To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
farmakeytiko marketingk photo

farmakeytiko marketingk photo


ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0192013      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.46.00 €
μόνο41.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-871-6
Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 600
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2011

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά, στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:

  • Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
  • Ο σχεδιασμός της στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρείες
  • Ο ρόλος των social media στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
  • Η διαχείριση των κρίσεων στον φαρμακευτικό κλάδο
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η ηθική συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιρειών
  • Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιρειών
  • Ο σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0192013)
    farmakeytiko marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 46.00 € μόνο 41.40
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-351-871-6
    Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
    Σελίδες: 600
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2011

    Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό, τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

    Ενδεικτικά, στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
    • Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
    • Ο σχεδιασμός της στρατηγικής Μάρκετινγκ
    • Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρείες
    • Ο ρόλος των social media στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
    • Η διαχείριση των κρίσεων στον φαρμακευτικό κλάδο
    • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η ηθική συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιρειών
    • Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιρειών
    • Ο σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0192013 BKS.0192013 ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-871-6 Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 600 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2011 Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό, τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων. Ενδεικτικά, στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται: • Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ• Ο σχεδιασμός της στρατηγικής Μάρκετινγκ• Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρείες • Ο ρόλος των social media στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ• Η διαχείριση των κρίσεων στον φαρμακευτικό κλάδο• Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η ηθική συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιρειών• Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιρειών• Ο σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ
    37.26
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή