To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΡΟΣ Α
 
 
 
   
 
fainomenologia kai aisthitiki ton meson kai somatikotita stin psifiaki epoxi meros a photo

fainomenologia kai aisthitiki ton meson kai somatikotita stin psifiaki epoxi meros a photo


ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΡΟΣ Α

BKS.0586328      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

14.31 €
Προτεινόμενη λιανική 15.90 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-267-498-7
Συγγραφέας: ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΗΣ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 12,5Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2024

Το βιβλίο πραγματεύεται την πολιτισμική λογική των μέσων στη μεταψηφιακή εποχή μέσα από μια φαινομενολογική προσέγγιση του φαινομένου, στον ίδιο χρόνο μελετά το αισθητικό σε σχέση με το πολιτικό όπως αυτό αρθρώνεται από τις αρχές του 21ου αιώνα και τις απαρχές της μεταδικτυακής τέχνης μέχρι την περίοδο της πανδημίας και του βιοτρόμου. Πρόκειται για τρία κεφάλαια με εισαγωγή και επίλογο όπου εκτός των άλλων προτείνεται μια γενεαλογία της σωματικότητας και της ψηφιακής απεικόνισης του σώματος στο καθεστώς μιας νέας αισθητικής των μέσων. Πως η ψηφιακή υπαρκτότητα και η μετα-ανθρώπινη υποτιθέμενη αφήγηση ουσιαστικά αποτελεί μέρος της μετα-αλήθειας και της τροπικής της νέας βιοπολιτικής σε σχέση με τη χειραγώγηση του βιώματος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΡΟΣ Α (BKS.0586328)
fainomenologia kai aisthitiki ton meson kai somatikotita stin psifiaki epoxi meros a photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
14.31 €
Προτεινόμενη λιανική 15.90 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-267-498-7
Συγγραφέας: ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΗΣ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 12, 5Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2024

Το βιβλίο πραγματεύεται την πολιτισμική λογική των μέσων στη μεταψηφιακή εποχή μέσα από μια φαινομενολογική προσέγγιση του φαινομένου, στον ίδιο χρόνο μελετά το αισθητικό σε σχέση με το πολιτικό όπως αυτό αρθρώνεται από τις αρχές του 21ου αιώνα και τις απαρχές της μεταδικτυακής τέχνης μέχρι την περίοδο της πανδημίας και του βιοτρόμου. Πρόκειται για τρία κεφάλαια με εισαγωγή και επίλογο όπου εκτός των άλλων προτείνεται μια γενεαλογία της σωματικότητας και της ψηφιακής απεικόνισης του σώματος στο καθεστώς μιας νέας αισθητικής των μέσων. Πως η ψηφιακή υπαρκτότητα και η μετα-ανθρώπινη υποτιθέμενη αφήγηση ουσιαστικά αποτελεί μέρος της μετα-αλήθειας και της τροπικής της νέας βιοπολιτικής σε σχέση με τη χειραγώγηση του βιώματος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΡΟΣ Α BKS.0586328 BKS.0586328 ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-267-498-7 Συγγραφέας: ΜΗΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΗΣ Σελίδες: 200 Διαστάσεις: 12, 5Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2024 Το βιβλίο πραγματεύεται την πολιτισμική λογική των μέσων στη μεταψηφιακή εποχή μέσα από μια φαινομενολογική προσέγγιση του φαινομένου, στον ίδιο χρόνο μελετά το αισθητικό σε σχέση με το πολιτικό όπως αυτό αρθρώνεται από τις αρχές του 21ου αιώνα και τις απαρχές της μεταδικτυακής τέχνης μέχρι την περίοδο της πανδημίας και του βιοτρόμου. Πρόκειται για τρία κεφάλαια με εισαγωγή και επίλογο όπου εκτός των άλλων προτείνεται μια γενεαλογία της σωματικότητας και της ψηφιακής απεικόνισης του σώματος στο καθεστώς μιας νέας αισθητικής των μέσων. Πως η ψηφιακή υπαρκτότητα και η μετα-ανθρώπινη υποτιθέμενη αφήγηση ουσιαστικά αποτελεί μέρος της μετα-αλήθειας και της τροπικής της νέας βιοπολιτικής σε σχέση με τη χειραγώγηση του βιώματος.
12.88
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή