To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Είδη γραφείου > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ > ΕΘΝΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
 
 
 
   
 
ethnos taytotites kai tileorasi sti sygxroni ellada photo

ethnos taytotites kai tileorasi sti sygxroni ellada photo


ΕΘΝΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

BKS.0173864      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

17.34 €
Προτεινόμενη λιανική 19.27 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-162-755-7
Συγγραφέας: ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σελίδες: 336
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Tο βιβλίο αυτό διερευνά τη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων στην Ελλάδα. Η αφορμή για τη μελέτη αυτή προήλθε από την παρατήρηση δύο φαινομένων: την αναβίωση του εθνικισμού στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1990 και την απορρύθμιση και εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος. Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορρύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών.

Η Μίρκα Μαδιανού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Cambridge και μέλος του κολεγίου Lucy Cavendish. Ειδικεύεται στην κοινωνιολογία των ΜΜΕ με έμφαση στα ζητήματα εθνικισμού και ΜΜΕ, νέων τεχνολογιών και ταυτοτήτων, ειδήσεων και συναισθήματος και εθνογραφίας του κοινού. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και δοκίμια σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά. Είναι υπεύθυνη (για το διάστημα 2007-2010) για το ερευνητικό πρόγραμμα του ESRC (Economic and Social Research Council) για τη μετανάστευση και τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΘΝΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ (BKS.0173864)
ethnos taytotites kai tileorasi sti sygxroni ellada photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
17.34 €
Προτεινόμενη λιανική 19.27 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ISBN: 978-960-162-755-7
Συγγραφέας: ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σελίδες: 336
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Tο βιβλίο αυτό διερευνά τη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων στην Ελλάδα. Η αφορμή για τη μελέτη αυτή προήλθε από την παρατήρηση δύο φαινομένων: την αναβίωση του εθνικισμού στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1990 και την απορρύθμιση και εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος. Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορρύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών.

Η Μίρκα Μαδιανού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Cambridge και μέλος του κολεγίου Lucy Cavendish. Ειδικεύεται στην κοινωνιολογία των ΜΜΕ με έμφαση στα ζητήματα εθνικισμού και ΜΜΕ, νέων τεχνολογιών και ταυτοτήτων, ειδήσεων και συναισθήματος και εθνογραφίας του κοινού. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και δοκίμια σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά. Είναι υπεύθυνη (για το διάστημα 2007-2010) για το ερευνητικό πρόγραμμα του ESRC (Economic and Social Research Council) για τη μετανάστευση και τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΘΝΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ BKS.0173864 BKS.0173864 ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 978-960-162-755-7 Συγγραφέας: ΜΑΔΙΑΝΟΥ ΜΙΡΚΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σελίδες: 336 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009 ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ Tο βιβλίο αυτό διερευνά τη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων στην Ελλάδα. Η αφορμή για τη μελέτη αυτή προήλθε από την παρατήρηση δύο φαινομένων: την αναβίωση του εθνικισμού στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1990 και την απορρύθμιση και εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος. Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορρύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών. Η Μίρκα Μαδιανού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Cambridge και μέλος του κολεγίου Lucy Cavendish. Ειδικεύεται στην κοινωνιολογία των ΜΜΕ με έμφαση στα ζητήματα εθνικισμού και ΜΜΕ, νέων τεχνολογιών και ταυτοτήτων, ειδήσεων και συναισθήματος και εθνογραφίας του κοινού. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και δοκίμια σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά. Είναι υπεύθυνη (για το διάστημα 2007-2010) για το ερευνητικό πρόγραμμα του ESRC (Economic and Social Research Council) για τη μετανάστευση και τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.
15.61
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή