Ο παρών τόμος, με τίτλο «Γλυπτική και κοινωνία στη ρωμαϊκή Ελλάδα: καλλιτεχνικά προϊόντα, κοινωνικές προβολές», περιλαμβάνει τις τριάντα ανακοινώσεις ελλήνων και ξένων ομιλητών του δεύτερου κατά σειρά σχετικού συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο τον Σεπτέμβριο του 2014, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το πρώτο συνέδριο με θέμα «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2009, (Θ. Τιβερίου, Π. Καραναστάση, Δ. Δαμάσκος (επιμ.) «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», 2012, University Studio Press).
Η έκδοση έτυχε θετικής υποδοχής και κατέδειξε την αναγκαιότητα συστηματικής ενασχόλησης με τη γλυπτική της συγκεκριμένης περιόδου. Επιπρόσθετα, ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός διδακτορικών διατριβών, συνεδρίων και δημοσιεύσεων με θεματικό άξονα τη ρωμαϊκή Ελλάδα που προέκυψε στο μεσοδιάστημα, ενέτεινε τη σημασία περαιτέρω μελέτης. Θεματικός άξονας του ανακοινώσεων που περιλαμβάνονται στον τόμο αφορούν κυρίως τη σχέση της γλυπτικής με την κοινωνία και τις εργαστηριακές δραστηριότητες στη ρωμαϊκή Ελλάδα.
Οι μελέτες ακολουθούν γεωγραφική κατάταξη (Αθήνα, Αττική, Θεσσαλία, Μακεδονία, Ήπειρος, Κρήτη, Μικρά Ασία), ενώ στο τέλος έχουν ενταχθεί μελέτες γενικού και υπερτονικού χαρακτήρα. Η εσωτερική τους κατάταξη γίνεται με βάση το είδος των γλυπτών. «Ταφικά ανάγλυφα με προτομές από τη Θεσσαλονίκη και την περιοχή της», «Η πλαστική της αρχαίας Ορεστίδας τα ρωμαϊκά χρόνια», «Ανάγλυφο Θεού Θεοδαίμονος», είναι ορισμένοι από τους τίτλους των παρουσιάσεων.
Ο παρών τόμος, με τίτλο «Γλυπτική και κοινωνία στη ρωμαϊκή Ελλάδα: καλλιτεχνικά προϊόντα, κοινωνικές προβολές», περιλαμβάνει τις τριάντα ανακοινώσεις ελλήνων και ξένων ομιλητών του δεύτερου κατά σειρά σχετικού συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο τον Σεπτέμβριο του 2014, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το πρώτο συνέδριο με θέμα «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2009, (Θ. Τιβερίου, Π. Καραναστάση, Δ. Δαμάσκος (επιμ.) «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», 2012, University Studio Press).
Η έκδοση έτυχε θετικής υποδοχής και κατέδειξε την αναγκαιότητα συστηματικής ενασχόλησης με τη γλυπτική της συγκεκριμένης περιόδου. Επιπρόσθετα, ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός διδακτορικών διατριβών, συνεδρίων και δημοσιεύσεων με θεματικό άξονα τη ρωμαϊκή Ελλάδα που προέκυψε στο μεσοδιάστημα, ενέτεινε τη σημασία περαιτέρω μελέτης. Θεματικός άξονας του ανακοινώσεων που περιλαμβάνονται στον τόμο αφορούν κυρίως τη σχέση της γλυπτικής με την κοινωνία και τις εργαστηριακές δραστηριότητες στη ρωμαϊκή Ελλάδα.
Οι μελέτες ακολουθούν γεωγραφική κατάταξη (Αθήνα, Αττική, Θεσσαλία, Μακεδονία, Ήπειρος, Κρήτη, Μικρά Ασία), ενώ στο τέλος έχουν ενταχθεί μελέτες γενικού και υπερτονικού χαρακτήρα. Η εσωτερική τους κατάταξη γίνεται με βάση το είδος των γλυπτών. «Ταφικά ανάγλυφα με προτομές από τη Θεσσαλονίκη και την περιοχή της», «Η πλαστική της αρχαίας Ορεστίδας τα ρωμαϊκά χρόνια», «Ανάγλυφο Θεού Θεοδαίμονος», είναι ορισμένοι από τους τίτλους των παρουσιάσεων.
ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑBKS.0145152BKS.0145152ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-12-2414-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 408 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2018 Ο παρών τόμος, με τίτλο «Γλυπτική και κοινωνία στη ρωμαϊκή Ελλάδα: καλλιτεχνικά προϊόντα, κοινωνικές προβολές», περιλαμβάνει τις τριάντα ανακοινώσεις ελλήνων και ξένων ομιλητών του δεύτερου κατά σειρά σχετικού συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο τον Σεπτέμβριο του 2014, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το πρώτο συνέδριο με θέμα «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2009, (Θ. Τιβερίου, Π. Καραναστάση, Δ. Δαμάσκος (επιμ.) «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας», 2012, University Studio Press). Η έκδοση έτυχε θετικής υποδοχής και κατέδειξε την αναγκαιότητα συστηματικής ενασχόλησης με τη γλυπτική της συγκεκριμένης περιόδου. Επιπρόσθετα, ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός διδακτορικών διατριβών, συνεδρίων και δημοσιεύσεων με θεματικό άξονα τη ρωμαϊκή Ελλάδα που προέκυψε στο μεσοδιάστημα, ενέτεινε τη σημασία περαιτέρω μελέτης. Θεματικός άξονας του ανακοινώσεων που περιλαμβάνονται στον τόμο αφορούν κυρίως τη σχέση της γλυπτικής με την κοινωνία και τις εργαστηριακές δραστηριότητες στη ρωμαϊκή Ελλάδα. Οι μελέτες ακολουθούν γεωγραφική κατάταξη (Αθήνα, Αττική, Θεσσαλία, Μακεδονία, Ήπειρος, Κρήτη, Μικρά Ασία), ενώ στο τέλος έχουν ενταχθεί μελέτες γενικού και υπερτονικού χαρακτήρα. Η εσωτερική τους κατάταξη γίνεται με βάση το είδος των γλυπτών. «Ταφικά ανάγλυφα με προτομές από τη Θεσσαλονίκη και την περιοχή της», «Η πλαστική της αρχαίας Ορεστίδας τα ρωμαϊκά χρόνια», «Ανάγλυφο Θεού Θεοδαίμονος», είναι ορισμένοι από τους τίτλους των παρουσιάσεων. ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση