας James C. Collins και Jerry I. Porras• Το μάνατζμεντ της αλλαγής: Η τέχνη της ισορροπίας Jeanie Daniel Duck• Η επανεφεύρεση του ''γύρου του θανάτου'': Διακινδυνεύοντας το παρόν για ένα δυνατό μέλλον Tracy Goss, Richard Pascale, και Anthony Athos• Αλλαγή νοοτροπίας της επιχείρησης Roger Martin• Γιατί οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην αλλαγή; Paul Strebel• Η αναμόρφωση ενός κλάδου: Πώς η Lockheed Martin κατάφερε να επιβιώσει Norman R. Augustine• Τα πετυχημένα προγράμματα αλλαγών αρχίζουν με αποτελέσματα Robert H. Schaffer και Harvey A. Thomson.
    18.63
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή