ISBN: 960-209-575-Χ Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σειρά: HARVARD BUSINESS REVIEW Σελίδες: 240 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Οι αλλαγές σε έναν οργανισμό είναι ένα εργαλείο μάνατζμεντ με διπλή δράση. Μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ''δεμένη'' και πιο εστιασμένη επιχείρηση - ή να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου με ταραχές και αναστάτωση. Οι εκδόσεις Harvard Business Review πρωταγωνίστησαν στη διερεύνηση των πλεονεκτήματα και των παγίδων που περιβάλλουν τις απόπειρες αλλαγών στις επιχειρήσεις, και με το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας έχετε μια ευκαιρία να ξανασκεφθείτε, να επαναξιολογήσετε, ή να ανακαλύψετε για πρώτη φορά πολλές από αυτές τις πρωτοποριακές ιδέες. Από την έμπνευση εμπιστοσύνης και υποστήριξης κατά τη διάρκεια των αλλαγών μέχρι την κατανόηση των αιτίων της συχνής αντίστασης του προσωπικού στις μεταβολές, αυτό το βιβλίο είναι η αποφασιστική πηγή για την αποδοχή της αλλαγής - η χρήση του θα ωφελήσει σημαντικά την εταιρεία σας. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Πρωταγωνιστής στις αλλαγές: Γιατί οι προσπάθειες μετασχηματισμού αποτυγχάνουν John P. KotterΤο όραμα της εταιρείας σας James C. Collins και Jerry I. PorrasΤο μάνατζμεντ της αλλαγής: Η τέχνη της ισορροπίας Jeanie Daniel DuckΗ επανεφεύρεση του ''γύρου του θανάτου'': Διακινδυνεύοντας το παρόν για ένα δυνατό μέλλον Tracy Goss, Richard Pascale, και Anthony AthosΑλλαγή νοοτροπίας της επιχείρησης Roger MartinΓιατί οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην αλλαγή; Paul StrebelΗ αναμόρφωση ενός κλάδου: Πώς η Lockheed Martin κατάφερε να επιβιώσει Norman R. AugustineΤα πετυχημένα προγράμματα αλλαγών αρχίζουν με αποτελέσματα Robert H. Schaffer και Harvey A. Thomson.
|