Η φιλοσοφία και η σχέση της με το παιδί, την εκπαίδευση, το σχολείο η φιλοσοφία για τη φιλοσοφία, η φιλοσοφία για την εκπαίδευση ή ενάντια στην εκπαίδευση η φιλοσοφία ως εργαλείο, ως διδασκαλία, μάθημα, διαδικασία η φιλοσοφία ως θεσμός, ως ανα-στοχασμός, κριτική και δημιουργική σκέψη, ως γνώση, ως τρόπος ζωής η φιλοσοφία, οι σκοποί, οι στόχοι, οι μέθοδοι, οι τεχνικές. Η διαμόρφωση του προσώπου, η αυτογνωσία, η αυτοπραγμάτωση. Η ιστορία της φιλοσοφίας, η ιστορία της παιδικής ηλικίας, η φιλοσοφία της παιδείας, η ιστορία της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών θεωριών, η φιλοσοφία και οι αρθρώσεις της με τις επιστήμες, τις λογοτεχνίες, τις τέχνες. Η φιλοσοφία και η κατασκευή των εννοιών, ο διάλογος, η ερώτηση, η αμφιβολία, η προβληματοποίηση, η κριτική η αγωγή του συναισθήματος, το ηθικό κριτήριο, οι αξίες, οι αποσιωπημένες φωνές. Η απόμακρη, σιβυλλική φιλοσοφία, οι μύθοι, η κουλτούρα της. Οι φιλοσοφικές προσομοιώσεις, οι απομιμήσεις, οι παραφιλοσοφίες, η θυμοσοφία. Το δημοκρατικό σχολείο, οι ερευνητικές ικανότητες, ο πολιτικός στοχασμός, η φροντίδα.
Το ερώτημα, εάν μπορούν ή εάν πρέπει τα παιδιά να φιλοσοφούν παρασύρει όλες τις κρυφές, άγνωστες, παραγνωρισμένες, αγνοημένες αλλά και όλες τις επίσημες, συμβατικές, καθιερωμένες όψεις της φιλοσοφίας και της φιλοσοφικής εκπαίδευσης - τις φέρνει στην κοίτη μιας νέας σκέψης. Το ερώτημα εάν και πώς συνδέεται η φιλοσοφία με την εκπαίδευση, ανακινεί το ερώτημα για το ρόλο της φιλοσοφίας αλλά και της εκπαίδευσης σήμερα. Είναι η φιλοσοφία αυτό που αναζητά και φοβάται συγχρόνως η εκπαίδευση; Υπάρχει φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Είναι η φιλοσοφία το αδύνατο για την εκπαίδευση; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά, πράττοντας φιλοσοφία, είναι ακόμα φιλοσοφία και τι είδους; Τι σημαίνει φιλοσοφία για, με, μαζί με (τα) παιδιά; Έχουν τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο, ανάγκη τη φιλοσοφία σήμερα; Έχουν οι εκπαιδευτικοί ανάγκη τη φιλοσοφία, μέσα κι έξω από το σχολείο; Πόση σημασία έχει για την εκπαίδευση και τη φιλοσοφία η διερεύνηση τέτοιων ζητημάτων; Πρόκειται για ουτοπία, ά-τοπο, κοινοτοπία ή δυστοπία;
Η φιλοσοφία και η σχέση της με το παιδί, την εκπαίδευση, το σχολείο η φιλοσοφία για τη φιλοσοφία, η φιλοσοφία για την εκπαίδευση ή ενάντια στην εκπαίδευση η φιλοσοφία ως εργαλείο, ως διδασκαλία, μάθημα, διαδικασία η φιλοσοφία ως θεσμός, ως ανα-στοχασμός, κριτική και δημιουργική σκέψη, ως γνώση, ως τρόπος ζωής η φιλοσοφία, οι σκοποί, οι στόχοι, οι μέθοδοι, οι τεχνικές. Η διαμόρφωση του προσώπου, η αυτογνωσία, η αυτοπραγμάτωση. Η ιστορία της φιλοσοφίας, η ιστορία της παιδικής ηλικίας, η φιλοσοφία της παιδείας, η ιστορία της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών θεωριών, η φιλοσοφία και οι αρθρώσεις της με τις επιστήμες, τις λογοτεχνίες, τις τέχνες. Η φιλοσοφία και η κατασκευή των εννοιών, ο διάλογος, η ερώτηση, η αμφιβολία, η προβληματοποίηση, η κριτική η αγωγή του συναισθήματος, το ηθικό κριτήριο, οι αξίες, οι αποσιωπημένες φωνές. Η απόμακρη, σιβυλλική φιλοσοφία, οι μύθοι, η κουλτούρα της. Οι φιλοσοφικές προσομοιώσεις, οι απομιμήσεις, οι παραφιλοσοφίες, η θυμοσοφία. Το δημοκρατικό σχολείο, οι ερευνητικές ικανότητες, ο πολιτικός στοχασμός, η φροντίδα.
Το ερώτημα, εάν μπορούν ή εάν πρέπει τα παιδιά να φιλοσοφούν παρασύρει όλες τις κρυφές, άγνωστες, παραγνωρισμένες, αγνοημένες αλλά και όλες τις επίσημες, συμβατικές, καθιερωμένες όψεις της φιλοσοφίας και της φιλοσοφικής εκπαίδευσης - τις φέρνει στην κοίτη μιας νέας σκέψης. Το ερώτημα εάν και πώς συνδέεται η φιλοσοφία με την εκπαίδευση, ανακινεί το ερώτημα για το ρόλο της φιλοσοφίας αλλά και της εκπαίδευσης σήμερα. Είναι η φιλοσοφία αυτό που αναζητά και φοβάται συγχρόνως η εκπαίδευση; Υπάρχει φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Είναι η φιλοσοφία το αδύνατο για την εκπαίδευση; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά, πράττοντας φιλοσοφία, είναι ακόμα φιλοσοφία και τι είδους; Τι σημαίνει φιλοσοφία για, με, μαζί με (τα) παιδιά; Έχουν τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο, ανάγκη τη φιλοσοφία σήμερα; Έχουν οι εκπαιδευτικοί ανάγκη τη φιλοσοφία, μέσα κι έξω από το σχολείο; Πόση σημασία έχει για την εκπαίδευση και τη φιλοσοφία η διερεύνηση τέτοιων ζητημάτων; Πρόκειται για ουτοπία, ά-τοπο, κοινοτοπία ή δυστοπία;
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; BKS.0071044BKS.0071044ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-618-505-907-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ Σελίδες: 368 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2013 ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η φιλοσοφία και η σχέση της με το παιδί, την εκπαίδευση, το σχολείο η φιλοσοφία για τη φιλοσοφία, η φιλοσοφία για την εκπαίδευση ή ενάντια στην εκπαίδευση η φιλοσοφία ως εργαλείο, ως διδασκαλία, μάθημα, διαδικασία η φιλοσοφία ως θεσμός, ως ανα-στοχασμός, κριτική και δημιουργική σκέψη, ως γνώση, ως τρόπος ζωής η φιλοσοφία, οι σκοποί, οι στόχοι, οι μέθοδοι, οι τεχνικές. Η διαμόρφωση του προσώπου, η αυτογνωσία, η αυτοπραγμάτωση. Η ιστορία της φιλοσοφίας, η ιστορία της παιδικής ηλικίας, η φιλοσοφία της παιδείας, η ιστορία της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών θεωριών, η φιλοσοφία και οι αρθρώσεις της με τις επιστήμες, τις λογοτεχνίες, τις τέχνες. Η φιλοσοφία και η κατασκευή των εννοιών, ο διάλογος, η ερώτηση, η αμφιβολία, η προβληματοποίηση, η κριτική η αγωγή του συναισθήματος, το ηθικό κριτήριο, οι αξίες, οι αποσιωπημένες φωνές. Η απόμακρη, σιβυλλική φιλοσοφία, οι μύθοι, η κουλτούρα της. Οι φιλοσοφικές προσομοιώσεις, οι απομιμήσεις, οι παραφιλοσοφίες, η θυμοσοφία. Το δημοκρατικό σχολείο, οι ερευνητικές ικανότητες, ο πολιτικός στοχασμός, η φροντίδα. Το ερώτημα, εάν μπορούν ή εάν πρέπει τα παιδιά να φιλοσοφούν παρασύρει όλες τις κρυφές, άγνωστες, παραγνωρισμένες, αγνοημένες αλλά και όλες τις επίσημες, συμβατικές, καθιερωμένες όψεις της φιλοσοφίας και της φιλοσοφικής εκπαίδευσης - τις φέρνει στην κοίτη μιας νέας σκέψης. Το ερώτημα εάν και πώς συνδέεται η φιλοσοφία με την εκπαίδευση, ανακινεί το ερώτημα για το ρόλο της φιλοσοφίας αλλά και της εκπαίδευσης σήμερα. Είναι η φιλοσοφία αυτό που αναζητά και φοβάται συγχρόνως η εκπαίδευση; Υπάρχει φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Είναι η φιλοσοφία το αδύνατο για την εκπαίδευση; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά, πράττοντας φιλοσοφία, είναι ακόμα φιλοσοφία και τι είδους; Τι σημαίνει φιλοσοφία για, με, μαζί με (τα) παιδιά; Έχουν τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο, ανάγκη τη φιλοσοφία σήμερα; Έχουν οι εκπαιδευτικοί ανάγκη τη φιλοσοφία, μέσα κι έξω από το σχολείο; Πόση σημασία έχει για την εκπαίδευση και τη φιλοσοφία η διερεύνηση τέτοιων ζητημάτων; Πρόκειται για ουτοπία, ά-τοπο, κοινοτοπία ή δυστοπία; ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση