To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > H2H ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
h2h marketingk photo

h2h marketingk photo


H2H ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0112312      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

22.50 €
Προτεινόμενη λιανική 25.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-645-413-4
Συγγραφέας: KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Μετάφραση: ΤΖΑΜΑΡΕΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2024

Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το H2H μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation). Σύμφωνα με τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εμπιστοσύνη λαμβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγμα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βρίσκει νέο νόημα και εδραιώνει τη σημασία του μέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.

Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηματικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τον τρόπο σκέψης σας με σκοπό τη δημιουργία αξίας για την ομάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυμοι να αμφισβητήσετε εδραιωμένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.

Αυτό το βιβλίο αποτελεί σημαντικό εγχειρίδιο:
-Για μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έμπνευση και πρακτικά παραδείγματα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
-Για επιχειρηματίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
-Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να μεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήμη του μάρκετινγκ.
-Για φοιτητές και εκπαιδευόμενους που θέλουν να προετοιμαστούν για το μέλλον.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
H2H ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0112312)
h2h marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
22.50 €
Προτεινόμενη λιανική 25.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-645-413-4
Συγγραφέας: KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Μετάφραση: ΤΖΑΜΑΡΕΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2024

Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το H2H μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation). Σύμφωνα με τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εμπιστοσύνη λαμβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγμα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βρίσκει νέο νόημα και εδραιώνει τη σημασία του μέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.

Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηματικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τον τρόπο σκέψης σας με σκοπό τη δημιουργία αξίας για την ομάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυμοι να αμφισβητήσετε εδραιωμένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.

Αυτό το βιβλίο αποτελεί σημαντικό εγχειρίδιο:
-Για μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έμπνευση και πρακτικά παραδείγματα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
-Για επιχειρηματίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
-Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να μεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήμη του μάρκετινγκ.
-Για φοιτητές και εκπαιδευόμενους που θέλουν να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
H2H ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0112312 BKS.0112312 KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-645-413-4 Συγγραφέας: KOTLER PHILIP, PFOERTSCH WALDEMAR, SPONHUOLZ UWE Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Μετάφραση: ΤΖΑΜΑΡΕΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Σελίδες: 328 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2024 Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το H2H μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation). Σύμφωνα με τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εμπιστοσύνη λαμβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγμα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βρίσκει νέο νόημα και εδραιώνει τη σημασία του μέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή. Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηματικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τον τρόπο σκέψης σας με σκοπό τη δημιουργία αξίας για την ομάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυμοι να αμφισβητήσετε εδραιωμένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση. Αυτό το βιβλίο αποτελεί σημαντικό εγχειρίδιο: -Για μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έμπνευση και πρακτικά παραδείγματα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον. -Για επιχειρηματίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν. -Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να μεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήμη του μάρκετινγκ. -Για φοιτητές και εκπαιδευόμενους που θέλουν να προετοιμαστούν για το μέλλον.
20.25
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή