To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δοκίμια > ΓΙΑΤΙ Η ΦΥΛΑΚΗ;
 
 
 
   
 
giati i fylaki photo

giati i fylaki photo


ΓΙΑΤΙ Η ΦΥΛΑΚΗ;

BKS.0340315      
ΚατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ
FOUCAULT MICHEL στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.6.00 €
μόνο5.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-348-334-2
Συγγραφέας: FOUCAULT MICHEL
Εκδοτικός οίκος: ΠΛΕΘΡΟΝ
Σειρά: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Μετάφραση: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Σελίδες: 56
Διαστάσεις: 19Χ12
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥ

Ο Michel Foucault έγινε γνωστός όχι μόνο για το σπουδαίο θεωρητικό του έργο, αλλά και για το εύρος των πολιτικών συνεπειών που είχε αυτό με αφορμή τη συγκυρία του παρόντος. Ειδικότερα για το ζήτημα των φυλακών και του ποινικού συστήματος, ο Foucault δεν έγινε γνωστός μόνο για το βιβλίο του "Επιτήρηση και τιμωρία, η γέννηση της φυλακής", αλλά και για την πολιτική του δράση στο πλευρό των εξεγερμένων στις γαλλικές φυλακές μέσα από την Ομάδα Πληροφόρησης για τις Φυλακές. Τον Μάιο του 1978 συμμετείχε σε μία «στρογγυλή τράπεζα» με ιστορικούς σχετικά με την ιστορία του ποινικού συστήματος. Η συζήτηση αυτή επεκτάθηκε σε κρίσιμα ζητήματα μεθοδολογίας, τα οποία αφορούν τόσο τη γραφή όσο και την πολιτική στόχευση της ιστορίας. Οι ιστορικοί άσκησαν κριτική στο «φουκωικό σχήμα» και ο Foucault, από την πλευρά του, προσπάθησε να αποσαφηνίσει τη θεωρητική του μεθοδολογία και την πολιτική του πρακτική μέσω της έννοιας της «συμβαντοποίησης».

«Τι εννοώ με αυτόν τον όρο; Πρώτα απ' όλα, μία ρήξη με το αυτονόητο. Σημαίνει να κάνεις ορατή μία μοναδικότητα, εκεί που υπάρχει ο πειρασμός να επικαλεστείς μία ιστορική σταθερά, ένα άμεσο ανθρωπολογικό χαρακτηριστικό ή κάτι το αυτονόητο που επιβάλλεται με τον ίδιο τρόπο στα πάντα. Να δείξεις ότι τα πράγματα 'δεν ήταν και τόσο αναγκαία'· δεν ήταν τόσο αυτονόητο το να αναγνωρίζονταν οι τρελοί ως ψυχικά ασθενείς· δεν ήταν τόσο αυτονόητο ότι το μόνο πράγμα που μπορούσε να γίνει με έναν παραβατικό ήταν να τον φυλακίσουν· δεν ήταν τόσο αυτονόητο οι αιτίες της ασθένειας να έπρεπε να αναζητηθούν στην εξατομικευμένη εξέταση των σωμάτων και ούτω καθ' εξής. Η ρήξη με το αυτονόητο, με τα αυτονόητα στα οποία εδράζεται η γνώση μας, οι παραδοχές μας και οι πρακτικές μας: Αυτή είναι η πρώτη θεωρητικο-πολιτική λειτουργία αυτού που θα αποκαλούσα 'συμβαντοποίηση'».


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΓΙΑΤΙ Η ΦΥΛΑΚΗ; (BKS.0340315)
giati i fylaki photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 6.00 € μόνο 5.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ
FOUCAULT MICHEL στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ

ISBN: 978-960-348-334-2
Συγγραφέας: FOUCAULT MICHEL
Εκδοτικός οίκος: ΠΛΕΘΡΟΝ
Σειρά: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Μετάφραση: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Σελίδες: 56
Διαστάσεις: 19Χ12
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥ

Ο Michel Foucault έγινε γνωστός όχι μόνο για το σπουδαίο θεωρητικό του έργο, αλλά και για το εύρος των πολιτικών συνεπειών που είχε αυτό με αφορμή τη συγκυρία του παρόντος. Ειδικότερα για το ζήτημα των φυλακών και του ποινικού συστήματος, ο Foucault δεν έγινε γνωστός μόνο για το βιβλίο του "Επιτήρηση και τιμωρία, η γέννηση της φυλακής", αλλά και για την πολιτική του δράση στο πλευρό των εξεγερμένων στις γαλλικές φυλακές μέσα από την Ομάδα Πληροφόρησης για τις Φυλακές. Τον Μάιο του 1978 συμμετείχε σε μία «στρογγυλή τράπεζα» με ιστορικούς σχετικά με την ιστορία του ποινικού συστήματος. Η συζήτηση αυτή επεκτάθηκε σε κρίσιμα ζητήματα μεθοδολογίας, τα οποία αφορούν τόσο τη γραφή όσο και την πολιτική στόχευση της ιστορίας. Οι ιστορικοί άσκησαν κριτική στο «φουκωικό σχήμα» και ο Foucault, από την πλευρά του, προσπάθησε να αποσαφηνίσει τη θεωρητική του μεθοδολογία και την πολιτική του πρακτική μέσω της έννοιας της «συμβαντοποίησης».

«Τι εννοώ με αυτόν τον όρο; Πρώτα απ' όλα, μία ρήξη με το αυτονόητο. Σημαίνει να κάνεις ορατή μία μοναδικότητα, εκεί που υπάρχει ο πειρασμός να επικαλεστείς μία ιστορική σταθερά, ένα άμεσο ανθρωπολογικό χαρακτηριστικό ή κάτι το αυτονόητο που επιβάλλεται με τον ίδιο τρόπο στα πάντα. Να δείξεις ότι τα πράγματα 'δεν ήταν και τόσο αναγκαία'· δεν ήταν τόσο αυτονόητο το να αναγνωρίζονταν οι τρελοί ως ψυχικά ασθενείς· δεν ήταν τόσο αυτονόητο ότι το μόνο πράγμα που μπορούσε να γίνει με έναν παραβατικό ήταν να τον φυλακίσουν· δεν ήταν τόσο αυτονόητο οι αιτίες της ασθένειας να έπρεπε να αναζητηθούν στην εξατομικευμένη εξέταση των σωμάτων και ούτω καθ' εξής. Η ρήξη με το αυτονόητο, με τα αυτονόητα στα οποία εδράζεται η γνώση μας, οι παραδοχές μας και οι πρακτικές μας: Αυτή είναι η πρώτη θεωρητικο-πολιτική λειτουργία αυτού που θα αποκαλούσα 'συμβαντοποίηση'».

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΓΙΑΤΙ Η ΦΥΛΑΚΗ; BKS.0340315 BKS.0340315 FOUCAULT MICHEL FOUCAULT MICHEL ΔΟΚΙΜΙΑ Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •FOUCAULT MICHEL στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-960-348-334-2 Συγγραφέας: FOUCAULT MICHEL Εκδοτικός οίκος: ΠΛΕΘΡΟΝ Σειρά: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Μετάφραση: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Σελίδες: 56 Διαστάσεις: 19Χ12 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019 ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥ Ο Michel Foucault έγινε γνωστός όχι μόνο για το σπουδαίο θεωρητικό του έργο, αλλά και για το εύρος των πολιτικών συνεπειών που είχε αυτό με αφορμή τη συγκυρία του παρόντος. Ειδικότερα για το ζήτημα των φυλακών και του ποινικού συστήματος, ο Foucault δεν έγινε γνωστός μόνο για το βιβλίο του "Επιτήρηση και τιμωρία, η γέννηση της φυλακής", αλλά και για την πολιτική του δράση στο πλευρό των εξεγερμένων στις γαλλικές φυλακές μέσα από την Ομάδα Πληροφόρησης για τις Φυλακές. Τον Μάιο του 1978 συμμετείχε σε μία «στρογγυλή τράπεζα» με ιστορικούς σχετικά με την ιστορία του ποινικού συστήματος. Η συζήτηση αυτή επεκτάθηκε σε κρίσιμα ζητήματα μεθοδολογίας, τα οποία αφορούν τόσο τη γραφή όσο και την πολιτική στόχευση της ιστορίας. Οι ιστορικοί άσκησαν κριτική στο «φουκωικό σχήμα» και ο Foucault, από την πλευρά του, προσπάθησε να αποσαφηνίσει τη θεωρητική του μεθοδολογία και την πολιτική του πρακτική μέσω της έννοιας της «συμβαντοποίησης». «Τι εννοώ με αυτόν τον όρο; Πρώτα απ' όλα, μία ρήξη με το αυτονόητο. Σημαίνει να κάνεις ορατή μία μοναδικότητα, εκεί που υπάρχει ο πειρασμός να επικαλεστείς μία ιστορική σταθερά, ένα άμεσο ανθρωπολογικό χαρακτηριστικό ή κάτι το αυτονόητο που επιβάλλεται με τον ίδιο τρόπο στα πάντα. Να δείξεις ότι τα πράγματα 'δεν ήταν και τόσο αναγκαία'· δεν ήταν τόσο αυτονόητο το να αναγνωρίζονταν οι τρελοί ως ψυχικά ασθενείς· δεν ήταν τόσο αυτονόητο ότι το μόνο πράγμα που μπορούσε να γίνει με έναν παραβατικό ήταν να τον φυλακίσουν· δεν ήταν τόσο αυτονόητο οι αιτίες της ασθένειας να έπρεπε να αναζητηθούν στην εξατομικευμένη εξέταση των σωμάτων και ούτω καθ' εξής. Η ρήξη με το αυτονόητο, με τα αυτονόητα στα οποία εδράζεται η γνώση μας, οι παραδοχές μας και οι πρακτικές μας: Αυτή είναι η πρώτη θεωρητικο-πολιτική λειτουργία αυτού που θα αποκαλούσα 'συμβαντοποίηση'».
4.86
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή