Η μονογραφία αυτή αποτελεί μια ανθρωπολογική και διεπιστημονική προσέγγιση της λαϊκής και τραπ νυχτερινής διασκέδασης των νέων στην Ελλάδα, με εφαλτήριο την περιοχή της Δυτικής Αττικής και την κεντρική πλατεία του Μπουρναζίου στο Περιστέρι. Στην πλατεία αυτή, εδώ και τρεις δεκαετίες, διατηρείται ένα συνοριακό και συμβολικό πλέγμα νυχτερινών λαϊκών κέντρων, που βασίζεται κυρίως στο είδος νυχτερινού λαϊκού μαγαζιού που ονομάζεται ελληνάδικο.
Εκτός από την εμβάθυνση στις επιτελεστικότητες των νεαρών κλάμπερ στο ελληνάδικο, η μονογραφία συμπεριλαμβάνει και εκτενή ανάλυση του δημόσιου λόγου και των κοινωνικών αναπαραστάσεων για τη λαϊκότητα και την τραπότητα, όπως προκύπτει από διαχρονική μιντιακή παρατήρηση σχετικά με τη μουσική βιομηχανία και τους/τις τραγουδιστές/-τριες του λαϊκού και τραπ στερεώματος που αντανακλά τις διαφορετικές χρονικότητες της εν λόγω έρευνας. Περιλαμβάνει την ανάλυση του στιχουργικού και οπτικο-ακουστικού περιεχομένου που συνδέεται με την παραγωγή της ελληνικής δημοφιλούς, λαϊκής και τραπ μουσικής που παίζεται στα κέντρα αυτά και επιτελείται χορευτικά, συν-αισθητηριακά και κινησιακά από τους/τις νεαρούς/-ές διασκεδάζοντες/-ουσες. Μεταχειρίζεται την έννοια του εντόπιου λαϊκού ως μια πολυτροπική, ιθαγενή, σωματοποιημένη κατηγορία μέσα στον λόγο, η οποία παράγει συγκεκριμένες εμπρόθετες δράσεις και αναπαραστάσεις, αλλά ακολουθεί και απρόσμενες διαδρομές. Έτσι, υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται ιστορικά, διαχρονικά, συγχρονικά και διαγενεακά οι ελληνικές λαϊκότητες στους νεανικούς πολιτισμούς και η νεανική διασκεδάζουσα υποκειμενικότητα στην Ελλάδα του σήμερα.
Μέσα από την εθνογραφική περιήγηση στα εν λόγω νυχτερινά κέντρα καταδεικνύονται οι μουσικοχορευτικές υποκειμενικότητες, υποκειμενοποιήσεις και θεσιακότητες, όπως και οι αλληλοδιαχεόμενοι κόσμοι και δρόμοι της νυχτερινής λαϊκήςδημοφιλούς διασκέδασης? δρόμοι όπου η λαϊκή μουσική με την εμπορική χιπ χοπ μουσική (ραπ και τραπ) διασταυρώνονται για να παράξουν άλλοτε συναφείς μορφοπλασίες, ροές νοημάτων και αρμολογήματα, και άλλοτε ξέχωρα και οριοθετημένα πολιτισμικά σύμπαντα. Τέλος, στο βιβλίο αυτό ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον έμφυλο λόγο και στην έμφυλη επιτελεστικότητα στη νυχτερινή διασκέδαση, όπως και στους σωματικούς, αισθητηριακούς, καταναλωτικούς, παιγνιώδεις και συν-αισθηματικούς τρόπους με τους οποίους αυτά εκφράζονται.
Η μονογραφία αυτή αποτελεί μια ανθρωπολογική και διεπιστημονική προσέγγιση της λαϊκής και τραπ νυχτερινής διασκέδασης των νέων στην Ελλάδα, με εφαλτήριο την περιοχή της Δυτικής Αττικής και την κεντρική πλατεία του Μπουρναζίου στο Περιστέρι. Στην πλατεία αυτή, εδώ και τρεις δεκαετίες, διατηρείται ένα συνοριακό και συμβολικό πλέγμα νυχτερινών λαϊκών κέντρων, που βασίζεται κυρίως στο είδος νυχτερινού λαϊκού μαγαζιού που ονομάζεται ελληνάδικο.
Εκτός από την εμβάθυνση στις επιτελεστικότητες των νεαρών κλάμπερ στο ελληνάδικο, η μονογραφία συμπεριλαμβάνει και εκτενή ανάλυση του δημόσιου λόγου και των κοινωνικών αναπαραστάσεων για τη λαϊκότητα και την τραπότητα, όπως προκύπτει από διαχρονική μιντιακή παρατήρηση σχετικά με τη μουσική βιομηχανία και τους/τις τραγουδιστές/-τριες του λαϊκού και τραπ στερεώματος που αντανακλά τις διαφορετικές χρονικότητες της εν λόγω έρευνας. Περιλαμβάνει την ανάλυση του στιχουργικού και οπτικο-ακουστικού περιεχομένου που συνδέεται με την παραγωγή της ελληνικής δημοφιλούς, λαϊκής και τραπ μουσικής που παίζεται στα κέντρα αυτά και επιτελείται χορευτικά, συν-αισθητηριακά και κινησιακά από τους/τις νεαρούς/-ές διασκεδάζοντες/-ουσες. Μεταχειρίζεται την έννοια του εντόπιου λαϊκού ως μια πολυτροπική, ιθαγενή, σωματοποιημένη κατηγορία μέσα στον λόγο, η οποία παράγει συγκεκριμένες εμπρόθετες δράσεις και αναπαραστάσεις, αλλά ακολουθεί και απρόσμενες διαδρομές. Έτσι, υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται ιστορικά, διαχρονικά, συγχρονικά και διαγενεακά οι ελληνικές λαϊκότητες στους νεανικούς πολιτισμούς και η νεανική διασκεδάζουσα υποκειμενικότητα στην Ελλάδα του σήμερα.
Μέσα από την εθνογραφική περιήγηση στα εν λόγω νυχτερινά κέντρα καταδεικνύονται οι μουσικοχορευτικές υποκειμενικότητες, υποκειμενοποιήσεις και θεσιακότητες, όπως και οι αλληλοδιαχεόμενοι κόσμοι και δρόμοι της νυχτερινής λαϊκήςδημοφιλούς διασκέδασης? δρόμοι όπου η λαϊκή μουσική με την εμπορική χιπ χοπ μουσική (ραπ και τραπ) διασταυρώνονται για να παράξουν άλλοτε συναφείς μορφοπλασίες, ροές νοημάτων και αρμολογήματα, και άλλοτε ξέχωρα και οριοθετημένα πολιτισμικά σύμπαντα. Τέλος, στο βιβλίο αυτό ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον έμφυλο λόγο και στην έμφυλη επιτελεστικότητα στη νυχτερινή διασκέδαση, όπως και στους σωματικούς, αισθητηριακούς, καταναλωτικούς, παιγνιώδεις και συν-αισθηματικούς τρόπους με τους οποίους αυτά εκφράζονται.
ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣBKS.0089294BKS.0089294ΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-618-202-176-7 Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΟΥΓΕΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 368 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2024 Η μονογραφία αυτή αποτελεί μια ανθρωπολογική και διεπιστημονική προσέγγιση της λαϊκής και τραπ νυχτερινής διασκέδασης των νέων στην Ελλάδα, με εφαλτήριο την περιοχή της Δυτικής Αττικής και την κεντρική πλατεία του Μπουρναζίου στο Περιστέρι. Στην πλατεία αυτή, εδώ και τρεις δεκαετίες, διατηρείται ένα συνοριακό και συμβολικό πλέγμα νυχτερινών λαϊκών κέντρων, που βασίζεται κυρίως στο είδος νυχτερινού λαϊκού μαγαζιού που ονομάζεται ελληνάδικο. Εκτός από την εμβάθυνση στις επιτελεστικότητες των νεαρών κλάμπερ στο ελληνάδικο, η μονογραφία συμπεριλαμβάνει και εκτενή ανάλυση του δημόσιου λόγου και των κοινωνικών αναπαραστάσεων για τη λαϊκότητα και την τραπότητα, όπως προκύπτει από διαχρονική μιντιακή παρατήρηση σχετικά με τη μουσική βιομηχανία και τους/τις τραγουδιστές/-τριες του λαϊκού και τραπ στερεώματος που αντανακλά τις διαφορετικές χρονικότητες της εν λόγω έρευνας. Περιλαμβάνει την ανάλυση του στιχουργικού και οπτικο-ακουστικού περιεχομένου που συνδέεται με την παραγωγή της ελληνικής δημοφιλούς, λαϊκής και τραπ μουσικής που παίζεται στα κέντρα αυτά και επιτελείται χορευτικά, συν-αισθητηριακά και κινησιακά από τους/τις νεαρούς/-ές διασκεδάζοντες/-ουσες. Μεταχειρίζεται την έννοια του εντόπιου λαϊκού ως μια πολυτροπική, ιθαγενή, σωματοποιημένη κατηγορία μέσα στον λόγο, η οποία παράγει συγκεκριμένες εμπρόθετες δράσεις και αναπαραστάσεις, αλλά ακολουθεί και απρόσμενες διαδρομές. Έτσι, υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται ιστορικά, διαχρονικά, συγχρονικά και διαγενεακά οι ελληνικές λαϊκότητες στους νεανικούς πολιτισμούς και η νεανική διασκεδάζουσα υποκειμενικότητα στην Ελλάδα του σήμερα. Μέσα από την εθνογραφική περιήγηση στα εν λόγω νυχτερινά κέντρα καταδεικνύονται οι μουσικοχορευτικές υποκειμενικότητες, υποκειμενοποιήσεις και θεσιακότητες, όπως και οι αλληλοδιαχεόμενοι κόσμοι και δρόμοι της νυχτερινής λαϊκήςδημοφιλούς διασκέδασης? δρόμοι όπου η λαϊκή μουσική με την εμπορική χιπ χοπ μουσική (ραπ και τραπ) διασταυρώνονται για να παράξουν άλλοτε συναφείς μορφοπλασίες, ροές νοημάτων και αρμολογήματα, και άλλοτε ξέχωρα και οριοθετημένα πολιτισμικά σύμπαντα. Τέλος, στο βιβλίο αυτό ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον έμφυλο λόγο και στην έμφυλη επιτελεστικότητα στη νυχτερινή διασκέδαση, όπως και στους σωματικούς, αισθητηριακούς, καταναλωτικούς, παιγνιώδεις και συν-αισθηματικούς τρόπους με τους οποίους αυτά εκφράζονται. ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση