Η Μυριάμ, η ηρωίδα, μία σαραντάρα, αποφασίζει, μετά από έξι χρόνια ζωής στο περιθώριο, να ανοίξει ένα εστιατόριο το οποίο θα το ονομάσει «Στο Σπίτι μου». Αυτό το όνομα που έχει επιλέξει δικαιολογείται, ακόμη περισσότερο, από το γεγονός ότι, εκεί, δεν θα αρκεσθεί μόνον στο να ετοιμάζει με ιδιαίτερη φροντίδα τους μεζέδες της, αλλά, επιπλέον, θα ζει, στον ίδιο αυτό χώρο, με κάθε μυστικότητα.
Η επιχείρηση ξεκινά άσχημα. Η Μυριάμ είναι μια ουτοπίστρια, μια αγνή καρδιά. Έχει διαβάσει Φουριέ, ονειρεύεται τα φαλανστήρια (τα ουτοπικά κοινόβια που περιγράφει στο έργο του), όπως και βιολογικά προϊόντα και σοκολάτα. Κακή επιχειρηματίας, είναι ικανή να προσφέρει ισοβίως πλήρη γεύματα, προς 4 ευρώ, σε δύο μαθήτριες λυκείου, την Ανά και την Σιμόν, επειδή υπήρξαν οι πρώτες πελάτισσές της. Όμως, όπως στα παραμύθια, όπου η πριγκίπισσα φιλάει το βάτραχο που μεταμορφώνεται μονομιάς σε γοητευτικό πριγκιπόπουλο, αυτή ακριβώς η τρελή χειρονομία θα βγάλει τη Μυριάμ από το αδιέξοδο.
Πράγματι, η Ανά και η Σιμόν τής στέλνουν έναν τζόκερ: τον Μπεν, έναν ορφανό, σερβιτόρο και εισοδηματία, φοιτητή σε μια Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σιγά-σιγά, χάρις στις εκσυγχρονιστικές ιδέες του Μπεν και στη σταθερότητα της Μυριάμ στις ουμανιστικές αρχές της, το εστιατόριο της μετατρέπεται στο πιο πολυσύχναστο μέρος της συνοικίας. Το φάσμα της χρεωκοπίας απομακρύνεται και κυρίως, κερασάκι στην τούρτα, οι πληγές του παρελθόντος επουλώνονται και ο έρωτας μπαίνει στο χορό, σ' ένα χάππυ εντ που όλα τα επανορθώνει. Όταν το διαβάσει κανείς, σκέφτεται ότι θα ήθελε να έχει κλείσει τραπέζι για όλη του τη ζωή «Στο Σπίτι μου» της Agn??s Desarthe.
Η Μυριάμ, η ηρωίδα, μία σαραντάρα, αποφασίζει, μετά από έξι χρόνια ζωής στο περιθώριο, να ανοίξει ένα εστιατόριο το οποίο θα το ονομάσει «Στο Σπίτι μου». Αυτό το όνομα που έχει επιλέξει δικαιολογείται, ακόμη περισσότερο, από το γεγονός ότι, εκεί, δεν θα αρκεσθεί μόνον στο να ετοιμάζει με ιδιαίτερη φροντίδα τους μεζέδες της, αλλά, επιπλέον, θα ζει, στον ίδιο αυτό χώρο, με κάθε μυστικότητα.
Η επιχείρηση ξεκινά άσχημα. Η Μυριάμ είναι μια ουτοπίστρια, μια αγνή καρδιά. Έχει διαβάσει Φουριέ, ονειρεύεται τα φαλανστήρια (τα ουτοπικά κοινόβια που περιγράφει στο έργο του), όπως και βιολογικά προϊόντα και σοκολάτα. Κακή επιχειρηματίας, είναι ικανή να προσφέρει ισοβίως πλήρη γεύματα, προς 4 ευρώ, σε δύο μαθήτριες λυκείου, την Ανά και την Σιμόν, επειδή υπήρξαν οι πρώτες πελάτισσές της. Όμως, όπως στα παραμύθια, όπου η πριγκίπισσα φιλάει το βάτραχο που μεταμορφώνεται μονομιάς σε γοητευτικό πριγκιπόπουλο, αυτή ακριβώς η τρελή χειρονομία θα βγάλει τη Μυριάμ από το αδιέξοδο.
Πράγματι, η Ανά και η Σιμόν τής στέλνουν έναν τζόκερ: τον Μπεν, έναν ορφανό, σερβιτόρο και εισοδηματία, φοιτητή σε μια Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σιγά-σιγά, χάρις στις εκσυγχρονιστικές ιδέες του Μπεν και στη σταθερότητα της Μυριάμ στις ουμανιστικές αρχές της, το εστιατόριο της μετατρέπεται στο πιο πολυσύχναστο μέρος της συνοικίας. Το φάσμα της χρεωκοπίας απομακρύνεται και κυρίως, κερασάκι στην τούρτα, οι πληγές του παρελθόντος επουλώνονται και ο έρωτας μπαίνει στο χορό, σ' ένα χάππυ εντ που όλα τα επανορθώνει. Όταν το διαβάσει κανείς, σκέφτεται ότι θα ήθελε να έχει κλείσει τραπέζι για όλη του τη ζωή «Στο Σπίτι μου» της Agn??s Desarthe.
ΦΑΕ ΜΕBKS.0097530BKS.0097530ΝΤΕΣΑΡΤΕ ΑΓΚΝΕΣΝΤΕΣΑΡΤΕ ΑΓΚΝΕΣΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΝΤΕΣΑΡΤΕ ΑΓΚΝΕΣ στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-7560-63-6 Συγγραφέας: ΝΤΕΣΑΡΤΕ ΑΓΚΝΕΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΛΙΑ Μετάφραση: ΜΟΥΡΚΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ Σελίδες: 336 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2007 Η Μυριάμ, η ηρωίδα, μία σαραντάρα, αποφασίζει, μετά από έξι χρόνια ζωής στο περιθώριο, να ανοίξει ένα εστιατόριο το οποίο θα το ονομάσει «Στο Σπίτι μου». Αυτό το όνομα που έχει επιλέξει δικαιολογείται, ακόμη περισσότερο, από το γεγονός ότι, εκεί, δεν θα αρκεσθεί μόνον στο να ετοιμάζει με ιδιαίτερη φροντίδα τους μεζέδες της, αλλά, επιπλέον, θα ζει, στον ίδιο αυτό χώρο, με κάθε μυστικότητα. Η επιχείρηση ξεκινά άσχημα. Η Μυριάμ είναι μια ουτοπίστρια, μια αγνή καρδιά. Έχει διαβάσει Φουριέ, ονειρεύεται τα φαλανστήρια (τα ουτοπικά κοινόβια που περιγράφει στο έργο του), όπως και βιολογικά προϊόντα και σοκολάτα. Κακή επιχειρηματίας, είναι ικανή να προσφέρει ισοβίως πλήρη γεύματα, προς 4 ευρώ, σε δύο μαθήτριες λυκείου, την Ανά και την Σιμόν, επειδή υπήρξαν οι πρώτες πελάτισσές της. Όμως, όπως στα παραμύθια, όπου η πριγκίπισσα φιλάει το βάτραχο που μεταμορφώνεται μονομιάς σε γοητευτικό πριγκιπόπουλο, αυτή ακριβώς η τρελή χειρονομία θα βγάλει τη Μυριάμ από το αδιέξοδο. Πράγματι, η Ανά και η Σιμόν τής στέλνουν έναν τζόκερ: τον Μπεν, έναν ορφανό, σερβιτόρο και εισοδηματία, φοιτητή σε μια Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σιγά-σιγά, χάρις στις εκσυγχρονιστικές ιδέες του Μπεν και στη σταθερότητα της Μυριάμ στις ουμανιστικές αρχές της, το εστιατόριο της μετατρέπεται στο πιο πολυσύχναστο μέρος της συνοικίας. Το φάσμα της χρεωκοπίας απομακρύνεται και κυρίως, κερασάκι στην τούρτα, οι πληγές του παρελθόντος επουλώνονται και ο έρωτας μπαίνει στο χορό, σ' ένα χάππυ εντ που όλα τα επανορθώνει. Όταν το διαβάσει κανείς, σκέφτεται ότι θα ήθελε να έχει κλείσει τραπέζι για όλη του τη ζωή «Στο Σπίτι μου» της Agn??s Desarthe. ΦΑΕ ΜΕ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση