Τιμώντας τη 10η επέτειο από το θάνατο του Ιωσήφ Σολομών, ο Τομέας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών ετοίμασε την έκδοση των δύο αυτών τόμων, που είναι αφιερωμένοι στη μνήμη του.
Ο Τόμος Ι, που αποτελείται από εργασίες μελών του Τομέα και άλλων συναδέλφων, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών προβλημάτων με επίκεντρο την αξιολόγηση, ζήτημα στο οποίο πρωτοστάτησε, θεωρητικά και πρακτικά, ο Σολομών. Στα κείμενα εξετάζονται θέματα όπως η σχέση πολιτικής σύγκρουσης, θεσμοθέτησης και γνώσης στα εκπαιδευτικά πράγματα, ο κοινωνικός ρόλος των εξετάσεων και των βαθμών, η χρηματοδότηση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της αξιολόγησης, οι ποιοτικοί δείκτες της εκπαίδευσης, η μαθητική αξιολόγηση και δημιουργικότητα, η σχέση αυτομόρφωσης και αυτοαξιολόγησης, η συγκρότηση παιδαγωγικών τμημάτων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό επίπεδο, η σχέση πειθαρχίας και γνώσης, οι εορτές στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών θεσμών. Η μεγάλη αυτή θεματική και θεωρητική ποικιλία επιτρέπει μια πολυπρισματική προσέγγιση του εκπαιδευτικού τοπίου εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από το έργο του Ιωσήφ Σολομών.
Τιμώντας τη 10η επέτειο από το θάνατο του Ιωσήφ Σολομών, ο Τομέας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών ετοίμασε την έκδοση των δύο αυτών τόμων, που είναι αφιερωμένοι στη μνήμη του.
Ο Τόμος Ι, που αποτελείται από εργασίες μελών του Τομέα και άλλων συναδέλφων, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών προβλημάτων με επίκεντρο την αξιολόγηση, ζήτημα στο οποίο πρωτοστάτησε, θεωρητικά και πρακτικά, ο Σολομών. Στα κείμενα εξετάζονται θέματα όπως η σχέση πολιτικής σύγκρουσης, θεσμοθέτησης και γνώσης στα εκπαιδευτικά πράγματα, ο κοινωνικός ρόλος των εξετάσεων και των βαθμών, η χρηματοδότηση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της αξιολόγησης, οι ποιοτικοί δείκτες της εκπαίδευσης, η μαθητική αξιολόγηση και δημιουργικότητα, η σχέση αυτομόρφωσης και αυτοαξιολόγησης, η συγκρότηση παιδαγωγικών τμημάτων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό επίπεδο, η σχέση πειθαρχίας και γνώσης, οι εορτές στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών θεσμών. Η μεγάλη αυτή θεματική και θεωρητική ποικιλία επιτρέπει μια πολυπρισματική προσέγγιση του εκπαιδευτικού τοπίου εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από το έργο του Ιωσήφ Σολομών.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΙBKS.0334385BKS.0334385ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΜΕΛΕΤΕΣΚατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-221-532-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Σελίδες: 270 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2012 ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΣΟΛΟΜΩΝ Στον Τόμο Ι συνεργάστηκαν οι: Δημήτρης Βεργίδης, Κώστας Βρατσάλης, Ελένη Καρατζιά-Σταυλιώτη, Γιάννης Κατσίλλης, Παναγιώτης Κιμουρτζής, 'Αννα Μανδυλαρά, Γίτσα Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη, Χάρης Λαμπρόπουλος, Θεόδωρος Μυλωνάς, Αντιγόνη Σαρακινιώτη, ’ννα Τσατσαρώνη, Γιώργος Σταμέλος, 'Αγγελος Καβασακάλης Τιμώντας τη 10η επέτειο από το θάνατο του Ιωσήφ Σολομών, ο Τομέας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών ετοίμασε την έκδοση των δύο αυτών τόμων, που είναι αφιερωμένοι στη μνήμη του. Ο Τόμος Ι, που αποτελείται από εργασίες μελών του Τομέα και άλλων συναδέλφων, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών προβλημάτων με επίκεντρο την αξιολόγηση, ζήτημα στο οποίο πρωτοστάτησε, θεωρητικά και πρακτικά, ο Σολομών. Στα κείμενα εξετάζονται θέματα όπως η σχέση πολιτικής σύγκρουσης, θεσμοθέτησης και γνώσης στα εκπαιδευτικά πράγματα, ο κοινωνικός ρόλος των εξετάσεων και των βαθμών, η χρηματοδότηση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της αξιολόγησης, οι ποιοτικοί δείκτες της εκπαίδευσης, η μαθητική αξιολόγηση και δημιουργικότητα, η σχέση αυτομόρφωσης και αυτοαξιολόγησης, η συγκρότηση παιδαγωγικών τμημάτων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό επίπεδο, η σχέση πειθαρχίας και γνώσης, οι εορτές στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών θεσμών. Η μεγάλη αυτή θεματική και θεωρητική ποικιλία επιτρέπει μια πολυπρισματική προσέγγιση του εκπαιδευτικού τοπίου εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από το έργο του Ιωσήφ Σολομών. ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ Ι
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση