Ο Πολύβιος προσπάθησε να ερμηνεύσει αντικειμενικά τα φαινόμενα της πολιτικής, στηριγμένος στα πραγματικά γεγονότα και, ως φιλόσοφος της Ιστορίας, να δώσει λογικήν εξήγηση στον εαυτόν του και στους αναγνώστες του. Έγραψε σαράντα βιβλία για μια εποχή εντόνως διαταραγμένη και νεφελώδη. Μια εποχή που έζησε αδιάκοπους πολέμους μεταξύ λαών της Μεσογείου αλλά και εμφυλίων ανάμεσα στους Έλληνες των ελληνιστικών κρατών, όπως και άγριων εμφυλίων μεταξύ των Ελλήνων της κυρίως ενδοχώρας της Μικράς Ασίας και των νησιών. Η ιστορία που γράφει ο Πολύβιος καλύπτει την περίοδο από το 218 έως το 146 π.Χ., τον χρόνο δηλαδή της οριστικής κατακτήσεως των Καρχηδονίων.
Από τα βιβλία του διασώθηκαν μόνο τα πρώτα πέντε, το πρώτο μέρος του έκτου και πολλά αποσπάσματα και περιλήψεις των υπολοίπων. Έγιναν όμως και τα χαμένα, πολύτιμο υλικό για μεταγενέστερους ιστορικούς Έλληνες όπως Διόδωρος Σικελιώτης, Πλούταρχος, Διονύσιος Αλικαρνασσεύς, Δίων ο Χρυσόστομος, Αππιανός, Στράβων, Αρριανός, Λουκιανός κ.ά. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν τα ιστορικά κείμενα του Πολυβίου από την ελληνοθρεμμένη διανόηση των Ρωμαίων, όπως από τους: Τάκιτο, Τίτο Λίβιο, Κικέρωνα, Δίωνα Κάσιο κ.ά. Σε αυτό το πόνημα, ο γράφων επιχειρεί να εξαγάγει τα φιλοσοφικά συμπεράσματα του Πολυβίου περί της Ιστορίας, που είναι διάσπαρτα μέσα στα γραφόμενά του, για τα γεγονότα εκείνης της εποχής, που έχουν όμως διαχρονική σημασία και αξία για τους μελετητές.
Ο Πολύβιος προσπάθησε να ερμηνεύσει αντικειμενικά τα φαινόμενα της πολιτικής, στηριγμένος στα πραγματικά γεγονότα και, ως φιλόσοφος της Ιστορίας, να δώσει λογικήν εξήγηση στον εαυτόν του και στους αναγνώστες του. Έγραψε σαράντα βιβλία για μια εποχή εντόνως διαταραγμένη και νεφελώδη. Μια εποχή που έζησε αδιάκοπους πολέμους μεταξύ λαών της Μεσογείου αλλά και εμφυλίων ανάμεσα στους Έλληνες των ελληνιστικών κρατών, όπως και άγριων εμφυλίων μεταξύ των Ελλήνων της κυρίως ενδοχώρας της Μικράς Ασίας και των νησιών. Η ιστορία που γράφει ο Πολύβιος καλύπτει την περίοδο από το 218 έως το 146 π.Χ., τον χρόνο δηλαδή της οριστικής κατακτήσεως των Καρχηδονίων.
Από τα βιβλία του διασώθηκαν μόνο τα πρώτα πέντε, το πρώτο μέρος του έκτου και πολλά αποσπάσματα και περιλήψεις των υπολοίπων. Έγιναν όμως και τα χαμένα, πολύτιμο υλικό για μεταγενέστερους ιστορικούς Έλληνες όπως Διόδωρος Σικελιώτης, Πλούταρχος, Διονύσιος Αλικαρνασσεύς, Δίων ο Χρυσόστομος, Αππιανός, Στράβων, Αρριανός, Λουκιανός κ.ά. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν τα ιστορικά κείμενα του Πολυβίου από την ελληνοθρεμμένη διανόηση των Ρωμαίων, όπως από τους: Τάκιτο, Τίτο Λίβιο, Κικέρωνα, Δίωνα Κάσιο κ.ά. Σε αυτό το πόνημα, ο γράφων επιχειρεί να εξαγάγει τα φιλοσοφικά συμπεράσματα του Πολυβίου περί της Ιστορίας, που είναι διάσπαρτα μέσα στα γραφόμενά του, για τα γεγονότα εκείνης της εποχής, που έχουν όμως διαχρονική σημασία και αξία για τους μελετητές.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥΒΙΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗΝBKS.0049260BKS.0049260ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-322-554-6 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Σελίδες: 76 Διαστάσεις: 13Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019 Ο Πολύβιος προσπάθησε να ερμηνεύσει αντικειμενικά τα φαινόμενα της πολιτικής, στηριγμένος στα πραγματικά γεγονότα και, ως φιλόσοφος της Ιστορίας, να δώσει λογικήν εξήγηση στον εαυτόν του και στους αναγνώστες του. Έγραψε σαράντα βιβλία για μια εποχή εντόνως διαταραγμένη και νεφελώδη. Μια εποχή που έζησε αδιάκοπους πολέμους μεταξύ λαών της Μεσογείου αλλά και εμφυλίων ανάμεσα στους Έλληνες των ελληνιστικών κρατών, όπως και άγριων εμφυλίων μεταξύ των Ελλήνων της κυρίως ενδοχώρας της Μικράς Ασίας και των νησιών. Η ιστορία που γράφει ο Πολύβιος καλύπτει την περίοδο από το 218 έως το 146 π.Χ., τον χρόνο δηλαδή της οριστικής κατακτήσεως των Καρχηδονίων. Από τα βιβλία του διασώθηκαν μόνο τα πρώτα πέντε, το πρώτο μέρος του έκτου και πολλά αποσπάσματα και περιλήψεις των υπολοίπων. Έγιναν όμως και τα χαμένα, πολύτιμο υλικό για μεταγενέστερους ιστορικούς Έλληνες όπως Διόδωρος Σικελιώτης, Πλούταρχος, Διονύσιος Αλικαρνασσεύς, Δίων ο Χρυσόστομος, Αππιανός, Στράβων, Αρριανός, Λουκιανός κ.ά. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν τα ιστορικά κείμενα του Πολυβίου από την ελληνοθρεμμένη διανόηση των Ρωμαίων, όπως από τους: Τάκιτο, Τίτο Λίβιο, Κικέρωνα, Δίωνα Κάσιο κ.ά. Σε αυτό το πόνημα, ο γράφων επιχειρεί να εξαγάγει τα φιλοσοφικά συμπεράσματα του Πολυβίου περί της Ιστορίας, που είναι διάσπαρτα μέσα στα γραφόμενά του, για τα γεγονότα εκείνης της εποχής, που έχουν όμως διαχρονική σημασία και αξία για τους μελετητές. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥΒΙΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση