To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
ey paidagogein photo

ey paidagogein photo


ΕΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙΝ

BKS.0431594      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-602-359-0
Συγγραφέας: ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ

"Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού". Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου "ευ παιδαγωγείν". Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη.

Πώς μπορούν, άραγε, τα κλειδιά αυτά να "ξεκλειδώσουν" την βαθύτερη ερμηνεία της παιδαγωγικής από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ανεξαρτήτως εποχής, τόπου και πολιτισμού; Πώς θα μπορούσαν να συμπυκνώσουν τα φαινόμενα που ανακύπτουν συμβάλλοντας στο να γίνει η παιδαγωγική λιγότερο περιγραφική και περισσότερο διεισδυτική; Όπως οι θετικές επιστήμες προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τα περισσότερα δυνατά φαινόμενα με τις λιγότερες, αλλά διεισδυτικότερες δυνατές έννοιες (και το κατάφεραν αυτό μετά από αιώνες άγονων -αλλά και αναπόφευκτων- περιγραφικών προσπαθειών), έτσι μπορεί να κινηθεί -και ενδεχομένως να καταλήξει κάποτε- και η παιδαγωγική, χρησιμοποιώντας έννοιες σαν αυτές. Παράλληλα, τονίζεται η χρήση της αλληγορίας ως επίσης διαχρονικού εργαλείου. Συγκεκριμένα, οι κλασικές αλληγορίες του "σπηλαίου", του "αρματηλάτη" και του "αόρατου ανθρώπου" αναλύονται σε συνάρτηση με τις παραπάνω τέσσερις αφαιρετικές έννοιες-κλειδιά.

Πληθώρα παραδειγμάτων και προβληματισμών της σύγχρονης εκπαιδευτικής καθημερινότητας συνοδεύουν και καθιστούν γλαφυρότερη τη θεωρητική ανάλυση του συγγράμματος αυτού. Προσδοκάται ότι έτσι θα αναδειχθεί ο σύγχρονος -και πάντα επίκαιρος- χαρακτήρας των παραπάνω κλασικών εννοιών και εργαλείων, χωρίς να καταπονηθεί ο αναγνώστης με εκτενείς περιγραφικές λεπτομέρειες και χρονολογία. Απλούστερα ειπωμένο: η επιδιωκόμενη προστιθέμενη αξία του παρόντος έγκειται στο να προτείνει θεωρήσεις, κατά το δυνατόν πρωτότυπες, που δεν προσφέρονται στο διαδίκτυο ή στα μέχρι τώρα συναφή συγγράμματα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙΝ (BKS.0431594)
ey paidagogein photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-602-359-0
Συγγραφέας: ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ

"Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού". Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου "ευ παιδαγωγείν". Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη.

Πώς μπορούν, άραγε, τα κλειδιά αυτά να "ξεκλειδώσουν" την βαθύτερη ερμηνεία της παιδαγωγικής από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ανεξαρτήτως εποχής, τόπου και πολιτισμού; Πώς θα μπορούσαν να συμπυκνώσουν τα φαινόμενα που ανακύπτουν συμβάλλοντας στο να γίνει η παιδαγωγική λιγότερο περιγραφική και περισσότερο διεισδυτική; Όπως οι θετικές επιστήμες προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τα περισσότερα δυνατά φαινόμενα με τις λιγότερες, αλλά διεισδυτικότερες δυνατές έννοιες (και το κατάφεραν αυτό μετά από αιώνες άγονων -αλλά και αναπόφευκτων- περιγραφικών προσπαθειών), έτσι μπορεί να κινηθεί -και ενδεχομένως να καταλήξει κάποτε- και η παιδαγωγική, χρησιμοποιώντας έννοιες σαν αυτές. Παράλληλα, τονίζεται η χρήση της αλληγορίας ως επίσης διαχρονικού εργαλείου. Συγκεκριμένα, οι κλασικές αλληγορίες του "σπηλαίου", του "αρματηλάτη" και του "αόρατου ανθρώπου" αναλύονται σε συνάρτηση με τις παραπάνω τέσσερις αφαιρετικές έννοιες-κλειδιά.

Πληθώρα παραδειγμάτων και προβληματισμών της σύγχρονης εκπαιδευτικής καθημερινότητας συνοδεύουν και καθιστούν γλαφυρότερη τη θεωρητική ανάλυση του συγγράμματος αυτού. Προσδοκάται ότι έτσι θα αναδειχθεί ο σύγχρονος -και πάντα επίκαιρος- χαρακτήρας των παραπάνω κλασικών εννοιών και εργαλείων, χωρίς να καταπονηθεί ο αναγνώστης με εκτενείς περιγραφικές λεπτομέρειες και χρονολογία. Απλούστερα ειπωμένο: η επιδιωκόμενη προστιθέμενη αξία του παρόντος έγκειται στο να προτείνει θεωρήσεις, κατά το δυνατόν πρωτότυπες, που δεν προσφέρονται στο διαδίκτυο ή στα μέχρι τώρα συναφή συγγράμματα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙΝ BKS.0431594 BKS.0431594 ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-602-359-0 Συγγραφέας: ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΧΑΣΑΝΑΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σελίδες: 176 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022 ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ "Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού". Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου "ευ παιδαγωγείν". Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη. Πώς μπορούν, άραγε, τα κλειδιά αυτά να "ξεκλειδώσουν" την βαθύτερη ερμηνεία της παιδαγωγικής από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ανεξαρτήτως εποχής, τόπου και πολιτισμού; Πώς θα μπορούσαν να συμπυκνώσουν τα φαινόμενα που ανακύπτουν συμβάλλοντας στο να γίνει η παιδαγωγική λιγότερο περιγραφική και περισσότερο διεισδυτική; Όπως οι θετικές επιστήμες προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τα περισσότερα δυνατά φαινόμενα με τις λιγότερες, αλλά διεισδυτικότερες δυνατές έννοιες (και το κατάφεραν αυτό μετά από αιώνες άγονων -αλλά και αναπόφευκτων- περιγραφικών προσπαθειών), έτσι μπορεί να κινηθεί -και ενδεχομένως να καταλήξει κάποτε- και η παιδαγωγική, χρησιμοποιώντας έννοιες σαν αυτές. Παράλληλα, τονίζεται η χρήση της αλληγορίας ως επίσης διαχρονικού εργαλείου. Συγκεκριμένα, οι κλασικές αλληγορίες του "σπηλαίου", του "αρματηλάτη" και του "αόρατου ανθρώπου" αναλύονται σε συνάρτηση με τις παραπάνω τέσσερις αφαιρετικές έννοιες-κλειδιά. Πληθώρα παραδειγμάτων και προβληματισμών της σύγχρονης εκπαιδευτικής καθημερινότητας συνοδεύουν και καθιστούν γλαφυρότερη τη θεωρητική ανάλυση του συγγράμματος αυτού. Προσδοκάται ότι έτσι θα αναδειχθεί ο σύγχρονος -και πάντα επίκαιρος- χαρακτήρας των παραπάνω κλασικών εννοιών και εργαλείων, χωρίς να καταπονηθεί ο αναγνώστης με εκτενείς περιγραφικές λεπτομέρειες και χρονολογία. Απλούστερα ειπωμένο: η επιδιωκόμενη προστιθέμενη αξία του παρόντος έγκειται στο να προτείνει θεωρήσεις, κατά το δυνατόν πρωτότυπες, που δεν προσφέρονται στο διαδίκτυο ή στα μέχρι τώρα συναφή συγγράμματα.
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή