Το προσεγμένο βιβλίο για την τέχνη δεν είναι πλέον κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο στην ελληνική πραγματικότητα. Σπάνια ωστόσο έχει κανείς την ευκαιρία να αποκτήσει κάτι πιο ολοκληρωμένο και λιγότερο αποσπασματικό από τον κατάλογο μιας έκθεσης ή καποια μονογραφία. Ένα πολυσέλιδο, δίγλωσσο λεύκωμα όπου παρουσιάζονται για πρώτη φορά εκατόν πενήντα έλληνες καλλιτέχνες φωτογραφημένοι στο εργαστήρι τους, συνοδεία των πιο αντιπροσωπευτικών έργων τους, μιας χειρόγραφης σημείωσης τους και του πλήρους βιογραφικού σημειώματος, μια καλαίσθητη ολοκληρωμένη προσπάθεια αφιερωμένη από την αρχή έως το τέλος στους δημιουργούς και την τέχνη τους, πραγματικό εργαλείο για το φιλότεχνο και όχι μόνο κοινό.
Γεννήτορας και υποστηρικτής της έκδοσης αυτής, ο Νίκος Α. Βερνίκος, μέλος της ναυτιλιακής οικογένειας από την Σίφνο. Βασικός συνεργάτης του στο συγκεκριμένο εγχείρημα, που εδράστηκε στην επιθυμία του να συμπεριλάβει στην συλλογή έργων τέχνης που διαθέτει ή επιθυμεί να αποκτήσει, φωτογραφίες των δημιουργών τους, η φωτογράφος Πηνελόπη Μασούρη.
Η Μασούρη, γνωστή από την δουλειά της για τους ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου και τους έλληνες συγγραφείς, φωτογραφίζει ανθρώπους λαμπερούς. Εκείνους που θαυμάζει, κι εκείνους που το πρόσωπό τους κρύβεται πίσω από το έργο τους. Εδώ, αιχμαλωτίζει την εικόνα ελλήνων ζωγράφων και εικαστικών. Ο Μόραλης, ο Κεσσανλής, ο Τσόκλης, ο Χανδρής, ο Τανιμανίδης και πολλοί ακόμη, όλοι τους σημαντικοί για τον καλλιτεχνικό και φιλότεχνο κόσμο, ποζάρουν πλάι στα έργα τους δημιουργώντας ένα σύνολο που αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον μυημένων και λιγότερο εμπλεκομένων με το ελληνικό καλλιτεχνικό τοπίο.
Το προσεγμένο βιβλίο για την τέχνη δεν είναι πλέον κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο στην ελληνική πραγματικότητα. Σπάνια ωστόσο έχει κανείς την ευκαιρία να αποκτήσει κάτι πιο ολοκληρωμένο και λιγότερο αποσπασματικό από τον κατάλογο μιας έκθεσης ή καποια μονογραφία. Ένα πολυσέλιδο, δίγλωσσο λεύκωμα όπου παρουσιάζονται για πρώτη φορά εκατόν πενήντα έλληνες καλλιτέχνες φωτογραφημένοι στο εργαστήρι τους, συνοδεία των πιο αντιπροσωπευτικών έργων τους, μιας χειρόγραφης σημείωσης τους και του πλήρους βιογραφικού σημειώματος, μια καλαίσθητη ολοκληρωμένη προσπάθεια αφιερωμένη από την αρχή έως το τέλος στους δημιουργούς και την τέχνη τους, πραγματικό εργαλείο για το φιλότεχνο και όχι μόνο κοινό.
Γεννήτορας και υποστηρικτής της έκδοσης αυτής, ο Νίκος Α. Βερνίκος, μέλος της ναυτιλιακής οικογένειας από την Σίφνο. Βασικός συνεργάτης του στο συγκεκριμένο εγχείρημα, που εδράστηκε στην επιθυμία του να συμπεριλάβει στην συλλογή έργων τέχνης που διαθέτει ή επιθυμεί να αποκτήσει, φωτογραφίες των δημιουργών τους, η φωτογράφος Πηνελόπη Μασούρη.
Η Μασούρη, γνωστή από την δουλειά της για τους ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου και τους έλληνες συγγραφείς, φωτογραφίζει ανθρώπους λαμπερούς. Εκείνους που θαυμάζει, κι εκείνους που το πρόσωπό τους κρύβεται πίσω από το έργο τους. Εδώ, αιχμαλωτίζει την εικόνα ελλήνων ζωγράφων και εικαστικών. Ο Μόραλης, ο Κεσσανλής, ο Τσόκλης, ο Χανδρής, ο Τανιμανίδης και πολλοί ακόμη, όλοι τους σημαντικοί για τον καλλιτεχνικό και φιλότεχνο κόσμο, ποζάρουν πλάι στα έργα τους δημιουργώντας ένα σύνολο που αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον μυημένων και λιγότερο εμπλεκομένων με το ελληνικό καλλιτεχνικό τοπίο.
GRTISTSBKS.0352192BKS.0352192ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΣ Α., ΜΑΣΟΥΡΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗΒΕΡΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΣ Α., ΜΑΣΟΥΡΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗΛΕΥΚΩΜΑΚατηγορία: ΛΕΥΚΩΜΑ •ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΣ Α., ΜΑΣΟΥΡΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην κατηγορία ΛΕΥΚΩΜΑ ISBN: 978-960-8399-90-7 Συγγραφέας: ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΣ Α., ΜΑΣΟΥΡΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Εκδοτικός οίκος: ΙΚΑΡΟΣ Σελίδες: 336 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010 Το προσεγμένο βιβλίο για την τέχνη δεν είναι πλέον κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο στην ελληνική πραγματικότητα. Σπάνια ωστόσο έχει κανείς την ευκαιρία να αποκτήσει κάτι πιο ολοκληρωμένο και λιγότερο αποσπασματικό από τον κατάλογο μιας έκθεσης ή καποια μονογραφία. Ένα πολυσέλιδο, δίγλωσσο λεύκωμα όπου παρουσιάζονται για πρώτη φορά εκατόν πενήντα έλληνες καλλιτέχνες φωτογραφημένοι στο εργαστήρι τους, συνοδεία των πιο αντιπροσωπευτικών έργων τους, μιας χειρόγραφης σημείωσης τους και του πλήρους βιογραφικού σημειώματος, μια καλαίσθητη ολοκληρωμένη προσπάθεια αφιερωμένη από την αρχή έως το τέλος στους δημιουργούς και την τέχνη τους, πραγματικό εργαλείο για το φιλότεχνο και όχι μόνο κοινό. Γεννήτορας και υποστηρικτής της έκδοσης αυτής, ο Νίκος Α. Βερνίκος, μέλος της ναυτιλιακής οικογένειας από την Σίφνο. Βασικός συνεργάτης του στο συγκεκριμένο εγχείρημα, που εδράστηκε στην επιθυμία του να συμπεριλάβει στην συλλογή έργων τέχνης που διαθέτει ή επιθυμεί να αποκτήσει, φωτογραφίες των δημιουργών τους, η φωτογράφος Πηνελόπη Μασούρη. Η Μασούρη, γνωστή από την δουλειά της για τους ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου και τους έλληνες συγγραφείς, φωτογραφίζει ανθρώπους λαμπερούς. Εκείνους που θαυμάζει, κι εκείνους που το πρόσωπό τους κρύβεται πίσω από το έργο τους. Εδώ, αιχμαλωτίζει την εικόνα ελλήνων ζωγράφων και εικαστικών. Ο Μόραλης, ο Κεσσανλής, ο Τσόκλης, ο Χανδρής, ο Τανιμανίδης και πολλοί ακόμη, όλοι τους σημαντικοί για τον καλλιτεχνικό και φιλότεχνο κόσμο, ποζάρουν πλάι στα έργα τους δημιουργώντας ένα σύνολο που αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον μυημένων και λιγότερο εμπλεκομένων με το ελληνικό καλλιτεχνικό τοπίο. GRTISTS
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση