ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΞΟΒΕΡΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΙΑΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΤΟ ΤΟΥΣ
"Serendipity", αιφνίδια και απρόσμενη έκλαμψη. Φιλοπερίεργο και περιπετειώδες πνεύμα. Μια χαρούμενη λέξη που έπλασε ο Horace Walpole, για να δηλώσει τις απροσδόκητες ανακαλύψεις. Λέει ότι έπλασε ετούτη τη λέξη από ένα παραμύθι με τίτλο "οι τρεις πριγκίπισσες του Serendip", ένα παλαιότερο όνομα για τη Sri Lanka. Και όλα αυτά, γιατί οι πριγκίπισσες ήταν ταξιδιώτισσες, εξερευνήτριες του άγνωστου και επινοούσαν με οξύνοια και χαρά. Αυτό που θέλει το κάθε παιδί. Μικρό ή μεγάλο. Αυτό που θέλει η οικονομία σήμερα, η πολιτική, το περιβάλλον, η εκπαίδευση, η κοινωνία, η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, για να δώσει απάντηση στα αδιέξοδα. Το "Εύρηκα" δηλαδή. Κάποιες ψηφίδες απ' το σύγχρονο πολυμορφικό αφήγημα, προσπαθεί ετούτο το βιβλίο να "μαστορέψει", να αναγνώσει και να ερμηνεύσει.
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΞΟΒΕΡΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΙΑΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΤΟ ΤΟΥΣ
"Serendipity", αιφνίδια και απρόσμενη έκλαμψη. Φιλοπερίεργο και περιπετειώδες πνεύμα. Μια χαρούμενη λέξη που έπλασε ο Horace Walpole, για να δηλώσει τις απροσδόκητες ανακαλύψεις. Λέει ότι έπλασε ετούτη τη λέξη από ένα παραμύθι με τίτλο "οι τρεις πριγκίπισσες του Serendip", ένα παλαιότερο όνομα για τη Sri Lanka. Και όλα αυτά, γιατί οι πριγκίπισσες ήταν ταξιδιώτισσες, εξερευνήτριες του άγνωστου και επινοούσαν με οξύνοια και χαρά. Αυτό που θέλει το κάθε παιδί. Μικρό ή μεγάλο. Αυτό που θέλει η οικονομία σήμερα, η πολιτική, το περιβάλλον, η εκπαίδευση, η κοινωνία, η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, για να δώσει απάντηση στα αδιέξοδα. Το "Εύρηκα" δηλαδή. Κάποιες ψηφίδες απ' το σύγχρονο πολυμορφικό αφήγημα, προσπαθεί ετούτο το βιβλίο να "μαστορέψει", να αναγνώσει και να ερμηνεύσει.
ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΚΡΗ ΦΑΝΤΑΣΟΥBKS.0071089BKS.0071089ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5059-50-7 Συγγραφέας: ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015 ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΞΟΒΕΡΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΙΑΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΤΟ ΤΟΥΣ "Serendipity", αιφνίδια και απρόσμενη έκλαμψη. Φιλοπερίεργο και περιπετειώδες πνεύμα. Μια χαρούμενη λέξη που έπλασε ο Horace Walpole, για να δηλώσει τις απροσδόκητες ανακαλύψεις. Λέει ότι έπλασε ετούτη τη λέξη από ένα παραμύθι με τίτλο "οι τρεις πριγκίπισσες του Serendip", ένα παλαιότερο όνομα για τη Sri Lanka. Και όλα αυτά, γιατί οι πριγκίπισσες ήταν ταξιδιώτισσες, εξερευνήτριες του άγνωστου και επινοούσαν με οξύνοια και χαρά. Αυτό που θέλει το κάθε παιδί. Μικρό ή μεγάλο. Αυτό που θέλει η οικονομία σήμερα, η πολιτική, το περιβάλλον, η εκπαίδευση, η κοινωνία, η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, για να δώσει απάντηση στα αδιέξοδα. Το "Εύρηκα" δηλαδή. Κάποιες ψηφίδες απ' το σύγχρονο πολυμορφικό αφήγημα, προσπαθεί ετούτο το βιβλίο να "μαστορέψει", να αναγνώσει και να ερμηνεύσει. ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΚΡΗ ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση