Η πραγματεία αυτή έχει σκοπό να προσεγγίσει και να αποτυπώσει την επαγγελματική θέση των γυναικών Εκπαιδευτικών σε ένα χώρο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην ευρύτερη Εκπαιδευτική κοινότητα, αυτόν της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. Η σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών τους όπως προκύπτει από την έρευνα, δεν φιλοδοξεί να λύσει τα προβλήματα που ενδεχόμενα αντιμετωπίζουν σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο, μπορεί όμως να αποτελέσει μία ελάχιστη διαπραγματευτική βάση μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών προς όφελός τους. Ταυτόχρονα επιχειρεί μια ιστορική επιδερμική προσέγγιση των Σχολών γυναικών που εμφανίστηκαν μεταεπαναστατικά με φορέα την Εκκλησιαστική Εκπαίδευση.
Η ανάγκη ευχαριστιών προς τα πρόσωπα που συνέδραμαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην περάτωση αυτής της προσπάθειας αναδύεται κάθε φορά που την αναπολούμε ως συνολικό έργο. Θερμές λοιπόν ευχαριστίες απευθύνουμε προς τους ακαδημαϊκούς κ. Ιωάννη Τσαούση για τα ερωτηματολόγια της επαγγελματικής ικανοποίησης και αφοσίωσης που μας πρότεινε, Διονύση Γουβιά, Χρυσή Βιτσιλάκη και Μάριο Βρυωνίδη.
Το πανελλήνιο εύρος της έρευνας απαίτησε τη συνδρομή πολλών συναδέλφων οι οποίοι έδρασαν ως πολλαπλασιαστές της, έτσι και από τη θέση αυτή την εκτίμησή μας εκφράζουμε στους κ. Παύλο Μπούτσορα, π. Πορφύριο Παπαρούπα, Δημήτρη Κοντοβά, Δημήτρη Παπαϊωάννου, π. Θεμιστοκλή Στεφανίδη, Στέλιο Μαστρογιάννη, Ιωάννη Χονδρέλη Ματθαίο Μελιανό, π. Νικόλαο Σκιαδαρέση, π. Γεώργιο Τουφεκλή, Αντώνη Σιδηρόπουλο, Τάσο Αθανασιάδη, Χρήστο Καλαντζή, Φωτεινή Πανάγου, Δήμο Ισπυρίδη Διευθυντές και αναπληρωτές Διευθυντές των Εκκλησιαστικών Σχολείων.
Η πραγματεία αυτή έχει σκοπό να προσεγγίσει και να αποτυπώσει την επαγγελματική θέση των γυναικών Εκπαιδευτικών σε ένα χώρο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην ευρύτερη Εκπαιδευτική κοινότητα, αυτόν της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. Η σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών τους όπως προκύπτει από την έρευνα, δεν φιλοδοξεί να λύσει τα προβλήματα που ενδεχόμενα αντιμετωπίζουν σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο, μπορεί όμως να αποτελέσει μία ελάχιστη διαπραγματευτική βάση μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών προς όφελός τους. Ταυτόχρονα επιχειρεί μια ιστορική επιδερμική προσέγγιση των Σχολών γυναικών που εμφανίστηκαν μεταεπαναστατικά με φορέα την Εκκλησιαστική Εκπαίδευση.
Η ανάγκη ευχαριστιών προς τα πρόσωπα που συνέδραμαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην περάτωση αυτής της προσπάθειας αναδύεται κάθε φορά που την αναπολούμε ως συνολικό έργο. Θερμές λοιπόν ευχαριστίες απευθύνουμε προς τους ακαδημαϊκούς κ. Ιωάννη Τσαούση για τα ερωτηματολόγια της επαγγελματικής ικανοποίησης και αφοσίωσης που μας πρότεινε, Διονύση Γουβιά, Χρυσή Βιτσιλάκη και Μάριο Βρυωνίδη.
Το πανελλήνιο εύρος της έρευνας απαίτησε τη συνδρομή πολλών συναδέλφων οι οποίοι έδρασαν ως πολλαπλασιαστές της, έτσι και από τη θέση αυτή την εκτίμησή μας εκφράζουμε στους κ. Παύλο Μπούτσορα, π. Πορφύριο Παπαρούπα, Δημήτρη Κοντοβά, Δημήτρη Παπαϊωάννου, π. Θεμιστοκλή Στεφανίδη, Στέλιο Μαστρογιάννη, Ιωάννη Χονδρέλη Ματθαίο Μελιανό, π. Νικόλαο Σκιαδαρέση, π. Γεώργιο Τουφεκλή, Αντώνη Σιδηρόπουλο, Τάσο Αθανασιάδη, Χρήστο Καλαντζή, Φωτεινή Πανάγου, Δήμο Ισπυρίδη Διευθυντές και αναπληρωτές Διευθυντές των Εκκλησιαστικών Σχολείων.
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0410208BKS.0410208ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΡΩΣΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΡΩΣΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΜΕΛΕΤΕΣΚατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΡΩΣΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-456-063-9 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΡΩΣΣΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 180 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2007 Η πραγματεία αυτή έχει σκοπό να προσεγγίσει και να αποτυπώσει την επαγγελματική θέση των γυναικών Εκπαιδευτικών σε ένα χώρο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην ευρύτερη Εκπαιδευτική κοινότητα, αυτόν της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. Η σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών τους όπως προκύπτει από την έρευνα, δεν φιλοδοξεί να λύσει τα προβλήματα που ενδεχόμενα αντιμετωπίζουν σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο, μπορεί όμως να αποτελέσει μία ελάχιστη διαπραγματευτική βάση μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών προς όφελός τους. Ταυτόχρονα επιχειρεί μια ιστορική επιδερμική προσέγγιση των Σχολών γυναικών που εμφανίστηκαν μεταεπαναστατικά με φορέα την Εκκλησιαστική Εκπαίδευση. Η ανάγκη ευχαριστιών προς τα πρόσωπα που συνέδραμαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην περάτωση αυτής της προσπάθειας αναδύεται κάθε φορά που την αναπολούμε ως συνολικό έργο. Θερμές λοιπόν ευχαριστίες απευθύνουμε προς τους ακαδημαϊκούς κ. Ιωάννη Τσαούση για τα ερωτηματολόγια της επαγγελματικής ικανοποίησης και αφοσίωσης που μας πρότεινε, Διονύση Γουβιά, Χρυσή Βιτσιλάκη και Μάριο Βρυωνίδη. Το πανελλήνιο εύρος της έρευνας απαίτησε τη συνδρομή πολλών συναδέλφων οι οποίοι έδρασαν ως πολλαπλασιαστές της, έτσι και από τη θέση αυτή την εκτίμησή μας εκφράζουμε στους κ. Παύλο Μπούτσορα, π. Πορφύριο Παπαρούπα, Δημήτρη Κοντοβά, Δημήτρη Παπαϊωάννου, π. Θεμιστοκλή Στεφανίδη, Στέλιο Μαστρογιάννη, Ιωάννη Χονδρέλη Ματθαίο Μελιανό, π. Νικόλαο Σκιαδαρέση, π. Γεώργιο Τουφεκλή, Αντώνη Σιδηρόπουλο, Τάσο Αθανασιάδη, Χρήστο Καλαντζή, Φωτεινή Πανάγου, Δήμο Ισπυρίδη Διευθυντές και αναπληρωτές Διευθυντές των Εκκλησιαστικών Σχολείων. ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση